PDA

Bekijk Volledige Versie : Personeel gevraagd wegens succes



Openprovider
02/06/03, 22:07
Door het grote succes van onze activiteiten zoeken wij een ervaren beheerder/systeembeheerder voor onze shared, dedicated en colocated activiteiten.
Naast een diepe kennis van Debian, FreeBSD, W2K en Redhat (in volgorde van belangrijkheid) verwachten wij dat de persoon die wij zoeken de volgende kenmerken heeft:
1. Hulpvaardige instelling ( geven van uitmuntende support is onze kracht )
2. Diepe kennis van PERL, BIND, SMTP, allerlei security issues en andere aanverwante zaken
3. Kennis van routers en dergelijke.
4. Goed in team verband kunnen werken
5. Een groot "zelf-lerend" vermogen hebben

Wij hebben een klein team van gedreven professionals en hebben als standplaats Rotterdam.
Onze co-locaties bevinden zich zowel in Rotterdam als Amsterdam (Redbus)
Het hebben van een rijbewijs B is een must.
Wij bieden een goed salaris en een uitdagende werkomgeving.

Op dit moment hebben wij drie concepten waarvan er twee live zijn:
Netnation Europe (www.netnation.nl)
Flexservers (www.flexservers.com)
OpenProvider, launch in Augustus

In de toekomst zullen wij nog een aantal concepten initieren en naar diverse buitenlanden expanderen.

Solicitaties zijn voorzien van een uitgebreid CV mogelijk via email op avis@netnation.nl en per post naar:
Netnation Europe
T.a.v. A.J. Vis
Heemraadssingel 188
3021 DM Rotterdam

PS: zonder enkele jaren aantoonbare ervaring in gelijksoortige ondernemingen als de onze is het niet nodig te reageren. Alle diploma's en referenties worden gecontroleerd.

vdx
02/06/03, 22:47
Mag ik vragen wat het OpenProvider project inhoudt?

michel
02/06/03, 22:48
OpenSRS//SRSPlus achtig iets

Domenico
20/10/03, 16:34
Origineel geplaatst door vdx
Mag ik vragen wat het OpenProvider project inhoudt?

Misschien dat dit ergens anders al beantwoord is maar ik vraag me nog steeds af wat Openprovider nu inhoudt dus ik hoop dat iemand van Netnation dit even voor me wil beantwoorden.

Rik
20/10/03, 17:02
Origineel geplaatst door Domenico


Misschien dat dit ergens anders al beantwoord is maar ik vraag me nog steeds af wat Openprovider nu inhoudt dus ik hoop dat iemand van Netnation dit even voor me wil beantwoorden.

Ik ook.. doet me aan Openregistrar denken ;)

Openprovider
20/10/03, 22:43
Origineel geplaatst door Domenico


Misschien dat dit ergens anders al beantwoord is maar ik vraag me nog steeds af wat Openprovider nu inhoudt dus ik hoop dat iemand van Netnation dit even voor me wil beantwoorden.

Openprovider is vergelijkbaar met Register.com en Ascio.
Van Openregistrar heb ik behalve de homepage niets gezien nog, dus ik kan niet beoordelen of zij betere of minder goede kwaliteit aanbieden dan wij gaan doen. Kwaliteit is wellicht nog voor de prijs wel een van de belangrijkste items.

Wij zullen niet met abonnementen werken en dan tegen kostprijs registreren. Gewoon redelijke marges waarbij het volume aan registraties de kostprijs zal betalen (hoe meer, hoe goedkoper dus). En zoveel mogelijk geheel geautomatiseerd.

We gaan echter pas live op het moment dat we zelf vinden dat het systeem goed genoeg is. We willen compleet beheer en bestellen aanbieden van alle extensies die we aanbieden. Ook zijn we nog niet helemaal rond met alle toplevel Registries die we gaan aanbieden. Op de Icann accreditatie zullen we waarschijnlijk niet wachten, dus op het gebied van com/net/org/biz en info zullen we niet gelijk zeer concurrerend worden. Met de landen domeinen wel.

Als we live gaan zullen we minimaal een webinterface en email templates aanbieden en gelijktijdig of zeer kort erna een XML API.

Bovendien zullen wij ons alleen op providers, webdesigners en andere wholesale klanten richten en niet op eindgebruikers. Ook zullen we niet allerlei providerachtige diensten als mail, forwarding e.d. erin stoppen.

Ik hoop dat dit je vragen voor nu beantwoord. Zodra er meer nieuws is zullen we dit zeker melden.

PS: jammer dat er blijkbaar geen enkele goede kracht op zoek is naar een baan. We hebben nog geen enkele solicitatie mogen ontvangen op deze oproep.

Domenico
22/10/03, 02:16
Origineel geplaatst door netnation
PS: jammer dat er blijkbaar geen enkele goede kracht op zoek is naar een baan. We hebben nog geen enkele solicitatie mogen ontvangen op deze oproep.

Ik zou de oproep nog eens in een NIEUWE thread plaatsen want deze is alweer van een tijdje geleden en het forum word inmiddels vele malen beter bezocht dan in de periode van de oproep.

Gewoon maar een TIP. ;)