PDA

Bekijk Volledige Versie : Serverdeal.nl proeffase aanbiedingen - Extra korting!



RobbertC
14/06/03, 12:02
Beste mensen,

Serverdeal.nl is dan toch in de proeffase terecht gekomen. In deze proeffase willen we graag de volgende servers aanbieden:

- Superdeal 1

Intel Celeron 400 Mhz.
256 MB SDram
20 Gb hardeschijf
300 Gb dataverkeer per maand
5 IP adressen
Red Hat Linux 8.0
Ideaal als backupserver of secondary dns!
€60 per maand, geen setup, geen contract! (maand tot maand)
Cpanel/WHM 6 voor €20 per maand extra!
Let op: maar 3 beschikbaar!

- Superdeal 2

Intel Celeron 700 Mhz.
256 MB SDram
9 Gb SCSI hardeschijf
300 Gb dataverkeer per maand
5 IP adressen
Red Hat Linux 8.0
€70 per maand, geen setup, geen contract! (maand tot maand)
Cpanel/WHM 6 voor €20 per maand extra!
Let op: maar 3 beschikbaar!

- Superdeal 3

Intel Celeron 1 Ghz.
512 Mb DDR SDram
60 GB IDE hardeschijf
300 Gb dataverkeer per maand
5 IP adressen
Red Hat Linux 8.0
€90 per maand, geen setup, geen contract! (maand tot maand)
Cpanel/WHM 6 voor €20 per maand extra!

- Intel Celeron 2 Ghz.

Intel Celeron 2 Ghz.
512 Mb DDR SDram
60 GB IDE hardeschijf
300 Gb dataverkeer per maand
5 IP adressen
Red Hat Linux 8.0
€90 per maand, €90 setup, geen contract! (maand tot maand)
Cpanel/WHM 6 voor €20 per maand extra!
Serverdeal.nl?
Serverdeal.nl is een nieuwe service van Digibytes Internet. Op het moment is Serverdeal.nl nog in een proeffase. Klanten die gebruik maken van deze aanbieding dienen er dan ook rekening mee te houden dat we in de proeffase zitten. In ruil daarvoor geven we extra korting (de uiteindelijke prijzen komen hoger te liggen).

Ga ik ook meer betalen als Serverdeal.nl officieel van start gaat?
Nee, de prijzen worden niet verhoogd als Serverdeal.nl officieel van start gaat. Ook als er besloten wordt om niet te starten met Serverdeal.nl blijft de aanbieding staan.

Maar de domeinnaam werd een tijdje geleden nog verkocht?
Klopt. Maar door recente ontwikkelingen hebben we toch besloten om te starten met deze pilot.

Hoe bestel ik?
Bestellingen gaan via e-mail (bestel@serverdeal.nl) of PM. Vermeld bij je bestelling de gewenste server, je naam, eventueel je bedrijfsnaam en je adresgegevens.

Hoe werkt het orderproces?
Zodra een server besteld is, krijg je een factuur thuis gestuurd. Zodra de eerste factuur is betaald wordt de server besteld bij onze leverancier. Door de factuur te betalen ga je akkoord met de algemene voorwaarden. Hoe eerder je de factuur hebt betaald, hoe sneller de server dus online is. Desgewends sturen we de factuur als .pdf formaat via e-mail voor een snellere afhandeling. Je kunt zowel op een Rabobank rekening als Postbank rekening het geld storten, voor optimale snelheid.

Waar staan de servers?
De servers staan in de VS. Het datacenter heeft verbindingen met:
- Verizon
- PPL Telcom
- Level 3
- Verio
- XO
- Cogent
- Globalcrossing


Er worden in deze pilot maximaal 5 servers verkocht.
Alle prijzen zijn exclusief BTW

EgoH
14/06/03, 12:50
Toch wel handig als referentie waar je servers komen te staan.
Nocster reseller:
http://www.nocster.com/closeout.shtml
http://www.nocster.com/servers.shtml

RobbertC
14/06/03, 13:09
Klopt, en dat heb ik ook aangegeven in de vorige thread. Maar als het negatief zou zijn om te kopen van resellers, zou 90% van de bedrijven kunnen sluiten. De Albert Heijn koopt van leveranciers en verkoopt het weer door, de groenteman haalt z'n spullen bij een veiling, enz, enz.

Er zijn enkele belangrijke voordelen om de servers niet direct bij Nocster aan te schaffen:
- Geen betaling per credit card, maar per factuur.
- Zaken doen met een Nederlands bedrijf.
- Geen valularisico's.

timvm
15/06/03, 23:19
zijn er nog servers vrij?

RobbertC
16/06/03, 10:43
Er zijn nog servers beschikbaar ja :)

Wezz6400
16/06/03, 14:09
Ik ben in de toekomst misschien geïnteresseerd in een server, maar ik heb daar een vraag over. Als ik bij nocster kijk zie ik staan dat als je cpanel/whm besteld dat de software dan wordt onderhouden. Houd dat in dat apache, php, mysql, cpanel, whm etc. etc. door nocster worden geupdate bij securityfixes en/of nieuwe versies als die uitkomen?


Linux Server Software Installation Includes;
Mail Server, Web Server, FTP Server...a basic Red Hat™ installation.

Installation with Cpanel™/WebHostManager™ adds Statistic & Log Analyzing Software, Administration Scripts, Operating System Upgrades, Supported Software Upgrades, Bug & Security Patches/Upgrades, and much more...

RobbertC
16/06/03, 14:21
Support is erg basic bij de servers. Het klopt dat er zo nu en dan updates worden geïnstalleerd, maar het is in principe wel de bedoeling dat je de server zelf beheert. Wel helpt de support je daar mee, maar alleen als je daarvoor een support ticket opent.

De support gaat overigens in principe via Serverdeal.nl. dus met sommige dingen helpen wij je.