PDA

Bekijk Volledige Versie : Datacenter in Limburg gezocht



Anoniem
10/06/03, 10:07
Weet iemand een datacenter in Limburg, bijvoorbeeld in Maastricht of omgeving? Ik ben op zoek naar co-locatie om een server te plaatsen.

Op dit forum heb ik al gezocht en vond dat CobWeb in Geleen co-locatie aanbiedt, maar dat is tegen een fors maandbedrag. Weet iemand misschien een alternatief?

superior-is
10/06/03, 10:50
Even naar de juiste thread verplaatst.

Weet niet ofdat ze colo aanbieden, maar ik meen dat ilimburg (http://www.ilimburg.nl/) een eigen ruimte bezit. Of je kijkt naar onze Brabantse vrienden voor colo. ;)

Kan zowiezo wel vertellen dat de kosten voor colo altijd hoger zijn dan colo in de randstad.

megaroot
10/06/03, 16:42
Binnenkort komt er een leuk datacenter in Maastricht. (hou de kranten maar in de gaten!), in Geleen zit CobWeb en in Sittard heb je nog het datacenter van UniLogix computers.

superior-is
10/06/03, 22:36
Geef ons een beetje meer informatie. Aaaah toe nou! :)

4uhosting
11/06/03, 00:15
De kranten in de gaten houden, zegt ie toch ;)
Denk niet dat ie er nu meer informatie over gaat geven.

W2KMaster
11/06/03, 02:07
Wij zijn een internetbedrijf uit Puth en hebben eigen faciliteiten in Amsterdam. We kunnen best de server voor je plaatsen in ons netwerk....waarom kies je niet gewoon voor een Telecity? Indien je server goed is ingericht is het meestal zelden nodig om naar Amsterdam te gaan.

Wij bieden co-locatie aan vanaf 75,00 per mnd incl 20Gb, masterswitch, ip-adressen en de hele mikmak. Meer info op mod edit: geen link naar je eigen site

Wellicht dat we je kunnen helpen...

tom
11/06/03, 02:27
Origineel geplaatst door W2KMaster
Wij zijn een internetbedrijf uit Puth en hebben eigen faciliteiten in Amsterdam. We kunnen best de server voor je plaatsen in ons netwerk....waarom kies je niet gewoon voor een Telecity? Indien je server goed is ingericht is het meestal zelden nodig om naar Amsterdam te gaan.

Wij bieden co-locatie aan vanaf 75,00 per mnd incl 20Gb, masterswitch, ip-adressen en de hele mikmak. Meer info op mod edit: geen url enzo

Wellicht dat we je kunnen helpen...

je bent nog maar net geregistreerd en komt ff de boel volspammen?

lees punt 1 v/d regels!

http://www.webhostingtalk.nl/announcement.php?s=&forumid=29 !!!!!!

WebBizz
11/06/03, 05:14
Bovendien wordt er gevraagd naar een NOC in Limburg en niet naar een colocatie aanbieding in Amsterdam.

OT: mooie website heb je :)

W2KMaster
11/06/03, 10:11
Sorry dat jullie het idee krijgen dat ik de boel kom spammen....ik zal me de eerste tijd eerst met 'jullie posts' bezighouden alvorens ik wat meer over 'ons' zal vertellen....

Hang Loose...

ProServe
11/06/03, 11:00
Jullie netwerk? Je bedoelt die van leaseweb denk ik.

W2KMaster
11/06/03, 11:22
Wij staan in de suite van Telia en nemen daar inderdaad de router-verbindingen van Leaseweb af. Lijkt me niet verboden....de rest draait in eigen racks met eigen apparatuur.

Zij hebben uitstekende Gbit verbindingen en Cisco 12008 routers.....en de juiste expertise voor het beheer van dergelijke routers.

Wij zijn een project aan het uitwerken om een eigen carrier-neutral datacenter in het zuiden te bouwen....dan draaien we echt alles zelf (incl. gebouw).

Als iedere ISP in NL alles zelf gaat doen...hadden we geen bedrijven als proserve....jullie verzorgen immers veel diensten voor isp's.....waar niks mis mee is....

megaroot
11/06/03, 11:31
Jawel hoor, een eigen gebouw in het zuiden. Hoe denk je dat te gaan bekostigen? En waar ga je de ruimte neerzetten? In het grootste boerengat van Limburg genaamd Puth?

Quit the spamming en haal in vredesnaam die link weg. Je site lijkt ook absoluut niet op die van IS, dat lijkt maar zo. ;-)

Grumpy
11/06/03, 11:39
modje: Is wellicht handig als je de link dan ook uit de gequote post haalt ;)

superior-is
11/06/03, 11:52
Origineel geplaatst door Grumpy
modje: Is wellicht handig als je de link dan ook uit de gequote post haalt ;)

Gelukkig is er nog iemand _wel_ wakker. :)

W2KMaster
11/06/03, 11:57
Ach, sommige mensen moet gewoon overal over lopen te zeuren....

Een datacenter in Puth plaatsen? Dat is nooit gezegd. Een strategisch punt in het zuiden. Mensen beginnen al te zeiken als je het over een plan hebt. Als ik geen serieuze financiers had deed ik hier geen post.

megaroot
11/06/03, 12:39
Als je jezelf serieus nam ging je hier al zeker geen rotzooi plaatsen over je room op telecity maar kwam je terug als je iets nuttigs te melden had. Als je aanbiedingen wilt plaatsen doe je dat maar in het aanbiedingen forum ofzo.

We Dare
11/06/03, 13:01
Origineel geplaatst door W2KMaster

Wij zijn een project aan het uitwerken om een eigen carrier-neutral datacenter in het zuiden te bouwen....dan draaien we echt alles zelf (incl. gebouw).


Ik hoop dat je bedrijf een hoop eigen vermogen heeft want de eerste de beste bank waar je met dit idee aanklopt zal je hard lachend de deur wijzen.
Desalnietemin steun ik nieuwe iniatieven en ben ik zeker benieuwd of zoiets ooit van de grond komt ;) .

W2KMaster
11/06/03, 13:17
Ik vind inderdaad ook dat zulke initiatieven een kans dienen te krijgen en niet meteen veroordeeld moeten worden.

Pantsy
11/06/03, 13:28
ik lees weer veel gezeur....? en dan doel ik op deze thread: http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=25960

stijnbol
07/01/05, 10:50
Bedankt voor de websites die werden aangereikt vooraan in het gesprek. Ik wil graag de servers dicht bij me hebben, en ik woon nabij Maastricht, dus iets in die buurt zou fijn zijn. Ben van de week voor niks naar A'dam gereden omdat de contactpersoon de afspraak verkeerd had begrepen. Dag naar de botten dus, en nog niet aan mijn server geweest.

Tha_Wiz
07/01/05, 11:00
Als je een serieus datacenter zoekt in Maastricht, dan moet je eens kijken naar Euro-IP (http://www.euro-ip.net). Ik ben er zelf ooit een keer geweest en ze zitten in het oude PNEM gebouw naast het spoor aan de stad kant (als je bekend bent in Maastricht). Het is een class A datacenter en voor die regio vermoedelijk het beste wat je kunt krijgen. Ze bieden co-location aan en mijn indruk was goed. Ik heb zelf alleen alles in Amsterdam staan en zag het niet zitten om alles te gaan verhuizen maar een interessante partij is het zeker.

Samuel
07/01/05, 11:03
Origineel geplaatst door stijnbol
Bedankt voor de websites die werden aangereikt vooraan in het gesprek. Ik wil graag de servers dicht bij me hebben, en ik woon nabij Maastricht, dus iets in die buurt zou fijn zijn. Ben van de week voor niks naar A'dam gereden omdat de contactpersoon de afspraak verkeerd had begrepen. Dag naar de botten dus, en nog niet aan mijn server geweest.

Heb je brussel & Antwerpen reeds in overweging genomen. Is ongeveer een uurtje rijden van maastricht.

Jochem - Kameel
07/01/05, 12:49
Ik weet dat er een goed uitziend datacentrum al is in Maastricht, ik weet alleen niet meer de naam / adres e.d.

Jochem - Kameel
07/01/05, 12:50
google doet wonderen ;)
http://www.euro-ip.net/nl/overons/datacenter.html

Samuel
07/01/05, 12:54
Origineel geplaatst door Jochem - Kameel
google doet wonderen ;)
http://www.euro-ip.net/nl/overons/datacenter.html

http://www.euro-ip.net/nl/diensten/colocation.html

Zoals reeds gezegt, ze zijn er wel, maar je betaalt er natuurlijk ook wel wat voor

mguilmot
07/01/05, 12:57
2 mbit/s, gemeten conform de 95% regeling € 550,00*slik*

Cliff
07/01/05, 13:03
Origineel geplaatst door stijnbol
Bedankt voor de websites die werden aangereikt vooraan in het gesprek. Ik wil graag de servers dicht bij me hebben, en ik woon nabij Maastricht, dus iets in die buurt zou fijn zijn. Ben van de week voor niks naar A'dam gereden omdat de contactpersoon de afspraak verkeerd had begrepen. Dag naar de botten dus, en nog niet aan mijn server geweest.

Wellicht dat je in Sittard terecht kan

http://www.unilogicnetworks.net/diensten/colocatie

Ton Maessen
13/11/07, 11:04
In Roermond ligt een mooi datacenter waar je voor al je zaken terecht kan. Zoek maar even op datacenterzuid

gasemans
13/11/07, 11:19
Dit is wel een erg oud topic om in te reageren
Laatste post 17 januari 2005