PDA

Bekijk Volledige Versie : http://adslnetwerk.com/adsl test site!



Herbert
01/06/03, 22:23
Hoi,
de nieuwe site is af..
voordat hij oficieel online komt vraag ik u eens om komentaar ;)
[Edited: inmiddels online gezet]
http://adslnetwerk.com

Alle reakties zijn welkom
Groetjes Herbert

Savvas
01/06/03, 22:40
netjes hoor zal alleen wat aan het font in je header doen, das toch niet helemaal geslaagd vind ik, voor de rest toppie :)

Herbert
01/06/03, 22:44
Origineel geplaatst door Intrahost
netjes hoor zal alleen wat aan het font in je header doen, das toch niet helemaal geslaagd vind ik, voor de rest toppie :)
Dank je...
Je bedoeld dat geel bruine??

InterXS
01/06/03, 22:55
uhhmmmm wel een beetje vreemde naam
in de zin van dat het doet denken dat je of adsl aanbied of dat je op adsl host

electric
01/06/03, 22:56
Origineel geplaatst door InterXS
uhhmmmm beetje gare naam, ga je op adsl hosten ofzo?

gare ... hmm beetje netter mag ook ( maar das mijn mening )

Herbert
01/06/03, 22:58
Origineel geplaatst door InterXS
uhhmmmm beetje gare naam, ga je op adsl hosten ofzo?
ik vraag om een site check en niet om een naam af te kraken
Wel ontopic blijven a.u.b.

InterXS
01/06/03, 23:48
Sorry :)

Pantsy
01/06/03, 23:56
De site ziet er op zich wel leuk uit, alleen het zou iets meer kunnen leven door wat meer plaatjes er aan toe te voegen of de header wat op te fleuren. Misschien is een ander font in de header opzich niet zo'n gek idee, ziet er gedurft uit maar net iets te speels.

Herbert
05/06/03, 11:45
Idereen alvast bedankt voor de reakties!
De header is al een beetje aangepast :)
Voor de nieuwsgierigen je kan inloggen met 2x demo (niet in het Control Panel)
P/s hij staat nog in de submap, maar nu ook hier: http://adslnetwerk.com
Herbert

X-Networks
26/06/03, 11:24
Ik vind de site een 9,0 ik weet niks van webdesign af, maar hij ziet er wel chill uit.

Alleen sorry dat ik het zeg, alleen jeweetwel over de naam ... :p

host3000
26/06/03, 11:37
Ik vind het wel een nette site.

Ik snap alleen niet, waarom er bij Lite geen prijs staat. Je hebt 'm 1 maand gratis, maar daarna ???
Overigens staan er typo's (regelementen + akoord) op de "ja ik ben akkoord" pagina.

Clearhosting
26/06/03, 18:12
De font in de menus dient verbeterd te worden

Herbert
26/06/03, 22:22
Origineel geplaatst door host3000
Ik vind het wel een nette site.

Ik snap alleen niet, waarom er bij Lite geen prijs staat. Je hebt 'm 1 maand gratis, maar daarna ???
Overigens staan er typo's (regelementen + akoord) op de "ja ik ben akkoord" pagina.
Het staat er wel wat daarna: http://www.adslnetwerk.com/?pag=hostinfo&pid=1

Wat bedoel je met typo's??

Herbert
26/06/03, 22:22
Origineel geplaatst door Clearhosting
De font in de menus dient verbeterd te worden
Heb je een idee?? je bedoelt strakker?

host3000
26/06/03, 23:36
Origineel geplaatst door Herbert

Het staat er wel wat daarna: http://www.adslnetwerk.com/?pag=hostinfo&pid=1

Wat bedoel je met typo's??
Oh ja, nou dat heb ik dus gemist.

Typo's= tikfouten. Het is reglementen en akkoord

Herbert
27/06/03, 00:00
Origineel geplaatst door host3000

Oh ja, nou dat heb ik dus gemist.

Typo's= tikfouten. Het is reglementen en akkoord
Sorry ik was ook niet helemaal wakker, bedankt voor de tip!

Herbert
27/06/03, 00:03
Origineel geplaatst door X-Networks
Ik vind de site een 9,0 ik weet niks van webdesign af, maar hij ziet er wel chill uit.

Alleen sorry dat ik het zeg, alleen jeweetwel over de naam ... :p
Maakt niet uit :) ik ben al 4 maand aan het denken welke naam ik kan nemen, alle mooie namen zijn weg.

Santario
28/06/03, 14:55
Hier mijn opbouwende mening over je site :)

1. Het totaalbeeld nodigt mij niet uit tot het verder bezoeken van de site, sorry. Ik krijg niet de indruk dat ik met een professionele site te maken heb, voor mij een geval van 'site zien, wegklikken'.

2. Koppen in oranje komt niet overeen met de rest van de site, TE licht kleurgebruik.

3. Onhover links (de kleur die een link aanneemt als je er met je muis overheen gaat) dezelfde kleur als de kopjes, is verwarrend.

4. Op http://adslnetwerk.com/?pag=pak maak je onderscheid tussen producten zonder (citaat: Domein BTW niet inbegrepen) en met (citaat: Super/Max BTW inbegrepen) B.T.W. Ongeacht of het hier om 2 verschillende soorten producten gaat (hosting vs. domeinnaam) is dit verwarrend voor de lichtzinnige nederlander.

<ZeikMode>
5. Citaat: Wij behouden ons het recht voor prijzen te allen tijde te wijzigen....


Misschien taaltechnisch wijzigen in:

,,ADSLnetwerk behoudt zich uitdrukkelijk het recht voor, te allen tijde de huidige voorwaarden te wijzigen''

</ZeikMode>

6. Misschien ben ik 'blind' maar alvorens ik bestel zou ik toch graag de Algemene Leveringsvoorwaarden willen zien. Sterker nog, je dient een mogelijke klant juist er indirect op te wijzen om hiervan kennis te nemen. Die mis ik dus nog....

Vat het niet negatief op, dit is puur mijn persoonlijke mening en mag wel zeggen dat ik reeds de nodige jaren ervaring heb :)

Succes verder!

Johan-nl
22/07/03, 14:25
Origineel geplaatst door Herbert

Maakt niet uit :) ik ben al 4 maand aan het denken welke naam ik kan nemen, alle mooie namen zijn weg.

herberthosting.nl :X

M-BahZ
22/07/03, 19:02
Op de site lees ik: " In de loop der jaren is onze server uitgegroeid tot een zeer stabiele Linux server"

Tja... globaal gezien betekent het dus dat jouw bedrijfsgang gebasseerd was op een willekeurige, wellicht instabiele server, die gegroeit is tot een stabiel exemplaar met het Linux OS erop.
Op de een of andere manier vind ik dat geen geweldig gekozen tekst.
Verder had ik bij de pakketkeuze het lite pakket links gezet.
Dit omdat dat wat logischer leest, helemaal als je gewent bent dat hosts dat doorgaans ook doen.
Verder zou ik eigen ip verwijderen, want een optie aanbieden die bij geen enkel pakket wordt aangeboden is natuurlijk niet ideaal.
Rode kruisjes komen namelijk nogal negatief over, helemaal wanneer deze bij het uitgebreidste pakket ook aanwezig zijn.
Verder snap ik ftp anonymous login ook niet, wanneer je geen eigen ip adres krijgt. ;)
Domein/subdomein is overbodig gezien je al aangeeft of iemand een eigen domein krijgt of niet.
En zodoende vind ik domein/subdomein ook redelijk warrig ogen.

Verder snap ik persoonlijk niet waarom de mogelijkheid ontnomen wordt om eigen domeinnamen te registreren bij de 2 lichtste hostingpaketten.

Qua design heb ik overigens niets aan te merken op de site, maar het totaalbeeld wat ik krijg van een site wordt mede bepaald door wat ik lees op een site, en tja.. dat vind ik nou niet echt intressant.

FSCJasper
22/07/03, 19:35
Ik vind het zeker een mooie site! Maar nog ff offtopic; De pakketten snap ik geen mors van. Een pakket van €6,- heeft evenveel schijf en dataverkeer dan ene van €3,- alleen andere opties. Ik denk niet dat veel mensen echt 250 mb schjfruimte nodig hebben,maar wel de opties die jij bij de goedkopere hebt geblocked. Van de lite pakket weet je niet de prijs, behalve dat het de eerste maand goedkoper is. Ik raad je toch aan even je pakketten te verbeteren. Misschien kan je beter even andere hostingsites checken over hun pakketten. Het is alleen goede raad.

Herbert
22/07/03, 20:32
M-BahZ en FSCJasper,
Jullie hadden wel een beetje gelijk, ik heb de site een beetje aangepast.
Het is nog een beetje onoverzichtelijk maar ik zal me daar eens in verdiepen de komende tijd.
Met de domein aanvragen was ik al mee bezig en dit wordt vernieuwd.