PDA

Bekijk Volledige Versie : Is dit mogelijk



sharp
05/06/03, 20:59
Als ik bij iemand een hostingpakket neem + domain neem (geen reseller account) en ik wil later nog
een paar andere domains eraan koppelen die gebruikt maken van hetzelfde hostingpakket dan de eerste maar zijn totaal verschillende sites. Kan dat via cpanel geregeld worden? of moet de eigenaar van de hostingsite dat regelen? Of is dat uberhaubt wel mogelijk?

Anders zit ik straks met verschillende sites en elke heeft een ander hostingpakket... Of kan dit gemakkelijk geregeld worden als ik een 'reseller account' neem?

Grtz,

sharp.

WebBizz
05/06/03, 21:02
Technisch gezien kan het allemaal met een hostingaccount. Het hangt van je provider af of deze dat technisch kan realiseren, maar belangrijker: of 'ie dat ook wil doen. Het is dus niet noodzakelijk om een reselleraccount of iets dergelijks te nemen.

Clearhosting
05/06/03, 22:17
Wat wij zouden doen in zo'n geval is je een custom reseller account geven geen gezeur met technische dingen etc. werkt heel simpel en geen gezeur met een hosting account.

host3000
05/06/03, 23:52
je hebt het over cpanel.

in cpanel kan je werken met add-on domains. dat is een geparkeerd domein dat naar een submap verwijst.

dus :
domein2.com verwijst naar domein1.com/domein2
als je host dat enabled kan dat gewoon

sharp
06/06/03, 00:05
Dat is nou net wat ik niet wil binnen cpanel. dan kan je links onder in je browser zien waar hij de webfiles vandaan haalt?


En is het ook mogelijk met een 'reseller account'?

eXite
06/06/03, 00:06
Bij park domains kun je ook een exacte replica aanmaken in cpanel, dus www.x.nl/test is hetzelfde als www.y.nl/test.

Deimos
06/06/03, 00:22
En dat is het ahndige wanneer je zelf je CP progseld :D Is geen enkel probleem :). Maar kan denk ik bij bijna alle hosters :)

host3000
06/06/03, 00:48
Origineel geplaatst door sharp
Dat is nou net wat ik niet wil binnen cpanel. dan kan je links onder in je browser zien waar hij de webfiles vandaan haalt?


En is het ook mogelijk met een 'reseller account'?
1. het statusbalkje kan je met van alles vullen zodat je dat niet ziet
2. als je de pagina in een frame laadt, blijft de oorspronkelijke url zichtbaar

cridea
06/06/03, 10:43
Parkeren kan idd, maar je kan dan dus niet op elk domein totaal verschillende sites zetten. Dat kan wel weer met addon domains (wat ik overigens afraad te gebruiken) maar dan zie je idd de url.

Resellerpakket is dus de oplossing.

S2S-Guust
10/06/03, 16:08
Bij ons kan dit. Alles in 1 cpanel en meerdere sites tegelijk hosten.