PDA

Bekijk Volledige Versie : installatie Plesk + red Hat op msi 1 u rack



Anoniem
29/05/03, 18:26
Gaarne aanbieding voor installatie werkzaamheden voor

- red hat + plesk op een msi 1u rack.

(uiteraard excl. licentie plesk30)

zie voorbeeld server:

http://www.msicomputer.com/product/detail_spec/product_detail.asp?model=MS-9211

(Maar waarschijnlijk zal het een veel eenvoudiger msi server zijn)

Anoniem
30/05/03, 08:07
Komen er nog aanbiedingen ?

electric
30/05/03, 10:05
bedoel je dit dat de aanbieder dan dus redhat installeert en plesk op jou server :huh:

Anoniem
30/05/03, 10:22
Excat

nero
30/05/03, 10:33
Draag je zelf zorg voor de msi 1u server, of moet de aanbieder deze leveren? En als de aanbieder deze moet leveren, neem je dan ook genoegen met een low-end 1u server wat geen msi-server is? Samenvattend wil je dus co-loceren en de provider de installatie van RedHat en Plesk laten uitvoeren...

electric
30/05/03, 10:52
Origineel geplaatst door nero
Draag je zelf zorg voor de msi 1u server, of moet de aanbieder deze leveren? En als de aanbieder deze moet leveren, neem je dan ook genoegen met een low-end 1u server wat geen msi-server is? Samenvattend wil je dus co-loceren en de provider de installatie van RedHat en Plesk laten uitvoeren...

ik denk dat hij bedoeld :

hij koopt de server, plaatst die bij een colo-host.
die installeert Redhat + plesk.

voor het installeren van RH en plesk ( dus niet de licentie ) vraagt hij nu een prijsopgave.

( correct me if i'm wrong )

Anoniem
30/05/03, 11:01
Exact Richard, (Electric)

Anoniem
30/05/03, 11:03
Zelf een aanbod doen voor een 1u server waar jullie goede ervaringen mee hebben mag ook, die basic msi servers zijn niet zo heel duur meer, maar ik sta open voor ieder voorstel

nero
30/05/03, 11:26
De prijs voor het huren van een server met onderstaande specs, zou per maand zo rond de 175 euro liggen :

Processor : p3 celeron 1200 mhz (of sneller)
Hard disk : 20GB IDE Disk
Intern geheugen : 256MB RAM
Dataverkeer : 40 GB per maand

De eenmalige kosten beginnen bij 165 euro, voor het plaatsen van de server in onze serverruimte en het koppelen van de server aan ons netwerk. Voor het assembleren van de server en de installatie van RedHat en Plesk zul je rekening moeten houden met een uurtarief van rond de 90 euro.

Als je zelf een 1U server levert, dan ben je maandelijks zo rond de 88 euro kwijt en dan heb je met dezelfde eenmalig kosten als hierboven beschreven te maken, exclusief de assemblage van de server.

WebBizz
30/05/03, 11:50
Hij wil zijn eigen server die nog aangeschaft dient te worden coloceren, geen dedicated server... En als extra bij de colocatie moet de server geinstalleerd worden, da´s eigenlijk alles.

nero
30/05/03, 11:55
Daarom geef ik ook een tweetal opties...

Anoniem
30/05/03, 13:00
Ik snap niet dat er zo weinig mensen reageren.
Of is het zo eenvoudig ?

Gaarne fixed price voor installtie.

matthijs
30/05/03, 13:01
Hij wil gewoon een managed colocation server. Dus zelf een server kopen colocaten en de host de onderhoud. een iets meer uitgelegde vraag is niet overbodig.

electric
30/05/03, 13:04
Origineel geplaatst door lacanau
Ik snap niet dat er zo weinig mensen reageren.
Of is het zo eenvoudig ?

Gaarne fixed price voor installtie.

mocht je bij ons komen colo-en ( zie jou andere post ) doen we het voor 50 euro (ex btw )