PDA

Bekijk Volledige Versie : Plesk PSA 5.0 licentie (30 domains)



Redah
30/05/03, 13:51
$199 retailwaarde, maar omdat in September de SUS afloopt mag hij voor 75 Euro weg.

Het is zoals ik al zei dus voor 30 domeinen. De SUS loopt af in September, wat wil zeggen dat als je -na- September wilt upgraden naar een nieuwe software versie je moet bijbetalen. Plesk PSA 6.0 verschijnt echter ergens in juni/juli (de beta's zijn al beschikbaar) en dus kun je daar nog naar upgraden, gratis en voor niets. Wil je na September upgraden dan kost het je een klein beetje extra.

Je kunt vanaf deze licentie ook upgraden naar bijvoorbeeld 300 of unlimited domeinen, en aangezien je deze dan al voor $199 gekocht zou moeten hebben, betaal je daar ook weer minder voor.

Let op, de licentie wordt -niet- op jouw naam overgeschreven, er zit ook geen support bij van Plesk (behalve de gratis support op de forums dan). Ik heb met Plesk gesproken en 'overschrijven' op een andere naam doen ze niet. Ik mocht echter wel de licentiesleutel doorverkopen -mits- deze slechts op 1 machine geinstalleerd werd. En aangezien mijn eigen machine dood is, is dat het geval :) Uiteraard mag jij die licentie dan ook maar op 1 (één) machine installeren.

Nogmaals, dit is dus volkomen legaal, ik kan je de e-mails met Paul Thelen (mijn sales representative) van Plesk inc. voorleggen als je daar interesse in hebt.

electric
30/05/03, 13:54
dit is als ik het goed lees, 75 euro eenmalig ?

Redah
30/05/03, 13:55
Correct, die $199 zou ook eenmalig zijn en ik moet er gewoon vanaf :)

Alleen de SUS verloopt in September, de key zelf verloopt niet.

electric
30/05/03, 13:57
euhm misschien stomme vraag, maar wat betekend SUS ?

Redah
30/05/03, 14:01
Als ze mij niet hebben voorgelogen is dat de Software Upgrade Service :) Dus na September kun je je key niet meer om laten zetten in een PSA6 of 7 of 8 of wat er nog moet komen key, tenzij je iets bijbetaald.

lacanau
30/05/03, 14:10
Ik wil hem eigenlijk wel.

electric
30/05/03, 14:14
ik eigenlijk ook wel :)

Redah
30/05/03, 14:14
Ojee, en ik heb er maar 1tje :)

electric
30/05/03, 14:22
Origineel geplaatst door Redah
Ojee, en ik heb er maar 1tje :)
aan jou de keuze :)

WebBizz
30/05/03, 14:24
Hehe, of laten opbieden tegen elkaar :)

Redah
30/05/03, 14:38
Origineel geplaatst door WebBizz
Hehe, of laten opbieden tegen elkaar :)

Da's ook een idee, laat maar eens horen wat jullie maximaal willen uitgeven. En als het niet meer is dan 75 dan zal ik het iene-miene-mutte moeten doen aangezien electric als eerste interesse toonde maar lacanau als eerste definitief zei dat hij het wilde hebben.

Jullie konden het niet makkelijk maken he? :)

lacanau
30/05/03, 14:42
Principe van aanbod en aanvaarding, je hebt een onvoorwaardelijk aanbod gedaan, dus hij is verkocht.

Of niet soms.

Ik denk niet dat mijn mede bieder hoger biedt.

electric
30/05/03, 14:44
in dit geval mag lacanau hem wel hebben, voor ons zou het gewoon wat extra's zijn :) veel plezier er mee :)

lacanau
30/05/03, 14:45
Dank je.

Redah
30/05/03, 14:47
Dan mag lacanau mij mailen voor meer details.

Zoals ik al zei maakt het mij niets uit, ik moest hem gewoon kwijt en lacanau was de eerste die zei dat hij hem wilde hebben, maarja electric was er al langer over bezig.

Meer dan 75 euro hoefde ik er ook niet voor, dus dan is alles toch weer prima zo :)

Lacanau, ik zie je mailtje wel komen dan

Redah
30/05/03, 14:52
Kan ik hier zelf geen slotje op zetten trouwens? Zou wel zo handig zijn... anders moet een mod dat maar even doen

Domenico
30/05/03, 14:55
Ok, deze thread gaat nu op slot.

Redah, erg sportief dat je mensen niet tegen elkaar laat opbieden. Het doet me goed om te zien dat dit nog steeds bestaat. :)