PDA

Bekijk Volledige Versie : Resellerhosting gezocht



Anoniem
03/06/03, 10:14
Hallo iedereen

Ik zoek goedkope resellerhosting, waarbij ik zelf mijn pakketten kan aanmaken.

wat ik nodig heb is het volgende:

5 gb schijfruimte
50/100 gb data
server in nl of vs
reseller controlpanel plesk of ensim
onbeperkt pakketten met domeinnaam aanmaken
eigen nameservers
en goede uptime garantie

en de prijzen voor domeinnamen

MVG Nick

We Develop
03/06/03, 10:50
Wij bieden reseller pakketen aan i.c.m. Plesk
Wil je direct zo'n groot reseller pakket, of wil je klein beginnen en deze later upgraden?

Beyonder
03/06/03, 11:09
Je wilt een control panel, is Cpanel/WHM ook goed ?

vdx
03/06/03, 14:55
Ik bied resellerhosting aan op Ensim Pro 3.5 control panel.

Pakket Reseller D:
5 GB Webspace
50 GB Traffic
Maximaal 60 accounts

EUR 89,- per maand

Servers in NL (Amsterdam, Telecity2)

Prijzen voor domeinnamen conform de standaard resellerregeling.
(15% korting op domeinkosten per jaar + 25% korting op opstartkosten)

Anoniem
03/06/03, 15:54
ik wil weten wat it mij ongeveer gaat kosten en ik wil de mogelijkheid hebben om up te graden zonder extra kosten gewoon de meerprijs vban het duurdere pakket. control pannel maakt mij niet zo veel uit als ik maar zelf accounts aan kan maken en als ik maar voor mijn klanten een control panel heb en dat ik ook weer reseller pakketten daarvan kan verkopen.

mvg NICk

amnesiac
03/06/03, 15:57
resellers pakketten van een resellers account word denk ik een beetje lastig

Savvas
03/06/03, 16:04
Ik kan je het volgende bieden:

5 GB Schijfruimte
100 gig dataverkeer
Plesk Server Administrator
Server in nl, datacenter Redbus, Amsterdam

Prijs p/m: €135
Setup fee: €25

vdx
03/06/03, 16:04
Resellers aanmaken binnen een reselleraccount gaat niet met Ensim.

Anoniem
03/06/03, 16:17
met welke control panel kan dat wel dan, die resellers aanmaken binnen een reseller account

Anoniem
03/06/03, 16:18
intrahost

srry maar de prijs vind ik nog veel te hoog

Beyonder
03/06/03, 17:32
Package 3
5 Gb disk space
200 Gb traffic per maand

Euro 39,- setup
Euro 49,- per maand
prijzen ex BTW

Locatie USA

Als je dit pakket in Nederland wilt hebben, dan gaat er 150 gigabyte traffic af.

COM/NET/ORG/NL domeinregistratie voor Euro 10,- per jaar
Opwaarderen naar groter account kan zonder problemen.

Notabene: Cpanel/WHM is het duurste en meest uitgebreide controlpanel pakket op de markt. Qua features en betrouwbaarheid kan plesk of Ensim er niet tegenop.

Clearhosting
03/06/03, 17:47
Ensim 3.1 Reseller Appliance
5GB Diskspace
50GB Transfer

Onbeperkte accounts
Onbeperkte Databases
Onbeperkte Pop3
Onbeperkte referrals

Voor 70 euro per maand
Geen opstartkosten

Domeinnamen voor resellers:
.nl 15 euro
.com/.net/.org 10 euro

Ook de mogelijkheid om je pakket gratis op te waarderen en zo je kosten te beperken in de beginperiode van je bedrijf. Hosting in USA.

amnesiac
03/06/03, 17:58
ik ben niet de eigenaar van dit bedrijf maar dit is mischien iets voor je

http://www.citus.nl/resellers/5gig.html

Anoniem
03/06/03, 19:50
ik zoek nog goedkopere hosting

Deimos
03/06/03, 19:55
Denk niet dat je die zult vinden. Anders moet je misschien je eisen iets aanpassen of opzoek gaan naar een aanbieder op www.webhostingtalk.com Hou echter in je ahcterhoofd dat een webhost ook kosten heeft die die moet dekken....

vdx
03/06/03, 20:22
Ik heb eerder dit aanbod gedaan:

Ik bied resellerhosting aan op Ensim Pro 3.5 control panel.

Pakket Reseller D:
5 GB Webspace
50 GB Traffic
Maximaal 60 accounts

EUR 89,- per maand

Servers in NL (Amsterdam, Telecity2)

Prijzen voor domeinnamen conform de standaard resellerregeling.
(15% korting op domeinkosten per jaar + 25% korting op opstartkosten)


-------------------------


Ik wil hier nog wat vanaf doen: EUR 75 per maand (ipv 89)!
Alleen geldig voor bezoekers van WHT.nl

Savvas
03/06/03, 20:38
Nieuw aanbod van mijn kant:




5 GB Schijfruimte
50 GB Dataverkeer
Plesk Server Administrator
Maximaal 20 accounts

Server in Redbus Interhouse, Amsterdam

€70 per maand

---------------------------------

5 GB Schijfruimte
50 GB Dataverkeer
Cpanel 6.0
Maximaal 100 accounts

Server in Chicago, Usa

€30 per maand

Beyonder
03/06/03, 21:13
Goedkoper uit willen zijn betekent ook meer risicos nemen. Bedrijven die een dergelijke reseller nog goedkoper aanbieden zullen zeker bijna geen winst maken.

Wil je dat risico echt lopen ? een dienst waar al je klanten afhankelijk van zullen zijn ?

Je moet accepteren dat er enorme risico's ontstaan indien je nog goedkoper dan bovenstaande aanbiedingen wilt inkopen. Wij leveren erg veel reseller accounts maar kunnen het met het niveau van support en veiligheid wat we nu hanteren onmogelijk lager aanbieden.

Just my 0,02 cents.

Savvas
03/06/03, 21:44
Origineel geplaatst door Beyonder
Goedkoper uit willen zijn betekent ook meer risicos nemen. Bedrijven die een dergelijke reseller nog goedkoper aanbieden zullen zeker bijna geen winst maken.

Wil je dat risico echt lopen ? een dienst waar al je klanten afhankelijk van zullen zijn ?

Je moet accepteren dat er enorme risico's ontstaan indien je nog goedkoper dan bovenstaande aanbiedingen wilt inkopen. Wij leveren erg veel reseller accounts maar kunnen het met het niveau van support en veiligheid wat we nu hanteren onmogelijk lager aanbieden.

Just my 0,02 cents.

wij vereisen dan ook geen minimum winst van 50 tot 100% ofzo he ;)

zolang wij boven onze inkoopprijs blijven en er een klein beetje winst op maken is dit in principe al voldoende.

Beyonder
03/06/03, 21:58
Er is teveel om rekening mee te houden dan er een minimale marge erbovenop te gooien.

Denk aan klanten die niet willen of kunnen betalen en waar je een incassobureau of deurwaarder voor moet inschakelen. Verder loop je wel veel risico met een minimale marge.

Ik reageer alleen overigens op de topic starter omdat hij toch nog een stuk goedkoper uit wil zijn dan de geboden aanbiedingen.

Denk aan je toekomstige klanten en zoek een goed aanbod tegen een goede prijs, geen onmogelijk aanbod ;)

Savvas
04/06/03, 09:40
hmm als de topicstarter het nog te hoog vind denk ik dat hij zijn eisen iets lager moet stellen, tot nu toe zijn er geen mensen die onder die €70 per maand zitten en het hier aan hem aanbieden dus indien die goedkoper uit wil zijn raad ik ook aan lagere eisen te stellen.

klanten worden netjes op een overeenkomst gezet waar alle benodigde informatie in staat en dient ondertekend te worden en met legitimatie teruggestuurd te worden. Ik denk dat een incassobureau dan niet aan te pas hoeft te komen als dat goed in orde is. Dan heb je natuurlijk het punt minderjarigen, er zal toch een legitimatie bijgevoegd moeten worden van ouder/voogd met handtekening voordat de aanvraag in behandeling word genomen.

misschien is het handig als de topicstarter kan vermelden wat zijn budget is dat die hier maandelijks beschikbaar voor wilt stellen...

loesberg
04/06/03, 09:56
Wij hebben nog geen Plesk of Ensim maar wellicht kan je Hostingworx eens proberen.
Zij hebben wel Plesk en kwa prijs kom je er vast wel uit denk ik.
http://www.hostingworx.nl

Anoniem
04/06/03, 12:02
Mijn budget dat ik maximaal per maand aan serverruimte wil besteden is € 30 per maand en ik heb al verschillende aan boden op mijn msn gehad dus. mocht jij ook nog een speciaal aanbod voor mij hebben voeg me dan ff teo op msn: nickvanberkel@hotmail.com

vdx
04/06/03, 12:04
Sorry, maar 30 euro is onder kostprijs voor mij... ik haak af.
Ik wil best graag verkopen, maar niet zo.

Deimos
04/06/03, 12:08
Denk niet dat je het gevraagde voor genoemd bedrag kan krijgen. En als ik eerlijk ben zou ik grote vraagtekens zetten bij de genen die je dit aanbieden.

Pantsy
04/06/03, 12:08
30 euro maximaal, ga maar naar de US of A ;) is trouwens nog goedkoper want de dollar staat lekker laag, jaartje vooruit betalen en je hebt dus nog meer voordeel! maarja voor die 30 euro koop je niet echt kwaliteit erbij ;)

Anoniem
04/06/03, 13:03
kan ik dan via jou voor 30 euro in de vs een server krijgen met 5gb en 100 gb data

Deimos
04/06/03, 13:11
Denk dat (indien je dat wilt) beter op www.webhostingtalk.com kan kijken. Daar heb je zelfs nog goedkopere aanbieders. Hou er dan wel rekening mee dat je daar vaak met een creditcard moet betalen.

Pantsy
04/06/03, 13:12
Ga eens googlen, dan gaat er een wereld voor je open ;) maarja niet gaan piepen als je uptime maar 70% is en je support slecht is en/of dingen niet goed werken.

Maar nee ik kan het je niet aanbieden... en ik wil het niet eens aanbieden. Dan zou het een reseller account van mezelf worden waar ik ook geen goeie support bij kan geven omdat het toch maar een resellertje is.

Beyonder
04/06/03, 13:47
Dat is precies mijn punt. Resellers die niet eens 50 euro kunnen uitgeven voor een fatsoenlijk reseller account doen toch echt iets flink fout.

Je COREBUSINESS draait op je reseller account. Denk daar eens goed over.

Anoniem
04/06/03, 14:40
wat bedoel je met corebusiness

superior-is
04/06/03, 15:07
Eh zegt 'kritisch bedrijfsuitvoering' je iets? ;)

Savvas
04/06/03, 16:20
voor €30 per maand kan ik best iets in usa aanbieden, het volgende:

2.5 gig schijfruimte
100 gig dataverkeer

Mocht dit je wat lijken hoor ik het wel...

vdx
04/06/03, 16:48
"wat bedoel je met corebusiness"... misschien een keer een opleiding afmaken. No offense trouwens, maar dat lijkt me toch niet zo'n moeilijk woord.

Savvas
04/06/03, 16:54
Origineel geplaatst door vdx
"wat bedoel je met corebusiness"... misschien een keer een opleiding afmaken. No offense trouwens, maar dat lijkt me toch niet zo'n moeilijk woord.

mniet zo zeer opleiding afmaken, misschien is dit iemand die net begint he zou goed kunnen, niet iedereen gebruikt termen als core ofzo...

als je zou zeggen hoofd-product of iets dergelijks had die het wellicht wel begrepen...

vdx
04/06/03, 16:58
Intrahost: okay, je hebt gelijk. Ik liep te hard van stapel met mijn opmerking. Ik neem het terug.

Savvas
04/06/03, 17:34
Origineel geplaatst door vdx
Intrahost: okay, je hebt gelijk. Ik liep te hard van stapel met mijn opmerking. Ik neem het terug.

hehe :)

Heeft de topic starter reeds een beslissing genomen??

Anoniem
04/06/03, 18:37
ik heb nog geen beslissing genomen.ik w8 op nog meer aanbiedingen

JKW
04/06/03, 19:59
[Beetje Off topic, 't is geen aanbieding :)]

Ik denk niet dat je nog veel goedkopere aanbiedingen zult krijgen.

Maar je kunt het natuurlijk ook zo doen. Je neem voor € 30 p/m een kleiner pakket dan je geeist hebt. Als je dan klanten krijgt laat je die gewoon iets meer betalen. Als je tenminste ze dan wel een goede service geeft, vinden ze dit over het algemeen geen probleem.

Zodra je bedrijf dan loopt kun je je reseller pakket upgraden of zelfs eventueel een dedicated/co-located server nemen.


JKW

P.S. Het is maar een idee hoor :D

Pinocchi
04/06/03, 21:05
L.S.,



vdx wrote:
Resellers aanmaken binnen een reselleraccount gaat niet met Ensim.


De nieuwe webbpliance pro biedt wel degelijk de mogelijkheid om reseller accounts aan te maken binnen ensim. Je moet hierbij alleen een stapje hoger gaan zitten. Bij het aanmaken van een VPS krijg je dan vier lagen:
1. Server administrator
2. VPS administrator
3. Reseller
4. klant

Maar goed ik geef toe dat dit dan geen standaard reseller account is. Maar aan de andere kant wel dé oplossing om binnen je eigen account reseller accounts aan te maken. Iets waar ik zelf ook lange tijd naar op zoek ben geweest en nu eindelijk mogelijk is met Ensim zonder direct een eigen server nodig te hebben.

vdx
04/06/03, 21:10
Maar ik kan geen VPS'en aanmaken...geloof ik

Pinocchi
04/06/03, 21:48
Nee die verwachting had ik ook niet, dat kan vaak alleen maar als je over serverexchange beschikt volgens mij en dat hebben maar enkelen in Nederland

Anoniem
05/06/03, 14:37
Wie kan me een resellerpakket met onbeperkte domeinen bieden voor € 20 p/m excl btw

wat kan ik daarvoor krijgen??????????
hoeveel gb schijf
en hoeveel gb data?????

Beyonder
05/06/03, 15:27
1 GB ruimte
25 gig data
CPanel/WHM
Euro 20,- ex BTW
Euro 20,- eenmalig

EgoH
05/06/03, 15:59
mod edit: geen url plaatsen (zie de regels)

» 2 Gigabyte schijfruimte
» 25 gig datatraffic p/m
» max 15 accounts
€25/m

» 4 Gigabyte schijfruimte
» 50 gig datatraffic p/m
» max 30 accounts
€50/m

» 6 Gigabyte schijfruimte
» 75 gig datatraffic p/m
» max 45 accounts
€75/m

» 8 Gigabyte schijfruimte
» 100 gig datatraffic p/m
» max 60 accounts
€100/m

Server is dual xeon met control panel Ensim PRO.

Extra accounts zijn €1/m

.com/net/org domein namen €10/j
.nl domein namen €12.50/j


Alle prijzen zijn excl btw.

McRox
05/06/03, 16:50
Reseller Plan A:

Plan A
2000 MB Space
25000 MB Traffic
E15/m (normal $20/m)

Meer informatie over deze aanbieding is te vinden op:

Speciale Aanbiedingen > NL & US Reseller Plans Special Offer

URL mag ik waarschijnlijk niet posten, vandaar.. :)

Anoniem
05/06/03, 17:12
plexteam

hoe kan ik hem bestellen en wat zijn de prijzen voor domeinnamen
verhuizingen/ redirects enz.

McRox
05/06/03, 19:50
Origineel geplaatst door ****nl
plexteam

hoe kan ik hem bestellen en wat zijn de prijzen voor domeinnamen
verhuizingen/ redirects enz.

Bestellen kan via de website. Betalingsmogelijkheden zijn creditcard, paypal of gewoon via de bank :)

Anoniem
06/06/03, 08:42
wat zijn de prijzen voor domeinnamen en kan ik die gewoon volgens het reseller controlpanel bestellen??

keyDet79
14/06/03, 03:46
VibeHosting.com - servers in VS, eXchange colo, San Francisco:

5GB space, 80GB transfer: 45 euro/maand, 5 euro setup
10GB space, 160GB transfer: 80 euro/maand, 5 euro setup
Domeinen: .com, .net, .org, .biz (geen nl of be): 10 euro, bij eNom.com.

Je krijgt 2 IPs voor de nameservers, SSH en cPanel/WHM met meerdere skins (Plesk en Ensim zijn er niets bij). Adult content allowed, extra transfer is *stukken* goedkoper dan webspace, vandaar aangepaste prijzen.

Neem contact met mij op.