PDA

Bekijk Volledige Versie : 200 domeinnamen verhuizen



salunet
16/06/03, 18:22
Hallo,

Mijn oude werkgever wil gaan verhuizen naar een ander datacentre.
Maar nu moet je dus alle dns wijzigen en dit kost normaal gesproken veel geld. Hij is wel aangesloten bij de sidn maar ik vraag me af hoeveel dit kost.

Hij zoekt dan tevens een nieuwe dedicated server lokatie. 2 servers. Voor deze 200+ domeinnamen verbruikt hij rond de 300 gb dataverkeer.

Wie o Wie doet mij een goed aanbod?

Pantsy
16/06/03, 18:33
kon ik maar een goed bod geven :)

loesberg
16/06/03, 18:35
Een global nameserver change is tegenwoordig gratis. Ik kan je uitleggen hoe dit in zijn werk gaat en ik kan je eventueel wel helpen.
Ik kan je ook een mooie aanbieding doen maar dan moet een moderator deze vraag even in het juiste forum zetten.

Deimos
16/06/03, 18:37
Origineel geplaatst door salunet
Hallo,

Mijn oude werkgever wil gaan verhuizen naar een ander datacentre.
Maar nu moet je dus alle dns wijzigen en dit kost normaal gesproken veel geld. Hij is wel aangesloten bij de sidn maar ik vraag me af hoeveel dit kost.

Hij zoekt dan tevens een nieuwe dedicated server lokatie. 2 servers. Voor deze 200+ domeinnamen verbruikt hij rond de 300 gb dataverkeer.

Wie o Wie doet mij een goed aanbod?
Als de persoon in kwestie zelf SIDN lid is, kan deze GRATIS het ip wijzigen van de dns servers / dan wel de dnsservers zelf. Dit kost je dus niets. Ook geldt dit voor een globale nameserver change als ik het goed heb. Echter moet je dit even nazoeken op de site van SIDN bij tarieven.

superior-is
16/06/03, 21:57
Origineel geplaatst door salunet

Hij zoekt dan tevens een nieuwe dedicated server lokatie. 2 servers. Voor deze 200+ domeinnamen verbruikt hij rond de 300 gb dataverkeer.

Wie o Wie doet mij een goed aanbod?

Plaats dit bericht even in het advertentie gedeelte, dan kan kunnen mensen daarop reageren. Het zijn twee totaal verschillende vragen (het verhuizen + servers) dat ik het niet geheel naar 'advertentie' toeverhuis.

salunet
16/06/03, 22:18
Daarom heb ik ook voor een zo'n goed mogelijke forum gekozen. Dacht dat dit gedeelte de beste was.
Maar plaats hem daar wel ff