PDA

Bekijk Volledige Versie : Gevraagd: CPanel licentie



host3000
09/06/03, 15:38
Is er dan niemand :( die een cpanel licentie kan leveren zonder dedicated voor een (min of meer) interne licentieprijs? Ik vind $ 75,- toch wel erg veel en bij € 30,-/€40,- zit ik aan een server vast.

Wie ???

Deimos
09/06/03, 15:53
Dat kan niet eens in de US laat staan in NL :). Ben bang dat die vlieger dus niet opgaat.

host3000
09/06/03, 16:08
Nou ja, misschien moet ik dan maar aan een jaarlicentie. Legt wel weer wat beslag op de 'fondsen'.

Een gratis cp waag ik mij aar niet aan. Zo is http://www.simplecp.com/ zich 'aan het bezinnen' op de verstrekking. Zal je maar net gebruiken!

Pantsy
09/06/03, 16:11
kleine investering, maar dan heb je ook daadwerkelijk wat :)

McRox
09/06/03, 20:49
Origineel geplaatst door ih.nl
Is er dan niemand :( die een cpanel licentie kan leveren zonder dedicated voor een (min of meer) interne licentieprijs? Ik vind $ 75,- toch wel erg veel en bij € 30,-/€40,- zit ik aan een server vast.

Wie ???

Ik kan het aanbieden voor $55/maand. Ik kan korting geven voor een 1 jaar licentie of meerdere licenties.

host3000
09/06/03, 21:14
Origineel geplaatst door PlexTeam


Ik kan het aanbieden voor $55/maand. Ik kan korting geven voor een 1 jaar licentie of meerdere licenties.
Maar komt de 1 jaars licentie dan onder het bedrag dat Cpanel rekent op de site?

McRox
09/06/03, 21:55
Ja, $550 (dus 2 maanden gratis)

host3000
09/06/03, 23:47
Origineel geplaatst door PlexTeam
Ja, $550 (dus 2 maanden gratis)

Allereerst bedankt voor het aanbod.
Maarruh, dit staat er op de site van cpanel:

One Year License
One year licenses are currently priced at $599. This license includes one year of support and updates. Unlike the one time license, which never expires, this license is only good for one year. Please contact billing@cpanel.net for more information. Click here to buy online!

$ 599,-/12*10 = $ 500,- ipv $ 550,-. Dus in feite 1 maand gratis?

Deimos
10/06/03, 00:07
Moet wel goedkoper kunnen denk ik hoor, enkel moet je dan wel per jaar vooruit betalen. Moet je even in het adverteerdeel van wht.com zoeken.

McRox
10/06/03, 17:50
Origineel geplaatst door ih.nl

$ 599,-/12*10 = $ 500,- ipv $ 550,-. Dus in feite 1 maand gratis?

Nou per maand kost het bij ons $55/m. Betaal je per jaar dan kost het niet 12x, maar 10x$55=$550.

Dit is via creditcard en inclusief transactiekosten. Indien je netjes per factuur betaalt kan ik het voor E400 excl. BTW bieden.

Cougar
11/06/03, 21:05
Origineel geplaatst door Deimos
Moet wel goedkoper kunnen denk ik hoor, enkel moet je dan wel per jaar vooruit betalen. Moet je even in het adverteerdeel van wht.com zoeken. Ik heb gezocht en gezocht maar ik kan ook nisk vinden hoor...

Maar het komt er dus op neer dat je die licentie eigenlijk vrijwel niet goedkoper kan krijgen?

Misschien een beetje een dom idee hoor, maar we zouden elkaar allemaal kunnen helpen door zeg maar onze licenties en masse in te kopen en zo korting te bedingen. Een licentie is toch niet iets waar je op concurreerd, dus ik zie het ook niet als iets kwalijks...

Just my 2 cts

Pantsy
11/06/03, 22:48
Iedereen vertrouwd elkaar ook echt 100% :| met andere woorden, denk dat niet iedereen er zo makkelijk over denkt.

Btw e-mail cPanel eens, schrijf een klein verhaaltje dat je net begint en dat je budget maar 1000 dollar is en vervolgens bieden ze je hem aan voor 1300, daarna mail je nog een keer en dan heb je hem voor 1200! nou das al 200 dollar minder op een lifetime license! klinkt niet veel maar met 2 e-mailtjes is dat wel snel verdient. Kan natuurlijk niet zeggen of ze er nu nog intrappen :)

Heb dit aanbod overigens niet geaccepteerd van ze, heb ook niet zo zin om uit te leggen waarom ;)

/edit: ik draai geen illegale versie, laat ik daar duidelijk in zijn!

Cougar
11/06/03, 23:40
Origineel geplaatst door TrancePitt
[B]Iedereen vertrouwd elkaar ook echt 100% :| met andere woorden, denk dat niet iedereen er zo makkelijk over denkt.Hoezo? Daar zijn toch gewoon contracten voor enzo?

Als er meerdere mensen zo'n license willen dan wil ik die best in het groot inkopen, krijg je een soort van boerenbond idee.

Pantsy
12/06/03, 00:17
Niet iedereen heeft vertrouwen in zijn medemens bedoel ik daarmee Cougar.

En ik kan je zeker vertellen dat de prijzen (veel) lager zijn als je veel licenties in 1x afneemt, maar begrijp wel goed dat je toch aan de jaarlijkse kosten vast zit (verlenging updates/support voor een lifetime license bv.)

Misschien dat je dan beter een cPanel reseller kan worden? Mail cPanel zelf eens en neem wat opties door met ze! Je kan ook andere cPanel reseller eens mailen voor de prijzen die hun hanteren (zie reseller list op cpanel.net).

Cougar
12/06/03, 13:17
Ik bedoel het meer hetzelfde als in http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=26014 dit topic.

Dillard
13/06/03, 14:30
Origineel geplaatst door PlexTeam


Nou per maand kost het bij ons $55/m. Betaal je per jaar dan kost het niet 12x, maar 10x$55=$550.

Dit is via creditcard en inclusief transactiekosten. Indien je netjes per factuur betaalt kan ik het voor E400 excl. BTW bieden.

Nou dit is geen slechte aanbieding. In de VS kom je losse maandlicenties (via resellers) niet zoveel tegen.

Dat komt ook omdat je wel heel groot moet inkopen als reseller om een beetje een interessante korting te krijgen (vraag voor de grap deze informatie maar eens op).

Maar Plexteam heeft een interessant aanbod. Ben je zelf reseller ?

Wat zijn de voorwaarden voor de E400 deal ?