PDA

Bekijk Volledige Versie : WideXS komt weer terug via ION-IP



WebBizz
02/06/03, 17:58
Ter info uit nieuwsbericht WideXS
--------------------------------------

Met gepaste trots kondigen wij aan dat vanaf 2 Juni 2003 in Nederland, Belgiƫ en Zweden alle hosting activiteiten van Cable & Wireless door ion-ip zijn overgenomen.

Medio Juli zullen tevens de corporate & business activiteiten in Rusland overgenomen worden.

ion-ip is een Europese Internet & Netwerkservice Provider, die de huidige propositie en dienstverlening naar klanten vanuit Cable & Wireless overneemt en continueert. ion-ip concentreert zich op Hosting, Convergence, Data Services, Security en Web Solutions en heeft in Nederland vestigingen in Amsterdam, Hoofddorp en Veenendaal en in de rest van Europa in Brussel, Moskou en Stockholm. Cable & Wireless en ion-ip blijven als partners met elkaar samenwerken.

De hosting activiteiten zullen weer onder de alom bekende naam WideXS gecontinueerd en uitgebouwd worden en voor u als klant veranderd er feitelijk niets, behalve de naam. Wij blijven onze hosting diensten aanbieden vanuit onze vestiging in Hoofddorp.

MrGlass
04/06/03, 15:03
Nog een nieuws bericht
http://www.nu.nl/news.jsp?n=156649&c=30

vdx
04/06/03, 15:15
Weg uit VS, weg uit GB, weg uit NL.... waar blijft C&W dan nog over?

ProServe
04/06/03, 17:00
Er blijft genoeg van C&W over. Hun corebusiness is bandbreedte, en daar gaan ze zich nu op richten. Alle kleine tokos die niet interessant zijn, stoten ze af.
C&W gaat dus zeker niet weg uit die landen. (Neem ik aan)

paulmatthijs
04/06/03, 19:09
> WideXS komt weer terug via ION-IP

widexs is nooit weggeweest bij mijn weten...

almar
05/06/03, 01:00
Mijn idee. WideXS was de hostingprovider van de vorige eeuw. Door een mindere communicatie zijn ze denk ik toch niet geworden wat ze hadden kunnen worden.

Toch hebben Marcel en Rens daar een geweldige prestatie neer gezet.

paulmatthijs
05/06/03, 04:10
mindere marketing dan wel uitstraling is niet hetzelfde als communicatie. ik ben nog steeds van mening dat widexs het begrip aftersales inhoud heeft gegeven.