PDA

Bekijk Volledige Versie : Hoeveel nieuwe klanten per week?



Speedesign
11/06/03, 13:34
Ik vroeg me af hoeveel nieuwe klanten jullie per week bijkrijgen en hoeveel webruimte die aanvragen. Ook of dat aantal altijd omhoog gaat of dat er juist bij het begin het meeste nieuwe klanten kwamen?

cridea
11/06/03, 17:37
Op 1 januari 2002 hadden we er 0, op 1 juni 2003 hadden we er ca. 1000, dus dat is ca. 1000 klanten in 17 maanden, is 13 en een halve klant per week. In het begin schiet het niet op dan komt er een groeistuip en dan stabiliseert het zich enigszins, geen idee waarom overigens.

Tenminste zo gaat dat hier.

Ahead-IT
14/06/03, 22:55
Als ik echt wil haal ik 2 aanvragen per dag binnen voor een gameserver, dat allemaal met één site.

Ik doe het dus niet omdat ik de middelen niet heb om die allemaal te hosten, we zitten vol :)

BeDesign
15/06/03, 00:02
Origineel geplaatst door polyp

Ik doe het dus niet omdat ik de middelen niet heb om die allemaal te hosten, we zitten vol :)
Je mag ze altijd doorverwijzen ;)

Ahead-IT
15/06/03, 00:43
Origineel geplaatst door BeDesign

Je mag ze altijd doorverwijzen ;)

Mits de nodige financiele regelingen misschien :) .

Ik had het eigenlijk slim bekeken, gewoon 5 warservers opgezet die iedereen (elke clan) GRATIS kon reserveren om hun war op te spelen. Daar komt massaal reactie op ... zeer veel van die clans huren na een paar weken/maanden een server bij ons :)

http://war.counter-stats.be/

Anyway, ik heb nu de activiteiten stopgezet (we zitten toch vol), maar we hadden (hebben) wel 1800 members op 6 maand :)

Als iemand wat klanten bijwenst ... dit is een zeer goede manier .. trust me.

xserve
15/06/03, 11:11
Waarom plaats je dan niet gewoon meer servers?

Ahead-IT
15/06/03, 11:35
Origineel geplaatst door xserve
Waarom plaats je dan niet gewoon meer servers?

Omdat we pas begonnen zijn, we gaan heus geen zotte dingen doen hoor.