PDA

Bekijk Volledige Versie : Commercieel Assistent (M/V) gezocht



bluepark
29/05/03, 14:24
Kijk voor de details even bij de vacatures op onze site:

MOD EDIT: Plaats het hier maar op het forum en lees de regels nog eens goed!

xserve
29/05/03, 16:40
Maar wat houd de baan in?

xee
29/05/03, 16:48
Ik zie op de site: "Iemand die ervaring heeft met Google Adwords."

Dus ik neem aan reclame maken in de trant van google adwords opzetten...

bluepark
29/05/03, 17:13
Excuses voor de onduidelijkheid.

Het is inderdaad de bedoeling dat de Commercieel Assistent zich gaat bezighouden met het:

- verbeteren van het rendement op advertenties bij Google;
- uitbreiden van het aantal kliks op advertenties bij Google;
- analyseren van de bezoekersstatistieken;
- informeren van potentiële klanten (onder andere middels een nieuwsbrief); en
- het verwerken van bestellingen.

[Elwin]
29/05/03, 19:04
Origineel geplaatst door bluepark
Excuses voor de onduidelijkheid.

Het is inderdaad de bedoeling dat de Commercieel Assistent zich gaat bezighouden met het:

- verbeteren van het rendement op advertenties bij Google;
- uitbreiden van het aantal kliks op advertenties bij Google;
- analyseren van de bezoekersstatistieken;
- informeren van potentiële klanten (onder andere middels een nieuwsbrief); en
- het verwerken van bestellingen.

Een beloning van € 10,- per uur;

Grapje zeker? :)

InterXS
29/05/03, 19:23
Dat zie je toch staan op de site?
Dat iedereen bij jouw nou 100 eur per uur verdient, dat moet jij weten

vdx
29/05/03, 19:26
Waar vind je op jullie site de vacatures??

[Elwin]
29/05/03, 19:30
Origineel geplaatst door InterXS
Dat zie je toch staan op de site?
Dat iedereen bij jouw nou 100 eur per uur verdient, dat moet jij weten

Gaan we katten? Heb ik jou gevraagd om een reactie ? N E E ! Dus hou dan ook gewoon je mond en reageer niet. Je moet overal wel een woordje op hebben de laatste tijd of niet?

[Elwin]
29/05/03, 19:30
Origineel geplaatst door vdx
Waar vind je op jullie site de vacatures??

Op die site staat ergens ....is een onderdeel van.... als je op die link klikt zie je de vacatures

InterXS
29/05/03, 19:39
Origineel geplaatst door [Elwin]


Gaan we katten? Heb ik jou gevraagd om een reactie ? N E E ! Dus hou dan ook gewoon je mond en reageer niet. Je moet overal wel een woordje op hebben de laatste tijd of niet?

Ken je het achterliggende idee van een forum?

cridea
30/05/03, 07:36
10 euro per uur is 1600 euro =3500 gulden per maand, helemaal niet gek voor dit soort functie, zeker niet in de huidige markt.

Ik ken startende HEAO-ers die dat verdienen, voor deze functie lijkt me MBO/middelbare school voldoende.

BTW ik kan geen kopje vacatures vinden op jullie site.

Savvas
30/05/03, 08:45
ik kan nergens informatie erover vinden...denk nou ook niet dat ik hier als 15 jarige geschikt voor ben :(

EDIT: heb de pagina gevonden ;)

Ziet er goed uit maar weet niet of middelbare scholieren voor jou ook onder het woord "studenten" valt :)

Deimos
30/05/03, 08:57
PM die url eens als je wilt. Want ik kan hem niet vinden,....... Dit werkt overigens ook niet, dus zal Domenico verzoeken om gezamelijk met alle mods uniforme regels op te stellen. Want nu zoekt iedereen zich het apelazerus.

bluepark
30/05/03, 09:09
Sorry, maar Domenico heeft de URL verwijderd. Er schijnen in dit forum geen verwijzingen te mogen worden geplaatst naar andere sites. Erg kinderachtig, maar goed.

Ik zal de vacature even knippen en plakken:

Commercieel Assistent (M/V)
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste student Commerciële Economie voor in eerste instantie 2 uur per week. Adloox Industries stelt zich flexibel op: u bepaalt zelf uw werktijden en werkt vanuit huis.

Wij vragen:

Iemand met een vlotte babbel en ervaring in het verkopen van diensten aan de zakelijke markt;

Iemand die zich 110% wil inzetten en de verantwoordelijkheid kan dragen voor onze omzet;

Iemand die bereid is om na verloop van tijd meer uren per week te gaan werken;

Iemand die ervaring heeft met Google Adwords.

Wij bieden:

Een beloning van € 10,- per uur;

Een fantastische uitdaging met een waardevolle toevoeging aan uw curriculum vitea;

Wanneer u interesse heeft in bovenstaande vacature ontvangen wij uw sollicitatie graag voor 10 juni a.s. op onderstaand e-mailadres.

Indien u nog vragen heeft over deze vacature kunt u eveneens terecht op onderstaand adres.

vacatures@adloox.nl

WebBizz
30/05/03, 11:05
Origineel geplaatst door byh
10 euro per uur is 1600 euro =3500 gulden per maand, helemaal niet gek voor dit soort functie, zeker niet in de huidige markt.

10 euro per uur, twee uur per week is 20 euro per week, ongeveer 80 euro per maand dus. Twee uurtjes zijn niet echt veel gezien de taken waar diegene zich mee moet gaan bezighouden.

cridea
30/05/03, 11:20
Origineel geplaatst door WebBizz


10 euro per uur, twee uur per week is 20 euro per week, ongeveer 80 euro per maand dus. Twee uurtjes zijn niet echt veel gezien de taken waar diegene zich mee moet gaan bezighouden.

Die uurtjes lijken me ook wat mager, toen ik m'n berekening maakte had ik het aantal nog niet gezien... :)

bluepark
30/05/03, 11:48
Voor jou misschien niet, maar voor de student die wij zoeken is het wellicht ideaal. We hebben bijgehouden hoeveel tijd we zelf bezig zijn met deze activiteiten en kwamen uit op nog minder dan 2 uur per week. En dat aantal uren kan altijd nog worden uitgebreid.

cridea
30/05/03, 12:41
Verwerken van bestellingen neemt bij mij toch wel meer tijd in beslag dan 2 uur per week, of is dat om de 2 uur vol te maken zeg maar?

xserve
30/05/03, 12:45
Hangt natuurlijk af van het aantal aanvragen per week.

cridea
30/05/03, 13:20
Origineel geplaatst door xserve
Hangt natuurlijk af van het aantal aanvragen per week.

Ja maar vond het een beetje flauw om daar een geintje over te maken.

bluepark
30/05/03, 14:16
Verwerken van bestellingen neemt bij mij toch wel meer tijd in beslag dan 2 uur per week, of is dat om de 2 uur vol te maken zeg maar?


Het verwerken van bestellingen is niet meer dan de ontvangst bevestigen en deze doorsturen. Het configureren van het pakket hoort daar niet bij, dat gebeurt door iemand anders.