PDA

Bekijk Volledige Versie : http://www.unknownhosting.nl



keepow
16/06/03, 16:05
Wie heeft er al ervaring met dit bedrijf?
Misschien wil ik hier hosting nemen.
Maar de 1.50/1.40 per data overschrijding vind ik wel veel.

Heeft iemand ervaring met dit bedrijf, er staat ook niet echt duidelijk een KVK.
En jullie doen hier altijd van die leuke ''testjes'' dus ik vraag het hier maar (A)


-Hun forum reacties laten ook lang op zich wachten met als reden ''het is vakantie'' las ik net..

RobbertC
16/06/03, 16:09
De website laat wat te wensen over, maar dat wil niet altijd alles zeggen.

Ping ze eens, doe een tracert en test de support doorwat vragen te e-mailen.

RayManZ
16/06/03, 16:10
server hebben ze in de VS staan. Via Rackshack.net

en tja het blijven scholieren. die gewoon hun server kosten willen trug verdienen. KVK hebben ze ook nog niet geloof ik.

superior-is
16/06/03, 22:02
Rare naam, maar ik zag ook dit in de whois:
Date first registered: 06-03-2003

Echt lang bezig (onder die naam) zijn ze dus nog niet.

michel
18/06/03, 00:06
beetje vage naam ook hoe verzinnen ze het

Genesisfm
20/06/03, 13:22
http://www.unknownhosting.nl gaan ons sponsoren :)
Binnenkort kun je de resultaten zien op www.2clan.tk.
Momenteel draait www.2clan.tk nog op een trage lycos server:(.
Maar buiten het feit dat ze ons gaan sponsoren heb ik niks negatiefs gehoord over hun.
Ps. Ik weet dat die figuren die daar achter zitten het momenteel zeer druk hebben.

Joris
21/06/03, 00:07
Hi There,

Ik hoorde toevallig dat UnknownHosting hier een topic had. (Hoi allemaal ehe, raymanz, keepow, robert...)
Iig, zoals raymanz al zij, we proberen onze server terug te verdienen :-)

KVK is in aantocht, we hebben hem gisteren aangevraagd. Het is nu helaas alleen weekend dus zal wel maandag worden dat we hem hebben met een beetje mazzel.

De naam, die is gegroeid uit een groep van anime fansites genaamd UnknownNet. Aangezien Unknownnet gehost is op de UH server, hebben we onze hosting maar gewoon UnknownHosting laten heten.

Tevens weten we dat de site een beetje onduidelijk is, maar daar word hevig aan gewerkt!

De server staat inderdaad bij rackshack.

Groetjes
Joris

Deimos
21/06/03, 00:40
KVK is in aantocht, we hebben hem gisteren aangevraagd. Het is nu helaas alleen weekend dus zal wel maandag worden dat we hem hebben met een beetje mazzel.
No offence, maar een KvK krijg je direct mee bij aanvraag. Tenzij je een merknamen onderzoek erbij hebt genomen. Maar kan me niet voorstellen dat dit is gedaan voor betreffende naam.

McRox
21/06/03, 11:27
Origineel geplaatst door Deimos

No offence, maar een KvK krijg je direct mee bij aanvraag. Tenzij je een merknamen onderzoek erbij hebt genomen. Maar kan me niet voorstellen dat dit is gedaan voor betreffende naam.

Oops! :D

In aantocht :D

Clearhosting
21/06/03, 11:54
Origineel geplaatst door Joris


KVK is in aantocht, we hebben hem gisteren aangevraagd. Het is nu helaas alleen weekend dus zal wel maandag worden dat we hem hebben met een beetje mazzel.

Je bedoelt dus te zeggen dat je maandag je KvK gaat halen, toch ? En niet dat je hem gister al hebt aangevraagd want dit is gewoon bullsh*t voor de rest succes met je project !

Web123.nl
21/06/03, 11:58
Je kan 'm ook per post aanvragen. Hebben wij twee jaar terug gedaan.

host3000
21/06/03, 11:59
de regeltjes zijn veranderd. volgens mij moet je de inschrijving nu persoonlijk aanvragen ivm identificatie

Pantsy
21/06/03, 15:37
KvK nummer krijg je meteen mee nadat je persoonlijk bent langs geweest om je te identificeren (rijbewijs/paspoort)

Joris
21/06/03, 19:01
Jullie hebben allemaal gelijk. Oorspronkelijk zouden we er al een moeten hebben dus, maar het bleek dat we dus met zijn 2en moesten zijn.

In ieder geval, kvk komt er zo snel mogelijk aan :-)

keepow
21/06/03, 20:46
(TIP Kijk vooral naar de datum)
---------------------------------------
Posted on 31 May 2003, 13:22:52

--------------------------------------------------------------------------------
savora said:
Dan men allerlaatste vraag hebben jullie een kvk?



Aegis (een anime robot? raar voor een hoster niet echt prof. Maar anyway):
Dit word op dit moment nog uitgezocht, als het goed is hebben we die vanaf volgende week.
------------------------------------------------------------------


Je bent net bezig en je hebt nu bij mij in ieder geval al je reputatie verpest.
Wees dan gewoon eerlijk en zeg ''ik heb geen zin om een kvk te nemen''

Joris
24/06/03, 19:14
Origineel geplaatst door keepow
(TIP Kijk vooral naar de datum)
---------------------------------------
Posted on 31 May 2003, 13:22:52

--------------------------------------------------------------------------------
savora said:
Dan men allerlaatste vraag hebben jullie een kvk?



Aegis (een anime robot? raar voor een hoster niet echt prof. Maar anyway):
Dit word op dit moment nog uitgezocht, als het goed is hebben we die vanaf volgende week.
------------------------------------------------------------------


Je bent net bezig en je hebt nu bij mij in ieder geval al je reputatie verpest.
Wees dan gewoon eerlijk en zeg ''ik heb geen zin om een kvk te nemen'' Wij nemen wel degelijk een kvk. En wij hebben tevens al genoeg tevreden klanten.

Maar wat jij wilt.

Success verder. Oh ja, was jij niet dat irritante menneke dat ook op UF gezeten heeft? Zoja dan weet jij best wel dat we betrouwbaar zijn.

keepow
25/06/03, 13:11
Het ging mij om het punt, dat jij zegt dat je een kvk gaat nemen.
Dan word je hier der uit gelult door die andere. Maar in mei is al gezegd dat er over een week een kvk kwam.
Dat vind ik niet betrouwbaar.

Connectix
26/06/03, 11:03
hij zegt nu toch dat hij er al 1 heeft

X-Networks
26/06/03, 11:31
Joris, msschien ben ik hier de enige, maar ik wens je in iedergeval super veel succes, en als andere je ff pesten of jaloers zijn, gewoon niet op letten (het zijn ook maar gassies)

Dus SUCCES van mij ;)

Joris
10/07/03, 19:37
Origineel geplaatst door X-Networks
Joris, msschien ben ik hier de enige, maar ik wens je in iedergeval super veel succes, en als andere je ff pesten of jaloers zijn, gewoon niet op letten (het zijn ook maar gassies)

Dus SUCCES van mij ;) Hartelijk bedankt.

Wezz6400
11/07/03, 00:19
Origineel geplaatst door Joris
Hartelijk bedankt.
Misschien is het je niet opgevallen maar je bedankt nu iemand die verbannen is van dit forum. :X :D

Joris
21/07/03, 01:33
Origineel geplaatst door Wezz6400

Misschien is het je niet opgevallen maar je bedankt nu iemand die verbannen is van dit forum. :X :D Oh, dat had ik niet eens door ^_^'
My fault

asldportty
01/07/04, 15:28
Deze hosting is niet prof..
het zijn studenten zonder diploma.
die voor de fun een hosting openen.
waarbij je natuurlijk geen goede support kan verwachte als het om de echt dingen gaat.

als je kijkt naar hun regelement. ga ik spontaan huilen zo triest.

VB.
• Plaatsing van scripts in een voor het publiek zichtbare directory ( een zonder index.html files ) is een overtreding.

O_o da's toch niet te geloven je word verplicht een index.html te gebruiken... als ze willen dat er geen directory structuur word weer gegeven dan moeten HUN daar voor zorgen niet de klant..

• Scripts moeten veilig zijn. Onnodig chmoding naar 777 is een overtreding.

wie bepaalt wat onnodig is en waar hebbe ze staat waneer het onnodig is??

Ze schuiven het beveilegings gedeelte helemaal op de mensen die betalen om een veilige hosting te krijgen..
als iemand 777chmod zal het niks uit mogen maken met een goed geconfigurerde server.

alleen aan dit soort regeltjes te lezen is al te merken dat dit niet betrouwbaar is.

en hun servers zijn ook erg bagger..
de usa servers die op dit moment de enige servers zijn die gebruikt kunnen worden draaien op een DURON 1000MHZ..

WTF die draait er een server op een duron...... en dan gaan zeook nog is klagen als je script boven 1% uitkomt kwa gebruik.

Ik wil gewoon zeggen dat deze hosting alles is behalve goed.
Je zal er niks van merken totdat het fout gaat en jou ervoor laten opdraaien.. want zo zijn al hun regels gemaakt

Luuc
01/07/04, 16:12
Zeg vriend, je schopt een topic van bijna een jaar oud de lucht in ;)

asldportty
01/07/04, 16:19
het gaat toch over unknownhosting....

ThePostman
01/07/04, 16:21
Nah ik zou er zelf niet voor kiezen, de reden is als volgt: Ik ben zovaak belachelijk gemaakt op unknown forum...vooral door de admins. Enkel omdat ik een site had die concurrent was aan kenshin.nl, (kenshin.nl zijn dan weer die lui van unknownhosting). Tevens heb ik gehoord (sorry maar moet het wel melden) van een vriend van me die veel op dat forum kwam dat de hosting gigantisch slecht liep. Maar dit heb ik dus enkel gehoord en berust niet op een feit.

Triloxigen
01/07/04, 16:42
Origineel geplaatst door keepow
<knip>

Persoonlijk vind ik de website zelf al ontzettend traag laden.
Trek daaruit je eigen conclusies :)

Edit: Ok, oude topic :| :)

ING Hosting
04/07/04, 13:31
Ik vind opzich dat unknown hosting voor usa hosting een beetje duur is eigenlijk want daar betaal je helemaal niks voor dataverkeer.

Tenminste bijna niks

Ik bedoel wij van ING Hosting leveren in Nederlandse hosting dan wel wat goedkoper.

Maar oke misschien verdienen ze niet zo best dat ze daarom die prijzen maar omhoog gooien maarja ik wens ze veel succes

Groeten

WouterSp
04/07/04, 14:20
Origineel geplaatst door ING Hosting
Ik vind opzich dat unknown hosting voor usa hosting een beetje duur is eigenlijk want daar betaal je helemaal niks voor dataverkeer.

Tenminste bijna niks

Ik bedoel wij van ING Hosting leveren in Nederlandse hosting dan wel wat goedkoper.

Maar oke misschien verdienen ze niet zo best dat ze daarom die prijzen maar omhoog gooien maarja ik wens ze veel succes

Groeten

He gezellig, weer een nieuwe hoster die de concurrenten de grond in probeert te trappen. Nou laten we dan ook gelijk even aan ING Hosting beginnen:

1) Je bent klant bij http://www.flexservers.com en hebt dus geen eigen servers, voor support aan hardware ben je dus afhankelijk van andere.

2) Je bent geen SIDN deelnemer en koopt je domeinen in bij OpenProvider. Ook daarvoor dus weer afhankelijk van andere

3) Je staat ingeschreven in Zwitserland, lijkt me een beetje "duister"

En zo kunnen we nog wel even doorgaan.

Mensen, hou nou eens op met andere de grond in te trappen. Op iedereen valt wel iets aan te merken!!! :(

mihosnet
04/07/04, 15:14
:D

Mikey
04/07/04, 15:16
achja je moet toch op de een of andere manier je gram en minimaal aantal posts behalen :)

Dennis
04/07/04, 16:17
UnknownHosting is gestart door de eigenaren van www.unknownnet.com - Een Anime/Misc. Community

Ze begonnen met een server bij RackShack en lijken pas overgeschakeld te zijn naar Burst.net

Ze bestaan al wel een tijdje (iets meer dan een jaar).

Op Webhosters.nl stond al een paar weken na de start een positieve reactie van een klant. 5 dagen geleden is er een zeer negatieve bij gekomen.
http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=1281

Hun prijzen zijn netjes. Hun forum is door hunzelf offline gehaald; http://www.unknownhosting.nl/forums/. Persoonlijk zou ik zelf voor een NL-host gaan met nette prijzen, maar ik denk niet dat dit een onbetrouwbaar bedrijf is.

Pff... een of andere *** heeft deze topic gekicked. Wilde ik even delen wat ik van Unknownhosting weet... ach jah. Ik zou hem maar sluiten.

@ING Hosting:
Als webhost is het niet verstandig om negatief te oordelen over de prijzen van een andere webhost. Potentiele klanten vinden meestal dat ze dat zelf wel kunnen doen. Ze willen gewoon meer informatie over deze webhost. Tevens vind de webhost dit natuurlijk nooit leuk en je weet natuurlijk ook niet waarom ze precies zo duur zijn.

David
04/07/04, 16:18
Dat vind ik dan een beetje zielige "natrapper" van je, Mikey..
Net alsof jij zo foutloos bent met je 1000+ posts..

Dennis
04/07/04, 16:27
Origineel geplaatst door David
Dat vind ik dan een beetje zielige "natrapper" van je, Mikey..
Net alsof jij zo foutloos bent met je 1000+ posts.. Ik denk dat wij hier andermans posts wat minder serieus moeten nemen. Mikey zal echt niet boos zijn op die andere persoon. Hij maakt er alleen een grapje over. Toch Mikey?

SNS
05/07/04, 00:15
Origineel geplaatst door David
Dat vind ik dan een beetje zielige "natrapper" van je, Mikey..
Net alsof jij zo foutloos bent met je 1000+ posts..

Waarschuwings Level: 0

Toch wel..

Maar nu mag het wel verder on-topic.

superior-is
05/07/04, 11:28
Nou wat mij betreft is dit topic gesloten:
a] oud topic
b] moddergooien
c] verbannen mensen

etc.

Wanneer er opnieuw naar ervaringen oid wordt gevraagd, dan lijkt me het starten met een schone lei het best.