PDA

Bekijk Volledige Versie : Intronic - VS Reseller Actie



RayManZ
16/06/03, 19:31
Wij hebben besloten ook maar eens een actie te plaatsen en te bekijken hoe erop gereageert wordt.

Gaarne geen flame in deze topic. Mocht je ergens problemen mee hebben kun je me altijd een PM sturen.

De server bevindt zich in Amerika en het IP is: 207.44.234.16 voor de trace freaks onderons.

Hier de actie pakketten:

Small Reseller:
- 1000mb ruimte
- 20.000mb dataverkeer
- Verder geen beperkingen bij normaal gebruik.
€ 17,50 per maand

Medium Reseller:
- 2500mb ruimte
- 50.000 dataverkeer
- Verder geen beperkingen bij normaal gebruik.
€ 30,- per maand

Mega Reseller
- 4000mb ruimte
- 75.000mb dataverkeer
- Verder geen beperkingen bij normaal gebruik.
€ 42,50 per maand

Super Reseller:
- 7000mb
- 150.000mb dataverkeer
- Verder geen beperkingen bij normaal gebruik.
€ 62,50 per maand

Alle prijzen zijn exclusief 19% BTW

Mocht je nog vragen hebben kun je het hier posten of weet ik veel wat.

[Elwin]
16/06/03, 20:48
Origineel geplaatst door RayManZ
Wij hebben besloten ook maar eens een actie te plaatsen en te bekijken hoe erop gereageert wordt.

Gaarne geen flame in deze topic. Mocht je ergens problemen mee hebben kun je me altijd een PM sturen.

De server bevindt zich in Amerika en het IP is: 207.44.234.16 voor de trace freaks onderons.

[knip]

Mocht je nog vragen hebben kun je het hier posten of me PM of weet ik veel wat.

Ik adviseer je even de regels te lezen voordat onze strenge moddereter ( moderator ) ingrijpt :)

RayManZ
16/06/03, 20:55
Origineel geplaatst door [Elwin]


Ik adviseer je even de regels te lezen voordat onze strenge moddereter ( moderator ) ingrijpt :)

ik kan toch gewoon zeggen dat als ze vragen hebben ze kunnen pm of posten? maar goed dan haal ik het wel ff weg

[Elwin]
16/06/03, 20:56
Origineel geplaatst door RayManZ


ik kan toch gewoon zeggen dat als ze vragen hebben ze kunnen pm of posten? maar goed dan haal ik het wel ff weg

Tuurlijk kan jij dat zeggen. Maar of het ook mag is een ander verhaal. Als je goed de regels had gelezen kwam je op een gegeven moment uit bij puntje 6:

Gebruikers mogen andere gebruikers niet instrueren om een email of een persoonlijk bericht te sturen of informeren dat ze een mailtje of persoonlijk bericht hebben gehad.


:)

RayManZ
16/06/03, 20:58
goed dan is het bij deze verwijderd.

kipsters
17/06/03, 12:44
is het incl btw ?

RayManZ
17/06/03, 12:48
nee sorry de prijzen zijn exclusief BTW.

Ik zal het er even bij zetten.