PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik krijg net even een DIKKES spam van sites4all



michel
04/06/03, 10:53
Ik krijg net even een DIKKE spam van sites4all.
Loopt een beetje op info@pnbd.nl te spammen, een relatie van mij, en ik vang zelf de emailtjes, die bij de klant niet aankomen, omdat het emailadres gewoon niet aangemaakt is. Het emailadres bestaat dus niet eens. AnyWay hier de link naar de spam van sites4all: spam4all (http://www.vetgunstig.nl/sites.htm)

-----> Normaal doe ik niet zo moeilijk over een Zakelijk emailtje, met een optout link, en wanneer hier ook serieus mee omgegaan wordt.
Dus afmelden is ook werkelijk afmelden, op dit moment doe hij ook eigenlijk NIX verkeerd betreft de WET. Die gasten van spamvrij.nl hebben gewoon NIX te doen en denken dat ze boven de WET staan.
Maar ik vind zijn emailtje gewoon AZO.


-----------------------------
TEKST
-----------------------------
Denkt uw internetpartner mee met ontwikkelingen in de markt zoals bijvoorbeeld het uitkomen van de nieuwe EU-domeinnamen? Wilt u hiervan op de hoogte blijven? klik hier (u ontvangt dan informatie over het hoe en wat omtrent de eu-domeinnamen)

Vindt u de snelheid, performance en uptime van uw website belangrijk?

Door de ruime ervaring die Sites4all de afgelopen jaren heeft opgedaan op het gebied van professionele webhosting, domeinregistratie en internet toegang weten wij als geen ander waar uw bedrijf behoefte aan heeft. Sites4all geeft advies als het gaat om het vastleggen van nieuwe domeinnamen als EU-extensies, maar ook over eventuele noodzakelijke verhuizingen van servers. De kans is namelijk groot dat u al jaren op dezelfde server staat!

En u weet waarschijnlijk uit ervaring hoe snel een computer is van een jaar of drie oud!

Het zal u dan ook niet verbazen dat de snelheid, performance en uptime van uw website waarschijnlijk niet optimaal is.

Graag zouden wij onze kwaliteiten en diensten inzetten om ook uw website te voorzien van snelle hosting, die altijd in de lucht is! Onderstaand vindt u de voordelen:

UPTIME
Sites4all maakt gebruik van een professionele serverruimte in Amsterdam. Het netwerk, waarbinnen de hosting wordt aangeboden, is natuurlijk 100% redundant (dubbel) opgebouwd, waardoor een uptime van 99,9% gegarandeerd is. (boeteclausules standaard aanwezig!)

Hosting binnen ons netwerk verzekert u ervan dat de websites van uw klanten op elk moment van de dag met de hoogst mogelijke snelheid bereikbaar zijn.


EENVOUDIG BEHEER
Sites4all host op Slash-servers “Dual AMD 2000 Mhz, 2 gb ram machines”. Deze machines zijn standaard voorzien van een webbased beheermenu, waarmee u gemakkelijk zelf e-mailadressen, pop3-boxen of aliassen voor uw klanten kunt aanmaken.


SERVICE 24 UUR PER DAG
U bent verzekerd van een zeer flexibele en kwalitatief hoogwaardige partner, die 24 uur per dag voor u klaar staat.


CMS, BESTELSYSTEMEN, MAILSYSTEMEN & PROMOTIE
Natuurlijk kunnen wij ook aanvullende diensten leveren zoals promotie, mailsystemen, bestelsystemen en CMS-systemen!


SCRIPT EN MAATWERKWENSEN!
Sites4all biedt naast een prima service en excellente performance natuurlijk ook de mogelijkheid om (maatwerk) scripts te activeren en te ondersteunen.
inclusief 1 domeinnaam Normal Medium Large
Maandelijks* Euro 5,- Euro 11,25 Euro 22,50
Schijfruimte 25 MB 75 MB 200 MB
Dataverkeer
Pop3- accounts
3 gb
8 st. 5 gb
15 st. 8 gb
30 st.


* Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. De pakketten worden jaarlijks vooruit gefactureerd

Indien u geïnteresseerd bent in de mogelijkheden die wij u kunnen bieden, kunt u contact opnemen met een van onze werknemers of natuurlijk gewoon naar www.sites4all.nl surfen. Maar u kunt ook mailen naar sales@sites4all.nl of gewoon even bellen naar 010 – 243 9561.

Met vriendelijke groeten,


Dennis Reurings
Sites4all



Indien u geen mail meer van ons wenst te ontvangen, klik dan op de onderstaande link om uitgeschreven te worden van onze mailinglijst. klik hier Dank u.

michel
04/06/03, 11:06
DOTEU komt pas over een jaartje.....

WebBizz
04/06/03, 11:07
Jah, leuk, maar wat wil je er hier mee zeggen of bereiken?

michel
04/06/03, 11:08
Nou misschien ontvangen jullie die rotzooi van hem ook?????
Of je klanten.....

Pantsy
04/06/03, 12:53
Volgens mij is over deze tekst niet lang nagedacht.....

Het aantal domeinnamen op internet is beperkt. Wij kunnen u zowel linux als windows hosting aan bieden, en wij registreren uw domeinnaam tegen lage kosten. Wij kunnen zowel kleine als grote afnemers faciliteren op onze supersnelle verbinding.

is van sites4all.nl

michel
04/06/03, 14:47
idd een SUPER zin.
Zit lekker in elkaar.

Beyonder
07/06/03, 19:21
Mijn grammatica is niet best, maar een (, en) constructie mag toch niet ? ;)

Pantsy
07/06/03, 19:38
aan bieden is ook zo'n grappig voorbeeld :P

xserve
07/06/03, 19:54
Origineel geplaatst door Beyonder
Mijn grammatica is niet best, maar een (, en) constructie mag toch niet ? ;)

, en constructies mogen wel.

Bijvoorbeeld:
'Hij molk de koe en de geiten en de emmer liet hij staan.'
Het mag het dus wel.

Bron: Mijn Nederlands boek.

tom
07/06/03, 19:58
AMD Dual 2 GHZ, 2 gb intern geheugen, 2 * 40gb (rate 1) harde schijf, :D


http://www.sites4all.nl/colocatiededicated.htm

WebBizz
07/06/03, 20:24
Origineel geplaatst door xserve


, en constructies mogen wel.

Bijvoorbeeld:
'Hij molk de koe en de geiten en de emmer liet hij staan.'
Het mag het dus wel.

Dit is geen goed voorbeeld, ik zie geen , en namelijk. Remon heeft volgens mij gelijk. Dit bedoelde hij:
Wij bieden webhosting aan, en dit is een voorbeeld.

Pantsy
07/06/03, 20:38
ik vraag me af wat ze raten daar :D

Dillard
09/06/03, 00:53
Klanten van mij hebben deze ook gehad. Dikke vette spam dus, want niemand heeft gevraagd of ze aub ;) op hun maillijst mochten.

Nog mooier, ze hebben mij ook zo'n mail gestuurd (ik heb hem bewaard, voor de liefhebbers). Heb ze er maar even op geattendeerd dat ik het nogal erg DOM vind om een concollega te gaan spammen ...

Vreemd genoeg nog geen reactie van ze gekregen :)

Revoal
09/06/03, 01:42
Origineel geplaatst door WebBizz


Dit is geen goed voorbeeld, ik zie geen , en namelijk. Remon heeft volgens mij gelijk. Dit bedoelde hij:
Wij bieden webhosting aan, en dit is een voorbeeld.

Ik zie ook geen logica in het voorbeeld ;)
Geen flame, no offense!!

babak
01/07/03, 13:40
Origineel geplaatst door TrancePitt
ik vraag me af wat ze raten daar :D

nou, ik weet niet hoe sites4all.nl het doet, maar ik heb wel een raten-vanger naast mijn server neer gezet. Werkt perfect.:D ;)