PDA

Bekijk Volledige Versie : Plesk redhat 8.0?



Nick V/D Brink
08/06/03, 23:14
Eey,

Ik heb een server bij me thuis met redhat 8.0 erop kan daar plesk op zoja welke versie en voor welke linux is die?
En wat is de download url.

Alvast Bedankt

Greets nick

Andrew
08/06/03, 23:44
Plesk werkt op redhat 8.0 en 9.0 (versie 6.0 dan) op andere versies van linux weet ik zo niet, kopen en downloaden kan op www.plesk.com

Nick V/D Brink
09/06/03, 00:01
Ik heb daar al gekeken voor 6.0 zijn allen rpms van 9.0 helaas niet van 8.0. Greets nick

yton
21/05/07, 23:14
Beste Nick,

Je kan alien gebruiken om rpm te converten naar deb, maar waarschijnlijk gebruik je de nieuwste versie van redhat, centOS, of wat dan ook (iig enterprise server), en heb je dus enkel een rpm nodig. Kwestie van uitpakken, en klaar.

Succes met je server,
Tony.

mvdster
21/05/07, 23:40
Eey,

Ik heb een server bij me thuis met redhat 8.0 erop kan daar plesk op zoja welke versie en voor welke linux is die?
En wat is de download url.

Alvast Bedankt

Greets nick

Waarom zou je uberhaupt nog een redhat 8 met plesk willen draaien?
Beetje outdated. Maar goed, volgens mij is er nooit een Plesk voor redhat 8 uitgekomen. Het is redhat 7.3 of redhat 9. Downloaden van Plesk kan nog altijd via de swsoft site of bij de mirrors (bijvoorbeeld mirror.proserve.nl/plesk)

zakariae
21/05/07, 23:54
Hoi,

Plesk in inderdaad te downloaden op http://www.swsoft.com/en/products/plesk/reqs/.
Een licentie voor 1 domein is gratis te downloaden, alleen eff een account maken en kunt u alle versies downloaden.
verder wens ik u veel succes met plesk ;)