PDA

Bekijk Volledige Versie : @work, novaxess, de heeg?



paulmatthijs
07/06/03, 01:03
heeft iemand hier enig idee hoe het volgende zit:

@work, daar zou je van zeggen dat het iets met @home van doen heeft. @work is lid van ams-ix en op de website wordt verwezen naar inovara.nl die doorlinkt naar novaxess. toch kom ik bij tracert's regelmatig @work icm eatserver.nl tegen, wat bij mijn weten weer iets te maken heeft met de heeg.

ik zie het niet meer in ieder geval, iemand anders misschien?

MrGlass
07/06/03, 01:08
eatserver heeft idd iets te maken met deheeg... (Ik heb er een account) Dat is het controle paneel van deheeg... (en ik geloof dat meerdere hosters deze hebruiken...)

Ijsbox
07/06/03, 10:49
Origineel geplaatst door paulmatthijs
ik zie het niet meer in ieder geval, iemand anders misschien?

tsjah, eatserver is van de heeg, de heeg is klant bij @work. Waar vond je trouwens een site van @work?

superior-is
07/06/03, 11:05
Klopt en die andere hosters zijn meestal resellers daarvan.

@work is verder het 'zakelijk' onderdeel van @home.

Inovara is/was een dsl aanbieder, maar het lijkt erop dat dit een onderdeel is van novaxess is geworden. Wat @work te maken heeft met inovara/novaxess -- beats me. :)

Misschien kan de ex-nova hier iets meer over vertellen.

ProServe
07/06/03, 13:22
Niet @Work is lid van de AMS-IX, maar @Home.

We Develop
08/06/03, 13:30
Eatserver is inderdaad een control panel ontwikkeld door De Heeg, en wordt vooral gebruikt voor reseller accounts. Meestal zo anoniem mogelijk. Wordt onderandere ook gebruikt door enom.nl

ProServe
08/06/03, 14:26
Volgensmij niet hoor. Dacht dat dat een tool was van hun ouwe hostingpartij in duitsland?

We Develop
08/06/03, 14:31
Ooit begonnen als reseller,
waarbij we tegenstrijdige informatie op onze website hadden staan over Eatserver. Meteen opgebeld door De Heeg, waarom we "hun" software gebruikte, en hoe we eraan kwamen, dat hun alle rechten hadden...

Xollie.NL
15/06/03, 20:27
Ik ben ook resseller geweest bij DeHeeg en volgens mij is de Eatserver een server die de rest van hun servers bestuurd. Ze gebruikten het ook al in Duitsland. Ze doen alles via die eatservers om het zo anoniem mogelijk te houden. En idd hun verbinding is van @work en @work is een isp voor de zakelijken markt. Wat d8 ik ook weer ondedeel is van @home.