PDA

Bekijk Volledige Versie : Klanten pikken



timmie
06/06/03, 19:00
Het valt me op,

De laatste tijd zijn er steeds meer providers die klanten van andere providers af proberen te pakken, ze nemen ideeen over.

Ik wil niet zeggen dat dat verboden is, want dat is het niet.

Leaseweb probeert 1 van mijn klanten af te pakken.
Ene Leon CroeZe is ook hard bezig met een klant van mij om een rack te plaatsen.

Ik vroeg me af,

Hebben jullie hier ook last van ? of ben ik de enige ?

bluebird
06/06/03, 19:04
Op dit moment druk aan het netwerken.
En veel bekenden zitten bij diverse providers. Doe ze een leuk bod en ze komen naar ons toe.
Dit is gewoon puur concurrentie. Jij ziet het als klanten afpakken.

timmie
06/06/03, 19:09
Origineel geplaatst door bluebird
Op dit moment druk aan het netwerken.
En veel bekenden zitten bij diverse providers. Doe ze een leuk bod en ze komen naar ons toe.
Dit is gewoon puur concurrentie. Jij ziet het als klanten afpakken.

Ja ik zit niet zo lang in de hosting BiZZ heh :-) Dus misschien zie ik het wel verkeerd...

Deimos
06/06/03, 19:31
als je kwaliteit biedt tegen een redelijk bedrag, zullen de meesten toch bij je blijven. :) Althans mijn ervaring.

timmie
06/06/03, 19:34
Origineel geplaatst door Deimos
als je kwaliteit biedt tegen een redelijk bedrag, zullen de meesten toch bij je blijven. :) Althans mijn ervaring.

Idd, zo zijn mijn klanten ook niet van plan om naar LeaseWeb te gaan of naar die ene Leon.

Zelf heb ik een goede verstandhouding met mijn klanten, mijn collega's hebben die ook.

Nou beschikken wij natuurlijk niet over zulke goede verbindingen als LeaseWeb.. Maar toch..

Deimos : Ik kan die ervaring met je delen :P

Lorenzo
06/06/03, 20:09
Als je klanten weg bij je gaan.. doe je toch wat verkeerd ;)

Speedesign
06/06/03, 20:09
Is het niet Leon CroeSe?

InterXS
06/06/03, 20:24
Ja en ik wil dan wel even telefonisch contact hebben voor deze aantijgingen, ben toch wel heel benieuwd naar je verhaal

We Dare
06/06/03, 21:04
Ach klanten afpikken.....
Klanten bij mij krijgen ook weleens aanbiedingen van o.a. webhostingtalk leden.
Dat wil nog niet zeggen dat ik mij daar druk over maak, meestal (bijna altijd) zijn de aanbiedingen niet beter en mijn klanten zijn overall zeer tevreden.
Ik zou je er maar niet te druk over maken want mijn ervaring is dat als je goede kwaliteit en service levert dat de klant daar meer waarde aan hecht dan aan een spot aanbieding.

Web123.nl
06/06/03, 21:08
Het overstappen kost ook moeite voor de klant. Deze heeft liever 'geen gezeur'. Dus ook bij kleine prijsverschillen zal een klant niet overstappen. Tenzij deze ontevreden is natuurlijk. Maargoed.. als ontevreden klanten overstappen, dan mag de reden duidelijk zijn :)

(zo zijn wij laatst overgestapt van co-locater...)

InterXS
06/06/03, 21:55
Nee maar ik laat me hier niet publiekelijk uitmaken voor zijn aantijgingen, ik hoop maar dat ie een goeie reden heeft dit heet namelijk laster

Pantsy
06/06/03, 22:02
Als ik een webdesign maak voor een bestaande site, en ik bied ze hosting erbij ... dan is het ook mooi meegenomen als ze erop ingaan.

Concurrentie hoort erbij, take it or leave it!

En je mag trouwens wel een beetje afkoelen, want nu zet je Leon in een heel erg slecht dag licht... niet normaal zeg. En dan vind jij het erg dat je concurrentie hebt, jij maakt vervolgens je concurrentie zwart en dat is veel erger!

InterXS
06/06/03, 22:04
Ja maar het leuke is, ik weet helemaal niets van 1 cabinet?
enige wat ik kon vinden waren een paar aanbiedingen die ik gedaan had op het forum

timmie
06/06/03, 23:47
Origineel geplaatst door Lorenzo
Als je klanten weg bij je gaan.. doe je toch wat verkeerd ;)

Klanten gaan niet bij mij weg.. Mensen willen ze afpakken.

timmie
06/06/03, 23:47
Origineel geplaatst door Speedesign
Is het niet Leon CroeSe?

Kan wel ik heb de naam niet gelezen maar alleen gehoord.

timmie
06/06/03, 23:48
Origineel geplaatst door InterXS
Ja en ik wil dan wel even telefonisch contact hebben voor deze aantijgingen, ben toch wel heel benieuwd naar je verhaal

O jij bent Leon Croese, ik had geen enkel idee dat deze op dit forum was.

Ken jij toevallig ene Kevin de Jong ?

timmie
06/06/03, 23:49
Origineel geplaatst door InterXS
Nee maar ik laat me hier niet publiekelijk uitmaken voor zijn aantijgingen, ik hoop maar dat ie een goeie reden heeft dit heet namelijk laster

Leoin ik had geen idee dat jij het was, maar toen ik screenshots ontving van jouw msn gesprek met reinier, toen had ik het kunnen weten.

timmie
06/06/03, 23:51
Origineel geplaatst door TrancePitt
Als ik een webdesign maak voor een bestaande site, en ik bied ze hosting erbij ... dan is het ook mooi meegenomen als ze erop ingaan.

Concurrentie hoort erbij, take it or leave it!

En je mag trouwens wel een beetje afkoelen, want nu zet je Leon in een heel erg slecht dag licht... niet normaal zeg. En dan vind jij het erg dat je concurrentie hebt, jij maakt vervolgens je concurrentie zwart en dat is veel erger!

Ik had geen enkel idee dat Leon ook op dit forum hing, hierbij dan maar mijn excusess..

eXite
06/06/03, 23:54
Net alsof het er beter op wordt als je zegt "oh damn, ik wilde het achter zijn rug om doen *oops* :D"

Pantsy
07/06/03, 00:06
jaja tzal allemaal wel.

timmie
07/06/03, 00:20
De post die er stond, heb ik maar veranderd.

Ik ga er niet meer op door.


-------- Topic Closed ------------

beetle
07/06/03, 09:38
Hmmzz ik vind het maar een beetje vreemd, doe je nu alleen maar excuses omdat hij hier toevallig op het forum zit???

WeServeU
07/06/03, 10:54
Ik vind uberhaupt niet dat zoiets op dit forum moet worden uitgevochten ;)

Verder zoals al eerder gezegd: concurrentie hoort erbij. Daarbij sluit ik mij volledig aan.

Mvg,

We Serve U

Dillard
07/06/03, 12:28
Als ik een bestaand bedrijf benader of ze naar mij willen komen met hun hosting en het blijkt dat ze klant waren bij jullie, dan vind ik dat zeer spijtig :) maar dat heet acquisitie ....

Hoe denk je dat bedrijven in andere branches klanten winnen en verliezen?

En zoals hierboven al gesteld. Ik geloof niet dat als een klant supertevreden is over zijn hoster, dat hij dan puur voor een beetje geld alle sores van verhuizen op zijn nek wilt halen....

InterXS
07/06/03, 19:21
Ik ken geen Kevin de Jong, geen reinier

Dus zorg voortaan wel dat je iets zeker weet voordat je iemand beschuldigd !

Pantsy
07/06/03, 19:32
Ik had geen enkel idee dat Leon ook op dit forum hing, hierbij dan maar mijn excusess..

hey timmie.... bakkie nodig ??!!

michel
07/06/03, 22:53
Zoals ook in de natuur overleven de sterkste.
Laten we het erop houden, dat de markt volwassen begint te worden, en de sjacheraars onder ons, maar weer een andere branche moeten zoeken.