PDA

Bekijk Volledige Versie : Intrahost Actie!



Savvas
09/06/03, 15:41
Intrahost heeft de volgende aanbiedingen mogelijk kunnen maken:

half cabinet 22 units
incl. 1 mbit bandbreedte
€350 per maand
€200 setupkosten
----------------------------
1u rackspace
100 gig dataverkeer
€60 per maand
€30 setupkosten
----------------------------
1u rackspace
500 gig dataverkeer
€180 per maand!!!
€75 setupkosten


meerprijs per unit rackspace: €10
meerprijs per gig dataverkeer: €0.55
meerprijs per mbit flat: €100
bij afname 5 mbit of meer: €85
bij afname 10 mbit of meer: €75
bij afname 15 mbit of meer: €65

Even wat informatie over het netwerk:
NL-IX met AMS-IX peers:
100 mbit Telia
100 mbit Carrier1
100 mbit MFN

Een ip om te pingen/tracen: 217.170.8.1

Meer informatie nodig? Laat het even weten :)

EDIT:
- prijzen verlaagd en trace ip toegevoegd.
- mbit prijzen geplaatst

InterXS
09/06/03, 15:50
ping/trace adres?

Savvas
09/06/03, 16:17
Origineel geplaatst door InterXS
ping/trace adres?

geplaatst, leef je uit :)

Deimos
09/06/03, 16:19
Volgens mij stonden er net veel meer transits e.d. ;). Maar mijn eerste vraag is nu waarom staat je eigen site / server in de US bij coloheaven en niet in het datacenter waar je nu spullen tracht te verkopen???

Savvas
09/06/03, 16:23
Origineel geplaatst door Deimos
Volgens mij stonden er net veel meer transits e.d. ;). Maar mijn eerste vraag is nu waarom staat je eigen site / server in de US bij coloheaven en niet in het datacenter waar je nu spullen tracht te verkopen???

klinkt misschien heel gek maar mijn eigen server is er nog steeds niet maar heb wel al de coloruimte -_-'

Er stonden inderdaad net andere transits maar het bedrijf gaf door dat deze van een andere pop van hun was en dat dit de correcte waren dus heb dat even netjes verandert :)

Savvas
09/06/03, 16:37
nieuwe prijzen toegevoegd voor mbit :)

Beyonder
09/06/03, 17:05
ik kan bevestigen dat Intrahost bij ons de coloruimte die hij aanbied heeft.

Savvas
09/06/03, 17:46
Origineel geplaatst door Beyonder
ik kan bevestigen dat Intrahost bij ons de coloruimte die hij aanbied heeft.

bedankt voor het bevestigen, denk niet dat het nodig zou zijn maar ja er zijn wat ongelovigen onder de mensen hier he ;)

WebBizz
09/06/03, 19:10
En waarom zou ik dan voor intrahost kiezen en niet direct voor coloheaven?

eXite
09/06/03, 19:16
$0,02

Beyonder
09/06/03, 19:34
O.a. omdat eindgebruikers niet altijd deze prijzen krijgen van ons misschien ? :)

Ik geef maar een voorbeeld.

timmie
09/06/03, 23:58
Of.. Ze krijgen niet waar ze voor betalen.... ;)

tom
10/06/03, 00:46
@timmie, moet jij altijd van die klote opmerkingen maken in iemand ander hun aanbieding ?

Heb je al een afgedankte juniper M5 gevonden of draai je nog steeds een software routertje ? :)

timmie
10/06/03, 01:17
Origineel geplaatst door tom
@timmie, moet jij altijd van die klote opmerkingen maken in iemand ander hun aanbieding ?

Heb je al een afgedankte juniper M5 gevonden of draai je nog steeds een software routertje ? :)

Tom, ik maak geen klote opmerkingen..Ik heb gewoon nare ervaringen met coloheaven.. 2 Maal zelfs.. En DIT na de nieuwe start van Remon Akkermans. Vervolgens belt hij alle klanten van mij op die hij kent.. Om zich te wreken..

Zoals je misschien weet, Zebra Beats cisco. Ook hebben we 2 Juniper Interfaces in de Softrouter zitten, en 2 fallbacks.

Die m5 was bedoelt om thuis te experimenteren.. In redbus draait alles nu goed en stabiel.. Dus daar gaan we ook niks meer aan veranderen.

Maar laat het duidelijk zijn : Ik wil NIEMAND dwarszitten of negatieve opmerkingen geven. Wij doen eerlijk zaken met onze klanten en ik verwacht dat dat ook met ons gebeurd. En dat is bij coloheaven niet gebeurd.... (NA de nieuwe start!)

Savvas
10/06/03, 07:11
Origineel geplaatst door timmie


Tom, ik maak geen klote opmerkingen..Ik heb gewoon nare ervaringen met coloheaven.. 2 Maal zelfs.. En DIT na de nieuwe start van Remon Akkermans. Vervolgens belt hij alle klanten van mij op die hij kent.. Om zich te wreken..

Zoals je misschien weet, Zebra Beats cisco. Ook hebben we 2 Juniper Interfaces in de Softrouter zitten, en 2 fallbacks.

Die m5 was bedoelt om thuis te experimenteren.. In redbus draait alles nu goed en stabiel.. Dus daar gaan we ook niks meer aan veranderen.

Maar laat het duidelijk zijn : Ik wil NIEMAND dwarszitten of negatieve opmerkingen geven. Wij doen eerlijk zaken met onze klanten en ik verwacht dat dat ook met ons gebeurd. En dat is bij coloheaven niet gebeurd.... (NA de nieuwe start!)

dat zijn dus persoonlijke ervaringen van jou. Ik heb over coloheaven beslist geen klagen momenteel. Als er nog een geschil tussen jou en coloheaven is raad ik je aan Remond even op te bellen om het uit te praten i.p.v van mijn heilige topic te vervuilen *cough*;)

EDIT:
ben overigens zeer benieuwd hoe Zebra, als gelijke van Cisco zou kunnen staan, laat staan erboven. Heb persoonlijk geen ervaring met Zebra maar is mij verteld dat dit niet zo goed zou zijn...

superior-is
10/06/03, 08:20
Origineel geplaatst door Intrahost

EDIT:
ben overigens zeer benieuwd hoe Zebra, als gelijke van Cisco zou kunnen staan, laat staan erboven. Heb persoonlijk geen ervaring met Zebra maar is mij verteld dat dit niet zo goed zou zijn...

Neem 'ns een kijkje op http://www.zebra.org/ -- het punt is vooral dat er meerdere spofs zijn dan bij een hardware router.

spofs: meerdere punten waar het mis kan gaan

Savvas
10/06/03, 08:40
Origineel geplaatst door superior-is


Neem 'ns een kijkje op http://www.zebra.org/ -- het punt is vooral dat er meerdere spofs zijn dan bij een hardware router.

spofs: meerdere punten waar het mis kan gaan

met andere woorden dus gewoon niet aan te raden. Waarom zouden mensen dit gebruiken als het algemeen bekend is, ik bedoel het kost je niks oke maar wat heb je er aan als de kans dat er iets mis gaat vele malen groter is...

timmie
10/06/03, 09:38
Het ligt aan de netwerk interfaces die je erin hebt zitten.
Die zijn bij ons goed.

timmie
10/06/03, 09:40
Origineel geplaatst door timmie
Het ligt aan de netwerk interfaces die je erin hebt zitten.
Die zijn bij ons goed.

Bovendien werkt nerdnet (nl-ix) ook met softrouters.
Die liggen er ook nooit uit naar mijn weten ?

Wij hebben geen softrouter omdat het goedkoop is maar omdat het fijn werkt.. Al die kitch hoeft niet van ons. Als het maar goed en soepel draait!

En zijn heel veel bedrijven die softwarerouters gebruiken.. Hoewel je het er zeker niet van zou verwachtten..

Savvas
10/06/03, 10:42
Origineel geplaatst door timmie


Bovendien werkt nerdnet (nl-ix) ook met softrouters.
Die liggen er ook nooit uit naar mijn weten ?

Wij hebben geen softrouter omdat het goedkoop is maar omdat het fijn werkt.. Al die kitch hoeft niet van ons. Als het maar goed en soepel draait!

En zijn heel veel bedrijven die softwarerouters gebruiken.. Hoewel je het er zeker niet van zou verwachtten..

ja inderdaad, ik had al een uitgebreide uitleg van Reinier gekregen ;)

Beyonder
10/06/03, 11:28
Ik wil dit topic niet vervuilen, maar eerlijk zaken doen kun je niet met jullie Reinier (Timmie). Eerlijk zaken doen start met: facturen voldoen.

Verder snap ik niet waarom je dit post, waarschijnlijk wil je op deze manier mensen afschrikken om met mij zaken te doen. Dat is jammer, want hier zijn de zaken inmiddels prima op orde.

Je moet eerst maar eens gaan kijken bij je eigen toko, kijken naar de mensen met wie je werkt en hoe deze op vieze manieren onder dingen uit proberen te wurmen.

Als je denkt dat Zebra een volwaardige vervanging is voor Cisco of Juniper routers, dan zul je echt eens tegen de lamp lopen. Het is niet slecht, maar het is zeker niet de beste manier om serieus een core te bouwen.

Nerdnet is geen commerciele instelling.

Verder zal ik er geen woorden aan vuil meer maken, maar mods verzoeken om je posts te verwijderen uit deze thread.

MrGlass
10/06/03, 12:35
Sjeez Timmie...

Hou toch eens op... Zit eens niet steeds op andere te zeiken...
Dat staat niet echt professioneel, wel??

WebBizz
10/06/03, 12:48
Origineel geplaatst door timmie
Ik ben hier weg... :)

Tim van der Harst.

Niet Reinier van Eeden

Hehe, eindelijk! Kan een mod nu ff al die zooi hier weghalen zodat de aanbieding van Intrahost overblijft zonder al dit gezeur erbij?

Beyonder
10/06/03, 13:00
Ik vrees dat Timmie alleen goed is in onzin vertellen :)

superior-is
10/06/03, 13:05
Origineel geplaatst door WebBizz


Hehe, eindelijk! Kan een mod nu ff al die zooi hier weghalen zodat de aanbieding van Intrahost overblijft zonder al dit gezeur erbij?

Ben al bezig. ;)

PKeuter
11/06/03, 22:49
Aangezien die zooi nog niet weg is, en Timmie hoogstwaarschijnlijk dit forum nog wil checken wil ik hem nog even wijzen op iets heel vreemds in zijn post....



Maar laat het duidelijk zijn : Ik wil NIEMAND dwarszitten of negatieve opmerkingen geven. Wij doen eerlijk zaken met onze klanten en ik verwacht dat dat ook met ons gebeurd. En dat is bij coloheaven niet gebeurd.... (NA de nieuwe start!)

Je wil geen negatieve opmerkingen geven...

En dan zeg je dit:
Wij doen eerlijk zaken met onze klanten en ik verwacht dat dat ook met ons gebeurd. En dat is bij coloheaven niet gebeurd.... (NA de nieuwe start!)

Beetje vaag, of ligt dat nou aan mij?

superior-is
12/06/03, 00:20
Origineel geplaatst door PKeuter
Aangezien die zooi nog niet weg is, en Timmie hoogstwaarschijnlijk dit forum nog wil checken wil ik hem nog even wijzen op iets heel vreemds in zijn post....


Er is een reden dat niet alles is gewist.

[Elwin]
12/06/03, 20:29
Origineel geplaatst door superior-is


Er is een reden dat niet alles is gewist.

Bij 25 punten werd je toch gebanned? Hoe kan het dan zo zijn dat timmie nog online is op het forum en nog kan posten met 27 punten :S

superior-is
12/06/03, 21:32
Heb jij nog nieuwe posts gezien dan?

WebBizz
12/06/03, 21:54
Heb Timmie nog wel gezien bij de aanwezige gebruikers, maar niet met een nieuwe post. Opeens is wel ene Reinier steeds aanwezig.....

[Elwin]
12/06/03, 22:30
Origineel geplaatst door superior-is
Heb jij nog nieuwe posts gezien dan?

Nee neem me niet kwalijk geen nieuwe posts..maar volgens mij was hij nog wel online maar ik kan me vergissen.

[Elwin]
12/06/03, 22:30
Origineel geplaatst door WebBizz
Heb Timmie nog wel gezien bij de aanwezige gebruikers, maar niet met een nieuwe post. Opeens is wel ene Reinier steeds aanwezig.....

Volgens mij zijn timmie / reinier dezelfde personen.....

electric
12/06/03, 22:39
Origineel geplaatst door [Elwin]


Volgens mij zijn timmie / reinier dezelfde personen.....

dat zou eventueel de mod kunnen door te kijken naar de poster IP nr.