PDA

Bekijk Volledige Versie : Problemen met huidige host



JKW
05/06/03, 21:26
Ik heb op dit moment een dedicatedserver bij een provider. Ze factureren per kwartaal.

Deze wil ik opzeggen met daarbij de opzegtermijn van 1 maand in acht genomen. Ik heb op 28-05-2003 een fax gestuurd met de opzegging.
Mijn betaalde termijn loopt af eind juni. Nou krijg ik vandaag een brief van hun. Dat ik minimaal 1 jaar de server moet huren. Terwijl hier in het contract niks over gemeld wordt en in de AvW staat:


ARTIKEL 12 DUUR EN BEËINDIGING VAN DE OVEREENKOMST

1. De Overeenkomst wordt aangegaan voor onbepaalde tijd, met een minimum van drie kalendermaanden.
De Overeenkomst kan uitsluitend schriftelijk worden opgezegd met inachtneming van een opzegtermijn
van één kalendermaand tegen de eerste dag van de volgende kalendermaand.


Zie www.windonet.nl --> Algemene Voorwaarden.


Ook hebben ze mijn domeinnamen die ik bij hun heb geregistreerd gekaapt ze hebben ze destijds op hun naam gezet omdat ik geen kvk heb en toen beloofd dat ze ze na 29 januari op mijn particuliere naam zouden zetten die weigeren ze nu ook al.


Wat kan ik hier tegen doen???

Deimos
05/06/03, 21:33
Zou het eerst netjes voorleggen. Vraag waar staat dat jij voor 1 jaar hebt getekend. Zelfde vragen waarom ze de domeinen nu niet meer willen overzetten. Klopt dat beide niet nette brief opstellen door een advocaat en aangetekend versturen. Helpt vaak heel goed.