PDA

Bekijk Volledige Versie : We Dare Secure Rack aanbieding



We Dare
10/06/03, 22:43
Naast de aanbiedingen in een andere thread in dit forum hebben we deze week nog een leuke aanbieding die ik de WHT bezoekers niet wilde onthouden.

500GB + 1/2 Secure Rack

1 x 1/2 (22U) 19 inch rack 60x90x220
500GB datatraffic / 0,50 Euro per extra GB boven de 500GB
24 uur per dag, zeven dagen per week toegang
24 IP adressen (meer ip's gratis op aanvraag)
1 x 100mbit aansluiting op een van onze Core switches

365 Euro per maand
300 Euro Setup

Deze Rittal kasten zijn voorzien van 2 compartimenten van 22U elk met een eigen voor- en achterdeur.
Zodoende heb je dus je eigen kast en geen onbevoegden die bij je spullen kunnen.
Foto's van een halfrack;
http://www.we-dare.tv/colo4-1/halfrack1.jpg
http://www.we-dare.tv/colo4-1/halfrack2.jpg

Mocht er nu in allebei de aanbiedingen die reeds op WHT staan niets bij zitten wat u graag zou willen dan kunt u zoals tegenwoordig gebruikelijk op WHT ook uw eigen aanbieding doen in deze thread.

WebBizz
10/06/03, 22:48
Wat kost dezelfde aanbieding maar dan met 250 GB traffic? En wat is in dat geval de prijs voor extra GB's?

We Dare
10/06/03, 23:07
Origineel geplaatst door WebBizz
Wat kost dezelfde aanbieding maar dan met 250 GB traffic? En wat is in dat geval de prijs voor extra GB's?

Veel scherper kan ik hem niet maken.
Met 250GB kost hij 315 Euro p/m en 0,70 Euro per GB extra.

eXite
10/06/03, 23:20
Fántastische aanbieding, alleen heb ik het momenteel niet nodig :)

Echter, is 1 100mbit aansluiting voor in theorie 22 servers niet iets aan de lage kant?

WebBizz
10/06/03, 23:32
21 servers maximaal als je geen APC's gebruikt want je moet er ook nog een switch in hangen :)

We Dare
10/06/03, 23:33
Origineel geplaatst door eXite
Fántastische aanbieding, alleen heb ik het momenteel niet nodig :)

Echter, is 1 100mbit aansluiting voor in theorie 22 servers niet iets aan de lage kant?

De meeste klanten die zo'n rack afnemen nemen hun eigen switch mee dus dan heb je maar 1 uplink nodig (redundant is tegen een klein bedrag extra mogelijk).
En als je een klant weet te vinden die met 22U 100mbit voltrekt dan krijg je van mij deze aanbieding voor een jaar gratis ;)

WebBizz
10/06/03, 23:42
Aanbieding is geldig tot .... ?

We Dare
10/06/03, 23:50
Origineel geplaatst door WebBizz
Aanbieding is geldig tot .... ?

Eind juni.

Savvas
11/06/03, 06:31
ik zou slechts 50 dataverkeer de eerste maanden nodig hebben, is dit ook mogelijk? En hoeveel moet dat kosten? Zit er een jaar contract aan vast??

InterXS
11/06/03, 08:12
had jij niet cabinets bij beyonder?

WebBizz
11/06/03, 09:23
Volgens mij heeft ie niet eens een heel rack, laat staan dat 'ie racks heeft. En loyaal is 'ie blijkbaar ook niet :)

We Dare
11/06/03, 12:26
Origineel geplaatst door Intrahost
ik zou slechts 50 dataverkeer de eerste maanden nodig hebben, is dit ook mogelijk? En hoeveel moet dat kosten? Zit er een jaar contract aan vast??

Met 50GB kom je aan de 275 Per maand, ik kan alleen hele scherpe aanbiedingen doen voor grote afnames.
Nu is dit ook scherp aangezien de kast fixed 250 p/m is dus betaal je voor 50GB maar 25 Euro p/m, best netjes dacht ik zo ;)
Extra GB's @ 0.70 Euro boven de 50 GB.
En ja, voor aanbiedingen is een 1 jarig contract standaard.

Beyonder
11/06/03, 12:55
Prachtige aanbieding, om eerlijk te zijn denk ik er echt over om dit te nemen, altijd handig om een colocatie plaats te hebben in Rotterdam.

Samuel
11/06/03, 14:09
Origineel geplaatst door Beyonder
Prachtige aanbieding, om eerlijk te zijn denk ik er echt over om dit te nemen, altijd handig om een colocatie plaats te hebben in Rotterdam.

Ja idd ,alleen is het wel altijd ver rijden als je server of zo moet komen plaatsen of in geval van problemen , jamer dat colocatie in belgie nog zo ongelooflijk duur is :d. Maar Promotie is idd Prachtig

host3000
11/06/03, 14:20
Origineel geplaatst door Samuel


Ja idd ,alleen is het wel altijd ver rijden als je server of zo moet komen plaatsen of in geval van problemen , jamer dat colocatie in belgie nog zo ongelooflijk duur is :d. Maar Promotie is idd Prachtig
Je kunt altijd een rotterdammer inhuren als remote hands ;)

Ahead-IT
11/06/03, 14:56
Origineel geplaatst door ih.nl

Je kunt altijd een rotterdammer inhuren als remote hands ;)

Hollanders geilen op €€€ ;)

Onmogelijk voor ons dus ...

WebBizz
11/06/03, 15:00
Origineel geplaatst door polyp
Hollanders geilen op €€€ ;)

Belgen niet dan? ;)

Ahead-IT
11/06/03, 15:03
Origineel geplaatst door WebBizz


Belgen niet dan? ;)

Toch wel hoor ... maar niet zo erg :) , maar laten we on topic blijven

Savvas
11/06/03, 15:33
Origineel geplaatst door Beyonder
Prachtige aanbieding, om eerlijk te zijn denk ik er echt over om dit te nemen, altijd handig om een colocatie plaats te hebben in Rotterdam.

Zo waren mijn gedachten dus ook maar ja interxs en webbizz moeten me natuurlijk gelijk weer afkraken, maar ja mij best, ben het nu wel gewend van ze...Ik wilde zoiezo in Rotterdam ook iets nemen, dit omdat het vlakbij is en ook voor mensen bij de grens goed te bereiken is, dan doet het er toch niet toe watvoor hoeveelheden ik afneem?! Ik weet het jullie zijn fantastisch maar let liever op je eigen zaken dan doe ik dat ook..

Mooie aanbieding wedare, ik zal er eens goed over nadenken, bedankt voor de informatie.

superior-is
11/06/03, 16:06
Origineel geplaatst door Intrahost

[..]
Ik wilde zoiezo in Rotterdam ook iets nemen, dit omdat het vlakbij is en ook voor mensen bij de grens goed te bereiken is [..]

Sorry dat ik even inhaak -- goed te bereiken voor de mensen bij de grens?

Samuel
11/06/03, 16:11
Origineel geplaatst door superior-is


Sorry dat ik even inhaak -- goed te bereiken voor de mensen bij de grens?

Rotterdam is toch stukje korter bij belgie dan Amsterdam , ik denk dat hij dat bedoelt , en het datacenter is ook heel goed gelegen vind ik , makkelijk te bereiken

Savvas
11/06/03, 16:22
Origineel geplaatst door Samuel


Rotterdam is toch stukje korter bij belgie dan Amsterdam , ik denk dat hij dat bedoelt , en het datacenter is ook heel goed gelegen vind ik , makkelijk te bereiken

ik had het zelf niet beter kunnen zeggen :)

We Dare
11/06/03, 16:53
Origineel geplaatst door Samuel


Rotterdam is toch stukje korter bij belgie dan Amsterdam , ik denk dat hij dat bedoelt , en het datacenter is ook heel goed gelegen vind ik , makkelijk te bereiken

Buiten dat is ons netwerk ook goed te bereiken voor mensen bij of over de grens.
Onze routes zijn gem. 2,5ms korter naar de BNIX dan vanaf Amsterdam.
Bedankt trouwens voor de leuke reacties :)

alpenszene
11/06/03, 17:39
We-dare, ik wil niet heel erg onbeschoft zijn he :) maar dat meisje wat bij jullie rondloopt is die nog single :)

We Develop
11/06/03, 17:40
En we willen graag ook een foto en een 06-nummer :D

We Dare
11/06/03, 17:44
Origineel geplaatst door alpenszene
We-dare, ik wil niet heel erg onbeschoft zijn he :) maar dat meisje wat bij jullie rondloopt is die nog single :)

Wanneer ben jij bij ons geweest dan ?
Laat mij niet merken dat je het over mijn vriendin hebt !! ;)

HostNation
11/06/03, 17:45
Shit alpensneetje, ik zei toch dat het zijn vriendin was :@.

Zie het als een compliment.

We Develop
11/06/03, 17:45
Hahaha :)

We Dare
11/06/03, 17:51
Origineel geplaatst door HostNation
Shit alpensneetje, ik zei toch dat het zijn vriendin was :@.

Zie het als een compliment.

Aha dus hij was diegene die bij jou was toen die middag, goed dat ik het weet :).

HostNation
11/06/03, 17:54
Ja klopt, en hij is je vriendin niet waardig toch??


En die aanbiedingen in dit forum komen ook te vervallen voor hem, toch?

We Dare
11/06/03, 17:56
Origineel geplaatst door HostNation
Ja klopt, en hij is je vriendin niet waardig toch??

En die aanbiedingen in dit forum komen ook te vervallen voor hem, toch?

Niemand is mijn vriendin waardig behalve ik, aanbiedingen gelden zolang er voor betaald wordt :).
Ik stel voor nu weer on-topic te gaan....

WebBizz
11/06/03, 17:58
Ik zou eigenlijk toch willen voorstellen om die foto hier eens te posten, aangezien ik nu wel benieuwd ben geworden :)

Clearhosting
11/06/03, 18:04
[offtopic] Pffff who cares mijn vriendin is knapper foto:www.rimmelmodelmasters.nl
even laten scrollen tot ines dat is er :) [offtopic]

Ontopic We-dare zou graag een afspraak maken om een keer langs te komen, voor datacenter niet je vriendin :) ik woon In Rotterdam Centrum dus zeer korte reistijd laat het me even weten. Dank je

We Dare
11/06/03, 18:09
Origineel geplaatst door Clearhosting
We-dare zou graag een afspraak maken om een keer langs te komen, voor datacenter niet je vriendin :) ik woon In Rotterdam Centrum dus zeer korte reistijd laat het me even weten. Dank je

Prima zeg maar wanneer, via de profiel knop kan je mij mailen.

McRox
11/06/03, 18:44
Origineel geplaatst door We Dare

via de profiel knop kan je mij mailen.

Oh ja, zal ik ook een keer doen :)

Hoeveel stroom zit erbij? Hoeveel voor extra stroom en traffic?

Mooie aanbieding

We Dare
11/06/03, 19:00
Origineel geplaatst door PlexTeam


Oh ja, zal ik ook een keer doen :)

Hoeveel stroom zit erbij? Hoeveel voor extra stroom en traffic?

Mooie aanbieding

Standaard zit er 8A stroom bij, ik zou niet weten waarom je extra stroom zou willen. ( Kan wel maar bij 22U is het niet gebruikelijk )
En per extra GB boven de 500GB betaal je 0.50 Euro per maand.

HostNation
11/06/03, 21:51
Ik zou eventueel extra stroom willen voor een warmhoudlamp, want je vriendin zei dat ik alles in de cabinet kon doen wat ik wilde, en ik word gek van al die invallen hier thuis voor die wietshit :(.

Nee hoor maar ff ontopic (dat doe ik niet vaak) Het is een spannende aanbieding Wedare! MOCHTEN we nog naar Rotterdam gaan, dan mag je ons verwelkomen (ik neem Alpensneetje niet mee).

Sorry dat ik zo offtopic doe, maar ja..... Die aanbieding staat, en die is gewoon unbeatable