PDA

Bekijk Volledige Versie : Leaseweb



ddepuydt
11/06/03, 18:08
Via een tussenpersoon en sinds kort werk ik rechtstreeks met Leaseweb. Ik ben er uitermate tevreden over, maar het is ook zowat de enige partner die ik heb. Waar kan men (tegen ongeveer dezelfde prijzen) dedicated servers huren ? En wat zijn jullie ervaringen daarmee ? Wat zijn jullie ervaringen met leaseweb ?

Dieter

We Develop
11/06/03, 18:18
Ervaringen met leaseweb:

- Soms duurt het lang voordat je antwoord hebt via de e-mail
- Verder alleen maar positief

True_Floris
11/06/03, 21:57
LeaseWeb huurt hun ruimte bij Telia, de bandbreedteleverancier met een netwerk dat ik niet echt OK vind, maar dat is waarschijnlijk semi-persoonlijk.

Op zich wel goede verhalen over gehoord, maar eigenlijk heb ik ook niet voor niets vandaag nog een klantje van ze in de schoot geworpen gekregen ;)

cridea
12/06/03, 12:35
Wij hebben prima ervaringen met leaseweb.

Als ze een foutje maken wordt dat zeer correct opgelost. Zo leverden ze ons een server op met raid in plaats van afgesproken 1 main harddisk en een 2e tbv backup, nu hebben we raid en daarbij nog een derde schijf tbv backup (gratis dus).

Tot nu toe altijd snel reactie gehad op mail, maar dat hangt ook af van welk service level je bij ze afneemt (wij hebben level 9, het hoogste).

vdx
12/06/03, 12:39
Wat zijn ze belachelijk duur, of ligt dat aan mij?

cridea
12/06/03, 13:27
Origineel geplaatst door vdx
Wat zijn ze belachelijk duur, of ligt dat aan mij?

Mijn ervaring is dat er over de prijs wel te praten valt.

vdx
12/06/03, 14:29
Alleen die SLA9 kost al ruim 200 euro per maand..

cridea
12/06/03, 15:38
Klopt, maar zoals ik al zei, daar valt wel over te praten. Niet geschoten is altijd mis.

McRox
12/06/03, 15:41
Origineel geplaatst door vdx
Alleen die SLA9 kost al ruim 200 euro per maand..

Als dit inclusief 24x7 proactive monitoring is, dan is het een mooie prijs :)