PDA

Bekijk Volledige Versie : NL & US Reseller Plans Special Offer



McRox
03/06/03, 22:47
Why choosing PlexHost?[list=0] Our own team of experienced techs + Outsourced support
Daily backups
24x7 Monitored servers. (sms notifications)
Secure servers, with firewall and virusscanner for email :)[/list=0]All Reseller Plans include:[list=0] Unlimited domains hosting with CPanel/WHM6.4
30 Days money back guarantee
PHP, mySQL, SSH, Image Magick, SquirrelMail etc.
Private nameservers + Anonymous Hostnames
[/list=0]
Reseller Plans met CPanel & WHM (6.4)

De Reseller Plans hebben standaard anonymous nameservers & hostnames.

NL info:
Celeron 1.8 Servers in Global Switch in Amsterdam (Netholding netwerk)

USA info:
State of Art servers (P4 2.5+, 1 GB DDR) located in Tampa FL NOC with gigE lines (Level3, UUnet, Epik & Aleron)

Prijzen van de NL & USA reseller plans zijn gelijk. (USA reseller plans hebben echter "overselling enabled")

Bestel een reseller plan voor 1 jaar en ontvang hiermee 10% korting

Plan A
2000 MB Space
25000 MB Traffic
E15/m (normal $20/m)

Plan B
3000 MB Space
50000 MB Traffic
E30/m (normal $35/m)

Plan C
5000 MB Space
75000 MB Traffic
E40/m (normal $50/m)

Plan D
8000 MB Space
100000 MB Traffic
E55/m (normal $65/m)

GEEN setupfees!

Alle plannen bevatten onbeperkt domeinen, subdomeinen, emailadressen, mysql databases enz.! (zie onze website voor meer informatie)

Interesse in het wederverkopen van onze webhosting en reseller hosting plans? Indien je al een klant van ons bent kun je wederverkoper worden en ontvang je 10% korting

Excuses voor de engels nederlandse mix :D

mod edit: Zie mijn profiel voor contactmogelijkheden of reageer via het forum.

superior-is
04/06/03, 00:39
Origineel geplaatst door PlexTeam

Excuses voor de engels nederlandse mix :D


Owch daar readen we wel throughheen. :) Heb wel even je e-mail linkje weggehaald i.v.m. de regels.

Lorenzo
04/06/03, 01:06
Aaah, de NL servers zijn er :)

Hmmz, mooie aanbieding... alleen jammer dat je bij NL accounts niet mag oversellen.. :(

®on
04/06/03, 02:48
Klein vraagje: overselling? Meer verkopen dan je eigenlijk hebt?
2000 MB Space verkopen aan 25 klnaten met elk 10 gieg ruimte? Of heb ik het verkeerd?

Lorenzo
04/06/03, 13:08
Ja, inderdaad meer verkopen dan je eigenlijk hebt in de hoop dat je klanten niet het toegestane maximum verbruiken...

Pantsy
04/06/03, 13:10
Een leuk gokspelletje, houd je elke maand bezig.... ben ik de sjaak of ben ik niet de sjaak :)

Lorenzo
04/06/03, 13:13
Origineel geplaatst door TrancePitt
Een leuk gokspelletje, houd je elke maand bezig.... ben ik de sjaak of ben ik niet de sjaak :)

Ja idd :)

Maar ik zou hun pakketten meer gebruiken om m'n eigen sites te hosten en dan is oversellen wel een must, aangezien je je pakketten precies moet verdelen terwijl je toch eigenlijk alles in 1x wilt verbruiken.

McRox
04/06/03, 13:48
Origineel geplaatst door superior-is


Owch daar readen we wel throughheen. :) Heb wel even je e-mail linkje weggehaald i.v.m. de regels.

Sorry :) Ik dacht dat dit alleen voor urls gold :)



Origineel geplaatst door Lorenzo
Maar ik zou hun pakketten meer gebruiken om m'n eigen sites te hosten en dan is oversellen wel een must, aangezien je je pakketten precies moet verdelen terwijl je toch eigenlijk alles in 1x wilt verbruiken.

Hoeft helemaal niet. Stel je hebt 10 sites en je weet dat ze niet meer dan 5 GB traffic gebruiken. Bij overselling kun je gewoon een limiet voor deze 10 sites op 10 GB zetten. Dan weet je zeker dat als een van de site iets meer dan 5 GB heeft gebruikt, dat die niet gesuspend wordt :)

host3000
04/06/03, 15:12
Plan A
E15/m (normal $20/m)

hmmm, is € 15,- tegenwoordig al niet bijna $ 20,-? Het verschil is m.i. iets minder groot dan het lijkt?

jah, ik weet het, we hebben ook altijd wat te zeiken ;)

amnesiac
04/06/03, 18:54
Prijzen van de NL & USA reseller plans zijn gelijk. (USA reseller plans hebben echter "overselling enabled"


mischien domme vraag maar wat is overselling

Savvas
04/06/03, 18:57
Origineel geplaatst door amnesiac



mischien domme vraag maar wat is overselling

je bied meer aan voor een prijs dan je daadwerkelijk kan leveren, dit doen veel mensen in de hoop dat klant weinig verbruikt en zo hun winst er uit halen...

McRox
04/06/03, 19:25
Origineel geplaatst door amnesiac



mischien domme vraag maar wat is overselling

Je hebt bijvoorbeeld 1 GB Space, maar maakt 10 accounts van 250 MB, omdat je toch weet dat het totaal dat gebruikt wordt, niet meer is dan 1 GB is.

Meeste hosts hebben deze optie uit. Hierdoor kun je niet meer "aanmaken" dan je gekocht hebt.

amnesiac
04/06/03, 19:35
en als je dan toch over die ruimte heen gaat? dan gewoo bij betalen?

JKW
04/06/03, 20:39
Ja vaak wordt dan in overleg met je hoster je pakket ge-upgraded.

JKW

McRox
04/06/03, 21:20
Origineel geplaatst door amnesiac
en als je dan toch over die ruimte heen gaat? dan gewoo bij betalen?

Voordat dit gebeurt kun je een emailtje verwachten. (alles wordt natuurlijk gemonitored)

Dan kun je kiezen tussen upgraden of gewoon laten. Dit laatste betekent dat wanneer je alle ruimte hebt verbruikt, je een probleempje hebt (geen ruimte meer voor nieuwe emailtjes bijvoorbeeld) :)

Dit geldt ook voor dataverkeer. :)

amnesiac
10/06/03, 13:51
hoe zit het met het registreren van domeinnamen kan dat dan ook via jullie, en kan dat tegen een gereduceerd tarief?

McRox
10/06/03, 17:41
Origineel geplaatst door amnesiac
hoe zit het met het registreren van domeinnamen kan dat dan ook via jullie, en kan dat tegen een gereduceerd tarief?

Voor .com/net/org/nu etc. kun je gratis een enom account aanvragen waarmee je domeinnamen registreert voor $8,95.

Voor .NL of .com/net etc. kunnen wij het registreren voor E10.

PKeuter
11/06/03, 23:04
7.95 dacht ik zo bij enom ;)

McRox
12/06/03, 15:33
Origineel geplaatst door PKeuter
7.95 dacht ik zo bij enom ;)

Nee, die krijg je alleen gratis bij modernbill ;)

Wishtomove
13/06/03, 13:22
Ben benieuwd, heb een verzoek ingediend om even contact op te nemen, nog complimenten voor de site b.t.w.

McRox
13/06/03, 18:10
Origineel geplaatst door Wishtomove
Ben benieuwd, heb een verzoek ingediend om even contact op te nemen, nog complimenten voor de site b.t.w.

Ooh, hartelijk dank :) Ik heb een paar emailtjes ontvangen en beantwoord :)

Binnenkort worden onze websites helemaal herontworpen en beter geautomatiseerd, ben benieuwd hoe het dan zal worden :D

Johan-nl
03/08/03, 02:25
Origineel geplaatst door PlexTeam
Why choosing PlexHost?[list=0] Our own team of experienced techs + Outsourced support
Daily backups
24x7 Monitored servers. (sms notifications)
Secure servers, with firewall and virusscanner for email :)[/list=0]All Reseller Plans include:[list=0] Unlimited domains hosting with CPanel/WHM6.4
30 Days money back guarantee
PHP, mySQL, SSH, Image Magick, SquirrelMail etc.
Private nameservers + Anonymous Hostnames
[/list=0]
Reseller Plans met CPanel & WHM (6.4)

De Reseller Plans hebben standaard anonymous nameservers & hostnames.

NL info:
Celeron 1.8 Servers in Global Switch in Amsterdam (Netholding netwerk)

USA info:
State of Art servers (P4 2.5+, 1 GB DDR) located in Tampa FL NOC with gigE lines (Level3, UUnet, Epik & Aleron)

Prijzen van de NL & USA reseller plans zijn gelijk. (USA reseller plans hebben echter "overselling enabled")

Bestel een reseller plan voor 1 jaar en ontvang hiermee 10% korting

Plan A
2000 MB Space
25000 MB Traffic
E15/m (normal $20/m)

Plan B
3000 MB Space
50000 MB Traffic
E30/m (normal $35/m)

Plan C
5000 MB Space
75000 MB Traffic
E40/m (normal $50/m)

Plan D
8000 MB Space
100000 MB Traffic
E55/m (normal $65/m)

GEEN setupfees!

Alle plannen bevatten onbeperkt domeinen, subdomeinen, emailadressen, mysql databases enz.! (zie onze website voor meer informatie)

Interesse in het wederverkopen van onze webhosting en reseller hosting plans? Indien je al een klant van ons bent kun je wederverkoper worden en ontvang je 10% korting

Excuses voor de engels nederlandse mix :D

mod edit: Zie mijn profiel voor contactmogelijkheden of reageer via het forum.

Volgensmij klop de prijs van die pakkenten niet 100%

Pakket B kost 30,- euro per maand
met 3 GB space en 5 GB traffic.

Dan kan ik beter 2x pakket A nemen, want deze kost 15,- euro per maand en dan heb ik totaal 4 GB space en 5 GB traffic voor 30,- euro.

Dat lijkt mij een beetje vreemd :)


Plan A
2000 MB Space
25000 MB Traffic
E15/m (normal $20/m)

Plan B
3000 MB Space
50000 MB Traffic
E30/m (normal $35/m)

McRox
03/08/03, 15:30
Origineel geplaatst door Johan-nl


Dan kan ik beter 2x pakket A nemen, want deze kost 15,- euro per maand en dan heb ik totaal 4 GB space en 5 GB traffic voor 30,- euro.


Dat betekent dat je bij Plan A net meer % korting krijgt ;)

MODs, deze thread aub sluiten aangezien het een oude aanbieding is.