PDA

Bekijk Volledige Versie : Vezekeringen welke is verstandig?



StarInternet
07/06/03, 21:50
Ja ik weet het er zijn veel topics er over maar wil het even voor de duidelijkheid nog een keer vragen en jullie ervaringen weten.

Ik wil de volgende verzekeringen afsluiten bij de Rabobank
- Aansprakelijkheids verzekering
- Rechtsbijstand verzekering
- Bedrijfsmiddelen verzekering

Is dit verstandig?
We bieden onderanderen aan:
- webdesign
- webhosting (eigen server en door sluis)
- servers
- en app en web devlopment.

Tevens valt een server in een datacenter ook onder bedrijfmiddelen?
Meestal wel toch?

StarInternet
09/06/03, 20:28
Ik had deze topic gelezen http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=25029 maar ging mijn echt om de bedrijfsmiddelen verzekering

Cougar
11/06/03, 03:22
Ik zou wel aansprakelijkheidsverzekering doen, maar je kunt je afvragen wat je aan die rechtsbijstand hebt. Het is zoals gezegd niet voor in- en verkoop geschillend dus het gaat erom als je iets crimineels doet met je bedrijf ofzo. Stel je word gehackt en vanuit jou worden er illegale shit verspreid, dan is zo'n verzekering misschien nuttig.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik die bedrijfsmiddelen verzekering helemaal niet ken eigenlijk, wat is dat precies?

StarInternet
11/06/03, 12:17
Origineel geplaatst door Cougar
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die bedrijfsmiddelen verzekering helemaal niet ken eigenlijk, wat is dat precies?
Verzekering op je kantoor middelen zo als fax, pc, etc

eXite
11/06/03, 13:08
Rechsbijstand verzekering wordt pas aantrekkelijk nadat je een groot klantenbestand hebt opgebouwd. Voor een paar klantjes hier en daar zal het alleen maar geld kosten.

Aansprakelijkheidsverzekering wordt vaak overschat, je zult even moeten navragen wat er precies wel/niet gedekt wordt. Maar de premie voor deze verzekering ligt betrekkelijk laag en kan zeker als nuttig beschouwd worden.