PDA

Bekijk Volledige Versie : DAH Hosting



Frank
08/06/03, 20:24
Wie kan mij wat vertellen (ervaringen, enz.) over DAH Hosting? Zijn ze betrouwbaar en goed? Alvast bedankt voor jullie hulp.

http://www.dahhosting.nl

eXite
08/06/03, 20:49
Pro's:
- locatie NL, proserve
- lid SIDN

Contra's:

- n00b site

Dat is even wat ik er snel van maak :) Heb verder geen ervaring.

tom
08/06/03, 21:53
Wij van DAHHosting kunnen u dag en nacht, 7 dagen in de week ondersteuning bieden, waar velen op jaloers zijn.



:P

Lorenzo
08/06/03, 22:26
Er is wel contact info te vinden... (home > contact).

Site ziet er niet uit, maar dat zegt niks over de kwaliteit natuurlijk. Ook weinig over dit bedrijf gehoord..

Xollie.NL
15/06/03, 20:29
Nooit van gehoord zit er nogal knaken uit die site wat ik denk dat ook beginnend bedrijf is. (Zo ziet het er uit) Trouwens zijn ze ook nogal duur...

Skamander
02/07/03, 12:23
Die site valt toch wel mee? Ik heb laatst gekeken en het ziet er wel goed uit. Ze sponsoren ook. www.simpleradio.nl wordts gesponsord door hun. De mogelijkheden en prijzen zijn goed, lijkt me.

host3000
02/07/03, 12:33
Origineel geplaatst door Skamander
Die site valt toch wel mee? Ik heb laatst gekeken en het ziet er wel goed uit. Ze sponsoren ook. www.simpleradio.nl wordts gesponsord door hun. De mogelijkheden en prijzen zijn goed, lijkt me.

zie spam (http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&postid=65632#post65632)

WebBizz
02/07/03, 14:38
Niet echt een professionele toko dus, met dat gespam.

wonghanglee
10/08/03, 21:33
wat voor spam???????? bedoelen jullie.
Wie is met spam bezig?

Robbert-edit: Mag je 3 keer raden...

Omega
08/12/04, 00:16
Misschien zijn er nu mensen met ervaringen?

PeterT
08/12/04, 00:39
Origineel geplaatst door eXite
Pro's:
- locatie NL, proserve
- lid SIDN

Contra's:

- n00b site

Dat is even wat ik er snel van maak :) Heb verder geen ervaring.

Lokatie NL, leaseweb
lid SIDN via moederbedrijf - Duncan Hosting & Automatisering; ingeschreven in Halfweg NH.

kilian
08/12/04, 00:43
Origineel geplaatst door tom



Wij van DAHHosting kunnen u dag en nacht, 7 dagen in de week ondersteuning bieden, waar velen op jaloers zijn.


:P

uhm.. het is toch jaloers op (ipv op jaloers)?

Mijn geeft duh!hosting een beetje een normalemens hosting indruk. Dus gericht op de wat minder uhm... 'mensen die gewoon wat vakantiefotos online willen'-nivo.

Ik denk dat als je even doorzoekt je heel wat hosters vind met een professionelere uitstraling. Zeker op het forum hier is veel ambitie te vinden.

succes

(Ik wil natuurlijk niet flamen naar dah, maar zo ervaar ik het)

dreamhost_nl
08/12/04, 10:06
@Frank : Hoe bent u eigenlijk bij dit bedrijf terecht gekomen? Hier (http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=1723) vindt u een enkele ervaring... :p

Het bedrijf is inderdaad niet één van de voordeligste, maar dat zegt natuurlijk niet veel... :)

ikkeweer
08/12/04, 11:06
:oops: deze mag weg was foute

olafb
08/12/04, 18:39
Ik hoor er goede verhalen over. Zelf heb ik er nooit gezeten, site is een minpuntje maar iedereen oordeelt voordat er bewezen is dat het een slechte host is. Maar ik ken nog een andere internetradio-clubje dat er zit en die praten er positief over. En verder hoor ik het bedrijf altijd positief vallen. Maar dat Spammen is inderdaad Jammer doet afbreuk aan je eigen naam.

i3d
08/12/04, 18:44
Kijk eens naar de datum van de startpost, geloof niet dat Frank nog reageert ;)

Overigens een pluspunt van D@H: ze zijn al meer dan een jaar actief, kan je niet zeggen van een hoop hosters hier ;)

wbakker-letsgoonline
09/12/04, 10:26
Ik ben de eigenaar geweest van simpelradio alleen doordat wij geen toestemming van de dj's / platenmaatschappij hebben gehad om livesets te draaien moesten we uit de lucht..



quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Origineel geplaatst door Skamander
Die site valt toch wel mee? Ik heb laatst gekeken en het ziet er wel goed uit. Ze sponsoren ook. www.simpleradio.nl wordts gesponsord door hun. De mogelijkheden en prijzen zijn goed, lijkt me.
--------------------------------------------------------------------------------



zie spam

RikkiLake
09/12/04, 14:42
Origineel geplaatst door i3d
Kijk eens naar de datum van de startpost, geloof niet dat Frank nog reageert ;)

Overigens een pluspunt van D@H: ze zijn al meer dan een jaar actief, kan je niet zeggen van een hoop hosters hier ;)

Nou nou,meer dan een jaar! das lang zeg..

Aar
08/01/05, 02:33
Ik zit erbij. Gewoon goede hosting ;). Altijd up2date PHP en andere dingen, weinig downtimes, lekker snel.
Betrouwbaar.

radioscheepsrat
08/01/05, 08:18
Wij als Radio Scheepsrat zitten ook bij DAH hosting.
We laten ons contract aflopen en gaan dan over stappen.
Ze zijn niet ech klantvriendelijk en de laatste 4 weken zijn ze ongeveer 10 x down geweest.
Ze sturen op 2e kerstdag een faktuur en worden kwaad als je deze op 3 januari niet hebt betaald en dreigen je gelijk af te sluiten. En dat terwijl we al een half jaar gebruik maakte van hun diensten. Ik ben op zoek gegaan naar een betere provider, en heb deze gevonden. Deze is nog goedkoper ook!!
Dus mijn mening is, in het begin dien ze alles om je te paaien maar ben je eenmaal klant interesseert het ze niet meer.

blaaat
08/01/05, 12:15
ik heb de eigenaar in me msn, niet ivm het hosting.. maar het wordt rerunt door een belg

hij is overigens wel bijna altijd op msn.. dus ze zijn in iedergeval wel goed bereikbaar..

DaFunkyDJ
31/10/06, 15:59
Ber|Art edit: Dit is niet de bedoeling van WHT!

crazycoder
31/10/06, 16:14
Ber|Art edit: Graag de rapporteerknop gebruiken.

Ber|Art
31/10/06, 16:36
Topic is van 2003 :( slotje!