PDA

Bekijk Volledige Versie : Adverteerder gezocht



Sjoerd
15/06/03, 15:44
Ik zal mijzelf eerst even voorstellen. Ik ben Sjoerd, eigenaar van OnsForum.nl http://www.onsforum.nl en ik ben opzoek naar een adverteerder om zo een deel van mijn kosten te dekken. Ik hoop dat ik hier op het goede forum post...

Ik zal een korte beschrijving geven van de site. Het is een site met als doelgroep jongeren. Ik heb de site in Augustus 2002 overgenomen van de oude eigenaar en ben toen met een nieuwe formule bezig gegaan wat tot veel succes heeft geleid. Elke maand worden de bezoekers aantallen overtroffen en de traffic neemt daarmee erg toe! Daarom is het een must om eigenlijk een sponsor of adverteerder te hebben om hiermee te kunnen overleven ;).

Verder hoop ik dat jullie met de doelgroep Jongeren erook wat aan hebben want dat is groep die graag dingen aanschaffen.

Indien intresse post hieronder of zoek contact op per email:

sjoerd@onsforum.nl

p.s. Ik hoop via de regels dit bericht te hebben geschreven, ben me van geen kwaad bewust indien nietzo

clesoft
15/06/03, 15:52
Zou zeggen, probeer het bij Vevida (jouw hoster/registrant) om daar de nodige Giga's vrij te krijgen. Bij "een ander hosten" en hier sponsoring vragen?

Sjoerd
15/06/03, 15:55
Bedankt clesoft voor je antwoord! Ik heb hier al extra ruimte van gekregen maar zal zelf moeten betalen voor de Traffic... Dit extra ruimte kreeg ik erbij toen ik mijn contract verlengde.

Hoop dat iemand reageerd die een banner ofzo ergens kwijt wilt op de site bijvoorbeeld om hiervan met de site doortegroeien.

Pantsy
15/06/03, 16:03
Kan je misschien vertellen hoeveel bezoekers je hebt per maand en hoeveel traffic je verbruikt?

We Develop
15/06/03, 16:11
Volgens mij wil hij alleen dat je reclame banners bij hem afneemt, en niet dat je heb sponsort qua hosting, of heb ik het fout?

Sjoerd
15/06/03, 16:16
Traffic
Mijn traffic zie ik nu razend snel omhoog schieten van

In augustus was het nogmaar 80159 dus amper 80 MB en nu eenvoudig 898913 (800 ong)of hoger... maar deze maand staat de teller alweer op 541805 (540) dus ga met gemak weer over de Gig... terwijl ik geen filehosting ben en een snelle site draai zonder flash etc etc.

Unieke bezoekers aantallen liggen per maand op 2400 ong nu maar deze maand zal dit ook weer overtroffen worden, zoals elke maand eigenlijk. Het is geen Nedstat teller want die telt gewoon aantal visit's en als ik dat zou gebruiken zou het hoger zijn want het is ook een forum waarbij iemand ook wel eens vaker per dag terug komt ;)

Sjoerd
15/06/03, 16:18
Origineel geplaatst door We Develop
Volgens mij wil hij alleen dat je reclame banners bij hem afneemt, en niet dat je heb sponsort qua hosting, of heb ik het fout?

Correct, aan me hosting zit ik zeker tot jan 2004 vast maar daarom zoek in advertising om daarmee mijn site te sponsoren. Tis dus echt niet iets waar ik groot geld wil uitpompen Just4Fun ;). En wie weet vlieg ik na het jaar wel over naar een nieuwe host, Freelancer :P

keepow
15/06/03, 20:53
als er een sponsor is zou die wel gek zijn.
Ik heb nu op 2 moment gekeken naar je forum:
5 gasten 0 members
3 gasten 0 members.

Het lijkt mij een loze investering.

clesoft
15/06/03, 21:00
15-06-2003: 6 gasten 1 member. Niet echt interessant voor een sponsor.

Sjoerd
15/06/03, 21:40
een low budget sponsoring kan toch altijd..... :S. En vergeet ook niet de doelgroep die je ermee te pakken krijgt.

We Develop
15/06/03, 22:16
Ja ok, maar wat is bij jou low-budget?

Grumpy
15/06/03, 22:41
Zo te zien gebruikt hij niet eens zoveel.
Een forumpje draaien kost bijna geen schijfruimte, en al die tijd heeft hij niet meer dan 1 gb dataverkeer per maand gebruikt. Zoveel kost het niet om hem te sponsoren.

Al moet zn bezoekersaantal wel een stuk omhoog gaan om toch aantrekkelijk te worden om te worden gesponsord.

Wezz6400
15/06/03, 22:56
De statistieken van dit forum zijn op http://www.onsforum.nl/yabbse/index.php?board=;action=stats heel gemakkelijk te bekijken.

Just a little help. :)

Sjoerd
15/06/03, 23:51
@Wezz: das alleen het forum Wezz :) Ik heb de volledige stats op http://www.onsforum.nl/stats staan en die zijn echt anders dan forum stats :) want forumstats presenteren alleen maar traffic en niet het kijken naar etc. etc. Maar indien nodig wil ik best toegang geven tot mijn Webalizer Version 2.01

Maareh wat versta ik onder low-budget... tjah vertel maar eens wat heb jij ervoor over p/m ;) Ik ben ook de beroerdste niet en elke cent voor mij is beter want dat beland weer in de kosten van de site :) beetje non-provit eigenlijk dus ;)

Pantsy
16/06/03, 01:05
Ik weet niet maar 25mb/1 gig per maand kost like... niks, wat is dan het probleem om het zelf te betalen totdat de site echt een hit word? Of je huidige hosting moet veel te veel in rekening brengen.

Sjoerd
16/06/03, 11:40
nou als ik een sterke stijging zie wil ik me graag indekken voor als ik de limiet overschreidt... k heb nu 2 gig bij pakket maar als je in een maand of 5 van niks ontzettend aan het stijgen bent moet je voorbereidt zijn!

Voorkomen is beter als genezen is daarvoor een mooi spreekwoord ;) Ik hoop nogsteeds dat iemand zich wil aanbieden! Mogelijkheden om ook in de mailing terecht te komen etc. etc.

Savvas
16/06/03, 11:44
ik snap je niet echt, voor het pakket dat je nu hebt betaal je hooguit €5 per maand op een Nederlandse server, nou stel je hebt ineens een verschikkelijke groei en ver 5 voudigd je dataverbruik, dan betaal je nog €10 tot €15 per maand, dat moet toch te overzien zijn zonder sponsor 0_o??

Sjoerd
16/06/03, 12:03
ik betaal nu op jaarbasis ong 100 euro... en ik zou voor 1 gig traffic extra per jaar 120 euro moeten betalen(http://www.vevida.nl/NL/hosting_onlineofferte.asp) :S dus ik ben daar niet echt blij mee. Ben daarom ook wel van plan om het af te kappen voor volgend jaar(jan 2004) maar tot die tijd blijf ik er wel en misschien ga ik wel over op diegene die mij nu sponsort.

Savvas
16/06/03, 13:03
€36.6 per jaar geeft die aan voor het pakket dat jij wil :p

MrGlass
16/06/03, 13:09
beetje een rare teller...?
als ipv 2000 mb dataverkeer 8000 invul kost het pakket ineens €756.30!!! (Voor 8 gig traffic...)

Savvas
16/06/03, 13:15
Origineel geplaatst door MrGlass
beetje een rare teller...?
als ipv 2000 mb dataverkeer 8000 invul kost het pakket ineens €756.30!!! (Voor 8 gig traffic...)

ja ik zie het....Is een tijdelijke actie geloof ik :)

Grumpy
16/06/03, 13:31
Het is daar abnormaal duur.
De eerste 2 gig per maand zijn "gratis".
Voor elke gig per maand extra betaal je 10 euro. Dus 120 per jaar.
De meeste hosts bieden dit 10 keer zo goedkoop aan.

Pantsy
16/06/03, 13:43
Wow ik schrik van die prijzen :|

Sjoerd
16/06/03, 13:55
leven jullie nou in mij mee... Ben daarom ook al aan het rondkijken voor een vervanger ;) En iemand die mij sponsort in deze tijd krijgt een streepje voor :P

Pantsy
16/06/03, 14:24
Ik sponsor alleen als het bij mij op de server staat :) heb je dus weinig aan als je nog een paar maanden hosting hebt.

Sjoerd
16/06/03, 14:28
En wat/hoeveel zou je dat sponsoren als ik het vragen mag?

Pantsy
16/06/03, 14:43
mijn lite pack aka 100mb/2gig en dan zien we wel weer verder (kost normaal 65 eur per jaar incl btw)

Sjoerd
16/06/03, 22:18
OnsForum.nl gaat in zee met BlueYellow..

*Betrouwbaar,
*Stonden me goed te woord
*Snelle reactie
*Goede actie voor mij als student ;)

Ik wil iedereen bedanken voor zijn/haar reacties! Webhostingtalk ruled ;)

Wezz6400
16/06/03, 22:59
Origineel geplaatst door Onsforum
[B]@Wezz: das alleen het forum Wezz :) Ik heb de volledige stats op http://www.onsforum.nl/stats staan en die zijn echt anders dan forum stats :) want forumstats presenteren alleen maar traffic en niet het kijken naar etc. etc. Maar indien nodig wil ik best toegang geven tot mijn Webalizer Version 2.01
Bij die stats krijg ik de vraag om een gebruikersnaam/paswoord, terwijl die van het forum voor iedereen toegankelijk zijn, dat leek mij beter dan niets. Maar goed je hebt nu een host gevonden dus het probleem is opgelost. Veel suc6 met je site. :)