PDA

Bekijk Volledige Versie : Oneigenlijk gebruik SIDN-logo?



clesoft
07/06/03, 20:00
Bij toeval trof ik op de website van een hostingbedrijf die ook lid is van WHT het SIDN deelnemers-logo aan. Onder het overzicht van deelnemers komt dit bedrijf niet voor als deelnemer. Misleiding of.....? Ook het daarop vermelde KvK-nummer komt niet overeen. Hoe staan jullie daar tegenover?

Web123.nl
07/06/03, 20:20
Misleiding is inderdaad het goede woord denk ik.

Pantsy
07/06/03, 20:26
misbruik is denk ik ook een goed toepasselijk woord ?

WebBizz
07/06/03, 20:31
"Als deelnemer van SIDN kunt u voor eigen publicaties het deelnemerslogo van SIDN gebruiken."

Niet deelnemers mogen dit logo dus niet gebruiken.

xserve
07/06/03, 22:15
Origineel geplaatst door clesoft
Ook het daarop vermelde KvK-nummer komt niet overeen.
Wat bedoel je daarmee?
Staat het KvK nummer niet geregistreerd bij de KvK of is het van een ander bedrijf? Kan toch dat het een afdeling is met een andere naam?

clesoft
08/06/03, 01:48
Onderdeel van een ander bedrijf? Kan altijd natuurlijk dat het een "andere afdeling" is. Had ze overigens een mailtje gestuurd met de vraag of ze wel terecht het SIDN-logo voerde. Kreeg een berichtje terug met als antwoord wat wij er mee te maken hadden wat er op hun site stond. Heb in ieder geval besloten om de SIDN hierover te informeren. Misschien dat dat duidelijkheid schept. Alleen de SIDN is gerechtigd om hier "tegen op te treden". Wij kunnen de desbetreffende bedrijf niet meer mailen aangezien ze ons emailadres geblockt hebben. Is voor ons voldoende bewijs.

Clearhosting
08/06/03, 02:26
Welk bedrijf is het dan ?

Pantsy
08/06/03, 04:02
Moet zeggen dat je me ook wel nieuwsgierig hebt gemaakt nu :)

clesoft
08/06/03, 06:44
Wil dit bedrijf wel noemen, maar staat dat wel zo netjes? Betreffend bedrijf zal deze thread ook wel gelezen hebben, maar ik zie hier nog geen reactie staan. Als een Mod toestemming geeft wil ik het bedrijf wel noemen.

Deimos
08/06/03, 10:33
Noem maar niet, als ik jou was zou ik ze gewoon even emailen en ze erop wijzen. Veranderen ze het niet dan kan je weer verder zien.

xserve
08/06/03, 10:56
En ze hebben zijn email adres geblokeerd en kunnen dus niet meer mailen.

WebBizz
08/06/03, 10:59
Ik zou er bij Carolien van de SIDN ff melding van maken. Hou ons maar op de hoogte wat er mee gebeurt, ben benieuwd.

eXite
08/06/03, 11:05
Ik heb de hele ledenlijst afgegaan qua websites inmiddels :D maar heb niets gevonden. Ben toch érg benieuwd inmiddels. Maar goed, keep us posted!

Ijsbox
08/06/03, 15:13
ff een vraag, er is ook een sidn logo zonder de melding "deelnemer" en die mag iedereen toch op z'n site zetten?

clesoft
08/06/03, 18:48
Wij hebben de SIDN inmiddels een mailtje gestuurd en ze er attent op gemaakt. En er staat wel degelijk "deelnemer" op.

clesoft
10/06/03, 19:21
Vandaag hebben wij een email van de SIDN ontvangen dat de desbetreffende hostingprovider WEL een deelnemer is. Welliswaar onder een andere naam, maar toch ze zijn dus een BEVOEGDE deelnemer. Gelukkig hebben wij de naam van deze deelnemer niet genoemd, maar ik wil toch onze "verontschuldigingen" aanbieden aan deze deelnemer. (Alhoewel zij in een mailtje hadden kunnen aangeven dat zij onder een andere naam deelnemer zijn, ipv onze mail te blokkeren.)

HBCS
10/06/03, 20:55
zo kan het dus ook mensen
ik vindt dat dit een manier van afhandelen is waar ik en ik denk velen met mij alleen maar kunnen zeggen prima zo
anders kan ik niet zeggen
vg herman

Savvas
10/06/03, 21:02
ja ik vind dat clesoft dit op een zeer volwassen manier heeft behandelt, zo hoort het :)

Shr3d
10/06/03, 22:08
inderdaad, eindelijk eens een goede volwassen oplossing ;)

superior-is
10/06/03, 23:25
Origineel geplaatst door clesoft
(Alhoewel zij in een mailtje hadden kunnen aangeven dat zij onder een andere naam deelnemer zijn, ipv onze mail te blokkeren.)

Dat is dan weer jammer. :)

PKeuter
12/06/03, 21:25
Clement is ook wel aardig hoor :)