PDA

Bekijk Volledige Versie : Nu echt te koop Foundry 4802F 48 10/100 +2GSX



[ostlan]nokkieG
10/06/03, 13:43
Dag Mensen...

alles is op ....

Bedankt voor jullie intresse.

Groet,

Hans

Beyonder
10/06/03, 13:47
Kunnen we van je woorden ervanuitgaan dat gethosted er dus gewoon geen had ? Wat is de reactie van gethosted hierop ?

tom
10/06/03, 13:53
Origineel geplaatst door We Dare


Nu weten we gelijk waar Abraham de mosterd haalt of in dit geval de Foundrys :)

http://cgi.ebay.

Dure verzendkosten bij jou.

-edit- ik doelde op deze thread http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=25909

-edit2- Linkje verwijderd op verzoek van GetHosted

[ostlan]nokkieG
10/06/03, 14:30
Ik vind wie er wel had en wie niet relevant. Het gaat zich erom dat ik ze wel heb. Voor de mensen die ze willen kopen.

Of gethosted ze had weet ik niet. Ik weet alleen dat de kans dat er 2 duitse fallisementen met dezelfde zeldzame switch klein is. En meer wil ik er eigelijk niet over kwijt. Ik hem me er druk genoeg over gemaakt en wil het hierbij laten.

GR,

Hans

[ostlan]nokkieG
10/06/03, 15:06
Heren,

als jullie nog leuke hw hebben staan kan er ook geruild worden.
Ik zoek een 3com 9300 dus !!! of corebuilders 9000 !!!! iedergevel een gig core :P of cic core capable. Ik heb ook nog een 3com core 7000 en een core 3500 in de aanbieding dus intresse mod edit: mensen niet oproepen tot e-mailen, zie de regels

Groet,

Hans

We Dare
10/06/03, 18:11
Origineel geplaatst door [ostlan]nokkieG
Hoi,

Ik heb deze switches ook bij Carsten gekocht. aantal puntjes voor jou:

1) Ze zijn layer 2 en niet layer 3
2) Ze werken niet 100%
3) Je heb geen enkele support meer van Foundry
m.a.w. geen nieuwe firmware
4) de licenties zijn verlopen

ik heb er 2 dus het is geen toeval dat ze niet 100 pro werken

Dus eigenlijk verkoop je 2 niet goed werkende switches en ze zijn vandaag ineens Layer3 geworden ?
Ik ben even het spoor bijster....

[ostlan]nokkieG
10/06/03, 20:53
Nee De Ware,

De webserver van de switches werkt nog met een ouwe java versie.
daarvoor heb ik een upgrade. Na het faillisement zijn de switches naar foundry gegaan voor een checkup. Hier zijn is in prima staat bevonden en is er toen nieuwe firmware opgezet. Helaas is deze firmware een jaar oud.(2002)Ik heb hier een firmware update voor. Dan heb je ook gelijk basic layer 3 op de switches. Normaal moet je een onderhoudscontract op de switches afsluiten (10% van de nieuw waarde 400 euro dus). Ik heb de update via een kennis gekregen.Hiervan weet ik ook dat de switches full layer 3 aankunnen met een kleine hardware upgrade. Deze is echter niet in de prijs inbegrepen en ik beschik niet over de contacten om dit te kunnen doen dus.

samenvatten:
Deze mooie switches zijn TipTop als ze van MIJ afkomen. :P
reden genoeg om eens in je buidel te tasten en me 1000 euro rijker te maken dact ik zo. Ik wil dat een ieder zichzelf van de switches komt overtuigen dan hoef ik niet zoveel te typen. Vindt je ze niet goed , koop je ze toch niet. Ik wil ze niet eens ongezien verkopen. Alleen tevreden kopers komen terug en daar heb ik als super speurneus meer baat bij.

Groet,

Hans

[ostlan]nokkieG
10/06/03, 20:54
En ja ik heb fout geklikt bij mijn reacties, ik heb al gevraagd of ze verwijderd kunnen worden.

Mijn oprechte excusses naar iedereen.

Groet,

Hans

[ostlan]nokkieG
10/06/03, 22:57
////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// //
// F o u n d r y N e t w o r k s //
// //
// //
// Switch model : EdgeIron 4802F //
// SW version : 1.4.8 created Feb 17 2003 - 09:52:43 //
// //
////////////////////////////////////////////////////////////////////////

even bewijs van nieuwe firmware

GetHosted
11/06/03, 07:42
I get mails from
other buyers whose said to me that you have offered
the switches online!

---

You have a problem in
the nederlands with you customers! They mailed me and said i cannot have business with you so...

---

No! i have got another contact now! please stop with replying to my e-mails!

---

please nokkieg@hotmail.com is the mail, and now please stop mailing me back!


Nog wat leuke quotes:



NokkieG:
"We hebben er om te beginnen 2 staan. dus meer als 2 pp doen we even niet gezien de Hoax die er dit weekend uitgehaald is met ons." (Je hebt ze allemaal op voorraad, maar je hebt er maar 2 staan, of bedoel je, je hebt maar een foto met 2 switches gevonden dus verkoop je er maar 2 en de rest bestel je bij/haal je op? En waarom als je de switches zelf koopt, verkoop je ze weer, als ze dan van jezelf zijn.)

NokkieG:
"Er zijn er nog 7 beschikbaar en er zijn er geen verkocht. de switches zijn te bezichtigen op:"

Carsten (eBay verkoper):
"But soryy, I've sold 1 switch yesterday so you can get 7 incl. yours from eBay!" (Ik heb mijn verkoop gecanceled dus NokkieG KAN er 7 kopen.)


Wie, wat en waar... En toevallig kreeg ik het e-mailadres van onze NokkieG, ik voel me een beetje belazerd door hem omdat hij gewoon ineens uit het niks hier die switches komt aanbieden, mij het contact met de verkoper waar ik mijn switches vandaan had heeft verkloot en direct me heeft lopen afkraken omdat de switches niet zus zouden doen, of zus niet goed zouden zijn.

Kortom:

1) Hij verkoopt ze nog duurder door.
2) Hij probeert zich uit de Layer 2/3 questie te halen, en dat ze niet goed schijnen te zijn, want dat waren de mijne en we halen ze tenminste bij dezelfde dealer.
3) Hij heeft een hotmail-adres, ik vind dat persoonlijk heel erg vertrouwensvol.
4) Hij heeft liever zelf de klanten voor veel geld, dan dat hij het mij gunt.
5) Alleen als je bij hem koopt zijn ze goed, als je ze bij mij koopt niet.
6) Hij zegt dat hij met de verkoper iets heeft afgesproken dat alleen hij ze mag verkopen, ik denk dat hij op mij doelt, maar ik heb nooit een e-mail/PM gehad hierover.
7) Je maakt hem 1000 euro rijker, dus misschien zijn ze wel gejat? Mist er iemand nog iets? :D
8) "Ik hem me er druk genoeg over gemaakt en wil het hierbij laten." -> Je maakt je druk omdat ik een goedkopere aanbieding hier op WHT zet, waarom, als jouw switches wel Layer 2/3 zijn, en wel helemaal goed werken, waarom zou je je dan druk maken, elke PC zaak in Nederland, kledingwinkel etc. maakt zich zeker ook druk over de importeur? Omdat die het goedkoper doet, en betere garantie kan geven? Yep, rite.

Wat quote's voordat we gaan editten:


Origineel geplaatst door [ostlan]nokkieG
Nee De Ware,

De webserver van de switches werkt nog met een ouwe java versie.
daarvoor heb ik een upgrade. Na het faillisement zijn de switches naar foundry gegaan voor een checkup. Hier zijn is in prima staat bevonden en is er toen nieuwe firmware opgezet. Helaas is deze firmware een jaar oud.(2002)Ik heb hier een firmware update voor. Dan heb je ook gelijk basic layer 3 op de switches. Normaal moet je een onderhoudscontract op de switches afsluiten (10% van de nieuw waarde 400 euro dus). Ik heb de update via een kennis gekregen.Hiervan weet ik ook dat de switches full layer 3 aankunnen met een kleine hardware upgrade. Deze is echter niet in de prijs inbegrepen en ik beschik niet over de contacten om dit te kunnen doen dus.

samenvatten:
Deze mooie switches zijn TipTop als ze van MIJ afkomen. :P
reden genoeg om eens in je buidel te tasten en me 1000 euro rijker te maken dact ik zo. Ik wil dat een ieder zichzelf van de switches komt overtuigen dan hoef ik niet zoveel te typen. Vindt je ze niet goed , koop je ze toch niet. Ik wil ze niet eens ongezien verkopen. Alleen tevreden kopers komen terug en daar heb ik als super speurneus meer baat bij.

Groet,

Hans


Origineel geplaatst door [ostlan]nokkieG
Heren,

Nu echt te koop om de faker tegen te gaan heb ik met de verkoper afgesproken dat ik de enige ben die ze mag verkopen. Aangezien ik er reeds gekocht heb zijn ze bij mij uit voorraad leverbaar en direct af te halen in Venlo tegen cash natuurlijk.

De prijs is 1000 euro per switch, de listprijs van deze switch is 4000 dus het is een koopje. Er zijn er nog 7 beschikbaar en er zijn er geen verkocht. de switches zijn te bezichtigen op:

/url http://207.68.162.250/cgi-bin/linkrd?_lang=EN&lah=4f91b3e011051b2cf6311a66125c3ea4&lat=1055244062&hm___action=http%3a%2f%2fwww%2e2dehands%2enl%2fcha d%2ehtml%3fnr%3d2627929%26eses%3dLNZbk3nQbqzimz

Dit is dus 2e hands.nl bij routers/switches, zoeken op foundry of 4802.
De switches worden alleen ter afhaal aangeboden. Dus je kunt ze eerst zien. We hebben er om te beginnen 2 staan. dus meer als 2 pp doen we even niet gezien de Hoax die er dit weekend uitgehaald is met ons.
e-mail nokkieg@hotmail.com

Groet,

Hans.


Origineel geplaatst door [ostlan]nokkieG
Heren,

als jullie nog leuke hw hebben staan kan er ook geruild worden.
Ik zoek een 3com 9300 dus !!! of corebuilders 9000 !!!! iedergevel een gig core :P of cic core capable. Ik heb ook nog een 3com core 7000 en een core 3500 in de aanbieding dus intresse mail naar nokkieg@hotmail.com

Groet,

Hans


Origineel geplaatst door [ostlan]nokkieG
Ik vind wie er wel had en wie niet relevant. Het gaat zich erom dat ik ze wel heb. Voor de mensen die ze willen kopen.

Of gethosted ze had weet ik niet. Ik weet alleen dat de kans dat er 2 duitse fallisementen met dezelfde zeldzame switch klein is. En meer wil ik er eigelijk niet over kwijt. Ik hem me er druk genoeg over gemaakt en wil het hierbij laten.

GR,

Hans

Deze post 'bestaat' omdat NokkieG het zo grappig vond om zoiets ook in mijn thread te doen, here you are NokkieG, your very own!

[ostlan]nokkieG
11/06/03, 09:51
Gethosted,

of Rob who cares, als ik jou was zou ik maar rustig zijn. Ik probeer carsten ervan te overtuigen dat het geen zin heeft om jou een rechtzaak aan je broek te hangen.. IK kan ook gewoon mij mond houden en casten laten doen wat ie wil...

Groet,

Hans

Feiten ik heb maar 2 switches op voorraad, ik ben de enige die de andere van carsten krijgt en die heeft er 8. De potentiele kopers zien a, de juiste firmware die krijg je allen als je over de juiste contacten beschikt. en b mogen ze zichzelf ervan overtuigen dat de switches goed zijn. Lol , dat ik jou in discrediet heb gebracht is gewoon fair. Zeker ook omdat je nog nooit een van die switches gezien hebt en alle info per ongeluk via ons hebt gekregen....

superior-is
11/06/03, 10:09
Kunnen de offtopic discussies onderling worden gevoerd?

[Elwin]
11/06/03, 10:39
Origineel geplaatst door [ostlan]nokkieG
Heren,

Nu echt te koop om de faker tegen te gaan heb ik met de verkoper

[grote knip]

mod edit: geen e-mail

Groet,

Hans.

En hoe zit het met de persoon die ze verkoopt?
Garantie?
Factuur?

[ostlan]nokkieG
11/06/03, 11:50
Garantie , op 2e hands spul uit een failliete boedel, daar kun je geen garantie op geven! Als je dat wil moet de de listprijs betalen en niet gebruikt kopen.

Groet,

Hans

[ostlan]nokkieG
11/06/03, 13:00
Ik wil wel graag serieuze kopers aan het woord laten. De standaard vragen zoals garantie e.d. spreken toch voor zich als je een professional bent. Iedereen kent de onderhoudscontacten en weet wat kan en wat niet kan. Je kunt voor 10% van de nieuwprijs een onderhoudscontract bij foundry afsluiten (400 euro dus)...

Wil je garantie dan moet je ervoor betalen, zo gaat het toch altijd.

[ostlan]nokkieG
11/06/03, 13:18
De prijs is gezakt naar 850 euro per stuk! Er worden nu geen prijzen voor hogere afname meer afgegeven. Een prijs voor iedereen.
er zijn nog 6 stuks beschikbaar !!

Deimos
11/06/03, 13:33
Mod note:Laatste waarschuwing voor vandaag nokkie, volgende keer email adres plaatsen. Leverd je meer strafpunten op wegens het geen respect hebben voor moderators.

Dus lees aub die regels (http://www.webhostingtalk.nl/announcement.php?s=&forumid=3) eens aandachtig door en probeer ze te onthouden bij het posten!

[ostlan]nokkieG
11/06/03, 14:02
Euh Deimos,

Stel dr is iemand die iets wil kopen Hoe zou dat dan moeten gaan volgens jou ?

Gewoon een simpele vraag he, no disrespect. Ik bedoel ik ga zeker niet mijn telefoon nummer plaatsen

Deimos
11/06/03, 14:38
Via het profiel kunnen mensen je emailen. Mensen weten je echt wel te vinden indien ze ehct geinteresseerd zijn. Don't worry

InstantXs
11/06/03, 14:48
of je zou pb + www aankunnen zetten... tis maar een idee hoor...