PDA

Bekijk Volledige Versie : Hosting gezocht, prijs gaat voor kwaliteit :)



Anoniem
04/06/03, 17:05
Hallo,

Ik ben op zoek maar een simpel hosting account wat ik voornamelijk gebruik voor testen en mail zooi. Het liefst zou ik een account willen op een NL server en met creditcard betalen.
Het volgende moet er minstens inzitten:
- Onbeperkt aantal pop-boxen
- Onbeperkt aantal MySQL databases
- Bij voorkeur CPanel, andere Control Panels mogen ook
- PHP, Perl/CGI en alle andere standaard dingen.

Ik heb maar iets van 1 GB aan traffic nodig, wel graag iets van 100/200 MB space.

Ik zou het zeer waarderen als er de mogelijkheid bestaan om meerdere domeinen te hosten (is in feite een reseller pakket, maar in dit geval gebruikt als multi-domain hosting). Hiervoor wil ik best wat meer betalen (paar euro p/m meer :D)

Wat betreft de prijs lijkt mij 5 euro per maand (wil best per kwartaal betalen) redelijk, zonder setup kosten. Er hoeft geen domeinnaam bij te zitten (die heb ik al genoeg :D)

Aanbiedingen graag alleen in dit topic, geen PM of mail.

Groet,

Jacco

Savvas
04/06/03, 17:33
€5.5 per maand zonder setupkosten, betaling kan gewoon per maand door middel van overschrijving.

200 mb schijfruimte
1 gig dataverkeer
Plesk administrator
Onbeperkt aantal pop-boxen
Onbeperkt aantal MySQL databases
PHP, Perl/CGI en alle andere standaard dingen.

Gehost op nl server in Redbus te Amsterdam.

Indien je intresse hebt hoor ik het wel.

Anoniem
04/06/03, 19:22
Origineel geplaatst door Intrahost
€5.5 per maand zonder setupkosten, betaling kan gewoon per maand door middel van overschrijving.

200 mb schijfruimte
1 gig dataverkeer
Plesk administrator
Onbeperkt aantal pop-boxen
Onbeperkt aantal MySQL databases
PHP, Perl/CGI en alle andere standaard dingen.

Gehost op nl server in Redbus te Amsterdam.

Indien je intresse hebt hoor ik het wel.

Op je website bied je Cpanel 6 aan? Is dit US hosting of iets anders, de prijs/inhoud verhouding ligt op je site ook wat anders. Voor de rest is het een goed aanbod!

Savvas
04/06/03, 19:23
Dit is inderdaad usa hosting dat op de site staat vermeld, staat overigens bij dat servers in Amerika staan dus denk dat dat al genoeg zegt of niet ;)

Bedankt hoop dat plugintools het ook wat vind :)

Anoniem
04/06/03, 19:25
Origineel geplaatst door Intrahost
Dit is inderdaad usa hosting dat op de site staat vermeld, staat overigens bij dat servers in Amerika staan dus denk dat dat al genoeg zegt of niet ;)

Bedankt hoop dat plugintools het ook wat vind :)

Ik denk wel dat hij hetzelfde vindt :D!

Anoniem
04/06/03, 22:34
Heb jij (en de anderen die eventueel een aanbod plaatsen) ook een IP om de verbinding even mee te testen?

Dank je!

Jacco

Savvas
04/06/03, 22:47
ip heb ik aanstaande zondag voor je beschikbaar, dan sluit ik me server aan in Amsterdam en kom je dus op een verse server te staan ^_^.

R. van Boxtel
04/06/03, 23:38
Reseller pakket met unlimited domeinnamen hosten.

7.50 excl. BTW per maand.

200 MB opslag ruimte
1 GB dataverkeer
Unlimited Pop3
Unlimited MySql

Wij gebruiken Plesk als CP.
Hosting in NL

krisdv
05/06/03, 01:02
Ik kan u een gepersonalisserd pakket aanbieden dat voldoet aan uw eisen.

- Onbeperkt aantal pop-boxen
- Onbeperkt aantal MySQL databases
- CPanel
- PHP, Perl/CGI en alle andere standaard dingen.

Wel US Hosting, IP verstuurd via PB. Prijs 75 €


Mod note: Bij deze heb je 5 waarshuwingspunten binnen.


Quote uit de WHT regels:
6. Gebruikers mogen andere gebruikers niet instrueren om een email of een persoonlijk bericht te sturen of informeren dat ze een mailtje of persoonlijk bericht hebben gehad.

Moderated door: Deimos

cridea
05/06/03, 10:26
Als kwaliteit niet uitmaakt kun je misschien digitalus nemen, die zijn goedkoop, maar je hoort rare verhalen.

bhisnl
05/06/03, 17:25
100 mb schijf
1 gb traffic
onbeperkt pop3
onbeperkt mysql

€ 6,50 per maand

200 mb schijf
1 gb traffic
onbeperkt pop3
onbeperkt mysql

€ 10,- per maand

bestellen kan door uw adresgegevens + bestelcode W0606 + gewenste domeinnaam te mailen naar nick@****.nl

MVG

Nick van Berkel

host3000
05/06/03, 17:29
jaja, prijs gaat voor kwaliteit maar wel ff de verbinding testen, voor het geweldige bedrag van € 5,- tot € 7,- per maand :r

xserve
05/06/03, 17:51
Dat vind ik ook een beetje vaag. Met zulke eisen voor zo'n prijs mag je niet te veel eisen stellen volgens mij.

Pantsy
05/06/03, 19:01
Voor zo'n prijs moet je ook geen geweldige support verwachten..

®on
05/06/03, 20:02
Origineel geplaatst door xserve
Dat vind ik ook een beetje vaag. Met zulke eisen voor zo'n prijs mag je niet te veel eisen stellen volgens mij.
Eens, maar waarom mag hij dan niet van de verschillende aanbieders de verbinding testen?

Origineel geplaatst door TrancePitt
Voor zo'n prijs moet je ook geen geweldige support verwachten.. Dat vraagt hij toch ook niet? (zie zijn openingspost)

host3000
05/06/03, 20:46
Eens, maar waarom mag hij dan niet van de verschillende aanbieders de verbinding testen?

Dat vraagt hij toch ook niet? (zie zijn openingspost)
nee, maar hij zegt wel:

Ik ben op zoek maar een simpel hosting account wat ik voornamelijk gebruik voor testen en mail zooi
en

Wat betreft de prijs lijkt mij 5 euro per maand (wil best per kwartaal betalen) redelijk, zonder setup kosten
en

prijs gaat voor kwaliteit

combineer dit met het verzoek het netwerk te mogen testen, heb je toch wel een rare combinatie :huh:

Savvas
06/06/03, 06:38
gaat erom dat hij naar mijn begrijpen enige SQL processen erop wilt draaien om te testen en dat zal moeilijk gaan op een adsl lijntje ;)

Anoniem
06/06/03, 08:01
Precies, het is gewoon een test account dus het maakt niet echt uit of ik slechte support heb (ik heb geen haast) heb. Ik wil gewoon een lekker snel test account, en laten we wel wezen, 5-7 euro voor 1 GB traffic, wat space en wat standaard dingen overstijgt de budget hosts toch wel.
Beetje vervelend om dan te lezen dat ik voor dat geld niet mag vragen om een IP om de verbinding te testen, onder het mom dat ik voor zo weinig geld niet moet zeiken...

IH.nl en xserve, ik heb niet om jullie mening gevraagd of ik wel of niet om een IP mag vragen (ik stel dus inderdaad niet teveel eisen, als dat zo was ging ik wel om SLA's lopen zeuren). Beetje onnodig dus om mijn thread hiermee te gaan verklieren. Dit is gewoon een normale vraag voor een aanbod met een redelijke prijs, en met "prijs gaat voor kwaliteit" bedoel ik niet dat ik dan ook genoegen neem met een 486 server op een thuis-ISDN verbinding...

Dus tenzij jullie zelf een leuk aanbod hebben, zit ik niet te wachten op verdere posts van jullie in deze thread...!

WebBizz
06/06/03, 08:34
Ik vind je vraag niet in de pas lopen met je budget, aangezien je vraagt om onbeperkte pop en mysql, voor die paar euro's ook nog eens 100 - 20 MB ruimte wil hebben en er dan ook nog eens meerdere domeinen op wil zetten en aangeeft geen setup te willen betalen.

cridea
06/06/03, 09:37
Ik vind 5 euro per maand zo gek nog niet.

100MB/1GB = 45 euro pj
250MB/1GB = 65 euro pj

Dit staat dan wel in de VS, NL = 2 keer zo duur.

Alles wat je noemde zit erbij.

Voor een resellerpakket tel je er 30% bij op.

Anoniem
06/06/03, 16:42
Onbeperkte POP en MySQL is gewoon een setting die wordt ingesteld op onbeperkt. Net zoveel moeite als met limiet instellen. Als je de schijfruimte daarvan mee laat tellen in het totaal maakt dat ook niks uit. En nogmaals, wie het er niet mee eens is hoeft niet te reageren, als je het niet kan bieden dan post je niks...

MrGlass
06/06/03, 17:25
Vraag het eens aan Beyonder.... Die heeft altijd wel mooie pakketjes...

Speedesign
06/06/03, 22:34
100mb storage + 1GB traffic = 30 euro per jaar
ongelimiteerd: MySQL, Pop3, ...
Cpanel
PHP, CGI, Perl, ...

----> www.speedesign.nl

Clearhosting
07/06/03, 00:42
100 Mb,
2 Gig data transfer
- 100 Pop boxen
- Onbeperkt aantal MySQL databases
- Ensim control panel
- PHP, Perl/CGI en alle andere standaard dingen.

5 euro in de maand

reseller in overleg

host3000
07/06/03, 12:57
Origineel geplaatst door plugintools
En nogmaals, wie het er niet mee eens is hoeft niet te reageren, als je het niet kan bieden dan post je niks...

lekker vriendelijk, maar helaas is het forum niet van jou

BeDesign
07/06/03, 15:16
Origineel geplaatst door Clearhosting

2000 Gig data transfer
...
5 euro in de maand

typo hoop ik ;)

Pantsy
07/06/03, 15:22
lol hoop het ook... voor hem :)

Clearhosting
07/06/03, 15:43
LOL :) hehe ja een typo, trouwens de aantallen klicks via WHT vlogen omhoog door deze post :)

Anoniem
08/06/03, 11:50
Okey, bedankt voor alle aanbiedingen. Ik ga ze even bekijken en neem binnenkort een beslissing!

Jacco

xserve
08/06/03, 12:22
200 mb ruimte
2 GB dataverkeer
PHP en CGI
pop en MySQL onbeperkt
Cpanel 6

Betaling per kwartaal: 20 per kwartaal
Betaling per jaar: 70 euro per jaar
Geen setup

Andrew
08/06/03, 14:32
100 mb ruimte
1 gb dataverkeer
php,cgi,mysql,pop3
Ensim Pro 3.5

5,50 euro per maand

Leandros
09/06/03, 19:17
200 mb ruimte
2 GB dataverkeer
PHP, CGI etc
Pop3 en MySQL onbeperkt

Cpanel 6

Meerdere domeinnamen mogelijkheid (geen extra kosten)

Server in Nederland

6 euro per maand

S2S-Guust
10/06/03, 13:46
wat jij wilt voor 4€ per maand incl btw en geen setup kosten.