PDA

Bekijk Volledige Versie : Coloheaven special june offers



Beyonder
11/06/03, 11:21
Hier komen ze weer, speciale aanbiedingen heet van de pers.

Cabinet 47U 60x90x220
24x7 toegang
inclusief powerslof met 16A piekvermogen, toegestaan verbruik 8A continue
32 IP adressen, meer gratis op aanvraag
Opzetkosten eenmalig Euro 300,-
Per maand
Inclusief 100 GB Euro 400,- per maand
Inclusief 200 GB Euro 440,- per maand
Inclusief 300 GB Euro 470,- per maand
Inclusief 500 GB Euro 550,- per maand
Hierna Euro 0,33 per gigabyte verkeer
Voor de eerste die tekent nog een verassingsvoordeeltje.

Celeron 2000
512 megabyte ram
40 gigabyte 7200 toeren hdd
Inclusief Redhat installation
Inclusief 600 gigabyte dataverkeer per maand
Opzetkosten Euro 149,-
Maandelijkse kosten Euro 149,-
De eerste twee die tekenen krijgen nog een verassingsvoordeeltje

Reseller NL special
maximaal 5 klanten op een PIV 2400 server met 1 gig geheugen
20 gigabyte hdd ruimte
200 gigabyte dataverkeer per maand maximaal
Inclusief Cpanel/WHM
Opzetkosten Euro 39,-
Per maand Euro 59,-

Prijzen allemaal ex BTW

vdx
11/06/03, 11:54
die 'Reseller NL special'... kan je daarop maximaal 5 resellers aanmaken? of maximaal 5 klanten?
Als het max 5 resellers zijn... hoeveel klanten mogen die resellers dan weer aanmaken?

Beyonder
11/06/03, 12:00
Even duidelijkheid:

Er komen maximaal 5 van deze reseller accounts op 1 PIV 2400 server. Resellers delen dus de CPU en geheugen met elkaar.

Je mag zoveel klanten aanmaken als je gedeelte toelaat.

InterXS
11/06/03, 12:35
Best vreemd eigenlijk als je iedere week een aanbieding post,
lijkt het net alsof je heel hard klanten nodig hebt of dat je prijzen gewoon te hoog zijn, lol :)

host3000
11/06/03, 12:40
Origineel geplaatst door InterXS
Best vreemd eigenlijk als je iedere week een aanbieding post,
lijkt het net alsof je heel hard klanten nodig hebt of dat je prijzen gewoon te hoog zijn, lol :)
Nou ja, da's een beetje flauw. Iedereen wil klanten hebben (anders had je geen bedrijf) en beyonder (die ik helemaal niet ken) maakt er gewoon werk van. Lege racks en hdd's leveren ook niets op.

superior-is
11/06/03, 12:45
Origineel geplaatst door InterXS
Best vreemd eigenlijk als je iedere week een aanbieding post,
lijkt het net alsof je heel hard klanten nodig hebt of dat je prijzen gewoon te hoog zijn, lol :)

En die supermarkten of willekeurig ander bedrijf doet maar weer mooi mee met die weekelijkse aanbiedingen. Het is een schande!

Beyonder
11/06/03, 12:48
Idd :) ik heb graag nieuwe klanten, elke klant is zeer welkom, bij InterXS niet dan ?

Verder zijn er wel meerderen die regelmatig aanbiedingen posten hoor, dus waarom kies je specifiek mij weer uit om te flamen ?

Hou je nu gewoon bezig met je eigen bedrijf in plaats van die van anderen.

InterXS
11/06/03, 21:29
zoals ik al zei, is geen flame, viel me alleen op omdat jij altijd precies op tijd je aanbiedingen post :)

tom
11/06/03, 21:40
dan zal hij dat misschien doen omdat zijn aanbiedingen in het verleden suc6 hebben?

verder vind ik je opmerking zéér flauw en niet gepast.

PKeuter
11/06/03, 21:59
Het valt me wel heel erg op dat er in bijna alle topics heel erg veel word afgezeikt? Wat is hier het nut van? Ik bedoel, er zijn zoveel webhosting bedrijven... wat heeft het voor zin om tegen elkaar te gaan concurreren?
Ja ok... concurreren kan nog, maar waarom zou je elkaar afzeiken? Omdat iemand een aanbieding doet waar jij net niet aan kan tippen? WHATEVER, dan tip je er toch lekker een keer niet aan, het is gewoon onzinnig om andermans bedrijf af te gaan kraken terwijl zij ook gewoon hun business doen. En als je al zo jaloers bent dat je zo'n lullige opmerking wilt maken, zeg het dan hardop, en post het niet op dit forum, het staat hier gewoon helemaal vol met die bevuilende troep...

Misschien handig om hier eens aan te denken? Ziet er ook meteen wat professioneler uit voor de potentiele klanten die hier rondlopen.

Dit is nu gewoon al de 2e topic die ik achtereenvolgens tegenkom waarin er een "collega" afgezeikt word....

Mazzel

tom
12/06/03, 01:02
idd, de boel word gewoon verziekt.
mods strenger optreden! :p

Savvas
12/06/03, 07:00
ja ik wordt ook telkens afgezeikt door 2 dezelfde personen, moet gewoon uitkijken wanneer ik een verzoek/aanbod/vraag/reactie doe want zij zijn er altijd als eerste bij met hun opmerkingen. Ik zal maar geen namen noemen maar ik vindt dat er in de toekomst ook strenger tegen moet worden opgetreden...

superior-is
12/06/03, 07:16
Deimos is onze hardcore moderator en ik ga m'n best doen om dat te evenaren. Dus wees gewaarschuwd. :) Nou graag weer ontopic m.b.t. Beyonders aanbieding.

RobbertC
12/06/03, 13:11
Beyonder, hoeveel ben je bij jullie kwijt voor een simpele server (Intel PIV 2Ghz of minder, 512 Mb ram, 60 Gb hdd) met relatief weinig dataverkeer (50 - 100 Gb per maand) + cpanel?

Beyonder
12/06/03, 14:22
Zou een Celeron 2000 voldoen Robbert ?

RobbertC
12/06/03, 15:01
Ja hoor.

Beyonder
12/06/03, 16:35
Celeron 2000
512 megabyte ram
60 gb HDD 7200
Cpanel/WHM
Redhat Linux
150 gigabyte dataverkeer per maand
Setup Euro 149,-
Per maand Euro 149,-

Cpanel maakt het duur :(