PDA

Bekijk Volledige Versie : Betrouwbare Host??



Frank
04/06/03, 10:54
Zijn DAH Hosting (www.dahhosting.nl) en Dutch Webhosting (www.dutchwebhosting.nl) betrouwbare hosters of heeft iemand een betere en goedkopere host voor mij met veel dataverkeer. Ik maak namelijk zo'n 10gb per maand aan dataverkeer.

cridea
04/06/03, 11:03
http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=327

Deimos
04/06/03, 11:09
Misschien niet al te verstandig om hierop te reageren, maar DWH is één van de voornaamste redenen geweest om zelf te starten. Dit is inmiddels al enkele jaren geleden dus ze kunnen zijn veranderd. VRaag anders bij beide gewoon een proefaccount aan voor de periode van zeg een week. Dan weet je het vanzelf.

cridea
04/06/03, 12:22
Origineel geplaatst door Deimos
Misschien niet al te verstandig om hierop te reageren, maar DWH is één van de voornaamste redenen geweest om zelf te starten. Dit is inmiddels al enkele jaren geleden dus ze kunnen zijn veranderd. VRaag anders bij beide gewoon een proefaccount aan voor de periode van zeg een week. Dan weet je het vanzelf.

Grappig! Wist niet dat meer bedrijven om die reden gestart waren. Bij mij was NLHosting de reden om maar zelf te starten :-)

Lorenzo
04/06/03, 13:31
Als ik zou starten, dan zou het om protagonist zijn... :)

cridea
04/06/03, 13:36
Origineel geplaatst door Lorenzo
Als ik zou starten, dan zou het om protagonist zijn... :)

O, dat is vreemd, daar hoor ik doorgaans nog best goede verhalen over. Ook wel slechte, maar zeker voor 2/3 goede.

Grumpy
04/06/03, 13:39
1/3 slechte verhalen? Dat is best wel erg veel...

cridea
04/06/03, 13:44
Origineel geplaatst door Grumpy
1/3 slechte verhalen? Dat is best wel erg veel...

Nouja, er zijn er ook waar je alleen maar negatief over hoort natuurlijk...

Het is ook maar een schattinkje...

Lorenzo
04/06/03, 14:08
Origineel geplaatst door byh


O, dat is vreemd, daar hoor ik doorgaans nog best goede verhalen over. Ook wel slechte, maar zeker voor 2/3 goede.

Hmmzz, ik was er in het begin ook tevreden over.. todat er later kleine probleempjes kwamen waarbij ik niet professioneel geholpen werd... (b.v lopen schreeuwen over de tel.)

Savvas
04/06/03, 17:03
nou er kloppen nog wel meer dingen niet bij hun.

Ze hebben mijn domein gejat en niks dat ik er aan kan doen de kloothommels >_<

vdx
04/06/03, 17:09
Intrahost: elk welk domein was dat dan? (just wondering)

PlugInInfo
04/06/03, 17:31
Deze links zijn voor jouw denk ik ook wel interessant:

http://www.internetten.nl/forumbencom/topic.asp?topic_id=2680&forum_id=2679&Topic_Title=Uw+ervaringen+met+deze+provider&forum_title=Dutchweb+Hosting+Solutions&M=&S=0&cat_id=2

http://www.webselect.nl/ervaringenzoek.php3?providerervaring_id=75

Beide gaan over Dutchweb Hosting Solutions

Savvas
04/06/03, 18:46
website over algemeen bekende t.v. serie, heeft flink wat bezoekers opgevangen afgelopen jaar, denk dat dat de reden is, gezien ik precies de naam van de serie als domeinnaam heb ook....

Frank
05/06/03, 14:13
Oke DWH moet ik dus niet nemen, maar DAH? Is dat een goeie hoster?