PDA

Bekijk Volledige Versie : Webhosting partner gezocht



StarInternet
28/05/03, 18:52
Wij zijn opzoek naar een partner die webhosting voor onze klanten kan regelen.
Het hoeft geen echt webhosting bedrijf te wezen alleen moet wel over eigen servers beschikken met minimaal PHP 4.2.x.

We kunnen de winst van de webhosting delen of we ruilen klanten.
Wij willen ons vol op gaan richten op webdesign, web-devlopment en intranet oplossingen.

We kunnen u helpen met het beheren van uw server.
Wij hebben onder anderen kennis van deze server producten:

- Linux (Slackware, Debian, Suse, RedHat)
- PHP 4.x (GD, PDF, XML, etc)
- MySQL 3.x, 4.x
- Apache 1.x, 2.x
- ProFTPD, SendMail, Bind

Wij kunnen ook de partner scripts aanbieden om uw linux server (nog) makkelijker maken om te beheren.


Andere voostellen mogen ook, daar kunnen we altijd over praten.


Met vriendelijke groet,
Stèphan Eizinga

P.S. Alleen serieuze antwoorden graag.

Razer
29/05/03, 02:30
hmm, klinkt leuk.
hebben jullie hier nog geld bedrag aan vast?
Zo, ja wat is et bedrag

StarInternet
29/05/03, 11:29
Origineel geplaatst door Razer
hebben jullie hier nog geld bedrag aan vast?

Hoe bedoelt u precies met "hier nog geld bedrag aan vast?"?

superior-is
29/05/03, 11:40
Laten we elkaar tutoyeren.

eXite
29/05/03, 12:13
Wil je hosting in NL of US? Of maakt dat niets uit..?

StarInternet
29/05/03, 12:28
Origineel geplaatst door superior-is
Laten we elkaar tutoyeren.
Is goed

Origineel geplaatst door eXite
Wil je hosting in NL of US? Of maakt dat niets uit..?
Maakt eigenlijk niet uit als de server maar een goede verbinding heeft.
En niet om de dag offline ligt zodat ze hier naar toe bellen waarom is mijn site offline?:)

vdx
29/05/03, 19:24
wellicht is een resellership van onze diensten een optie.
Alle bestellingen worden door ons afgehandeld en jullie pakken een percentage van de omzet mee. De percentages zijn in overleg vast te stellen.

WebBizz
29/05/03, 19:43
Je kunt ook eens naar onze resellermogelijkheden kijken. Je krijgt ofwel een eenmalige premie voor het aanbrengen van een klant (contact en facturatie door ons) ofwel een aantrekkelijke periodieke korting (lager bedrag per maand dan normaal) en dan heb je zelf het contact met je klanten en factureren wij direct aan jou.

eXite
29/05/03, 21:08
Ik stel voor dat je zelf even wat pakketjes maakt en hier post. Dan maak ik op mijn beurt een mooie prijs voor die pakketjes. Wij leveren dat dan en factureren jou, jij factureert je klant en onderhoud het contact met hen :)

StarInternet
29/05/03, 21:52
Ik zoek eigenlijk een bedrijf om mee samen te werken.
Dus niet via een reseller account.
Hij mag zelf alles met de klanten doen wat hij wil.
Ik stuur ze door.
Alleen daar moet wat tegen over staan.

Daarom zei ik dat ik wil samen werken.

eXite
29/05/03, 22:01
Dat vind ik natuurlijk ook prima :) Doe maar een voorstel zou ik zeggen..

vdx
29/05/03, 22:06
Daarom is een resellership van onze diensten ook geschikt voor wat je zoekt. Je brengt de klanten aan, ontvangt een jaarlijkse (riante) premie. Wij regelen vervolgens alles met de klant.

WebBizz
30/05/03, 11:10
Origineel geplaatst door StarInternet
Hij mag zelf alles met de klanten doen wat hij wil.
Ik stuur ze door. Alleen daar moet wat tegen over staan.
Daarom zei ik dat ik wil samen werken.

We hebben zoals gezegd een aanbrengreleing, je stuurt je klanten door naar ons en jij ontvangt een aantrekkelijke (eenmalige) premie.

Dennis
31/05/03, 12:21
Wat zou je ervoor terug willen?

Leandros
31/05/03, 15:31
Wil je een eenmalige bonus?
Een jaarlijks percentage?

Of whitelabel hosting doorverkopen (losse pakketten of resellerpakketten)

Wat bedoel je met die "samenwerking"?

Van alles is mogelijk laat maar weten wat je wilt dan kunnen wij je een aanbieding doen.

StarInternet
31/05/03, 18:03
Het liefst zouden wij samenwerken met een webhosting bedrijf die geen webdesign aanbied.
Zo kunnen wij bijvoorbeeld klanten uitwisselen.
Tevens is het ook mogelijk dat ik hun help met het beheren van hun server.

WebBizz
31/05/03, 18:41
Origineel geplaatst door StarInternet
Het liefst zouden wij samenwerken met een webhosting bedrijf die geen webdesign aanbied. Zo kunnen wij bijvoorbeeld klanten uitwisselen.

Wij krijgen regelmatig verzoeken voor webdesign binnen maar aangezien we dat niet (meer) aanbieden doen we daar niets mee. Neem even contact met ons op als een partnership op basis van onze resellermogelijkheden interessant voor je is.

J.Haagmans
02/06/03, 08:58
Als het nog van toepassing is, bied ik je ook een aantal pakketten aan tegen prijzen tussen de 0.60 en 1.00 euro per GB p/maand (afhankelijk van de afname) en webspace voor 0.01 Euro per MB p/maand met extra dingen in overleg.

Datacentrum is verbonden met verschillende OC-12 connecties in de VS, geleverd door meer dan 75 verschillende providers.
Het alternatieve datacentrum is verbonden met 10 "1-GIG-E" connecties (1000 mbps) en verschillende backupverbindingen, ook bij meerdere providers.

Laat even wat van je horen als je geinteresseerd bent.

vdx
02/06/03, 11:45
Heb je al een keuze kunnen maken? Zo ja, dan hoor ik graag voor wie je gekozen hebt en wat daarbij de doorslag heeft gegeven...

StarInternet
02/06/03, 12:01
Ik heb nog geen keuze kunnen maken, het is erg moeilijk plus sommigen bedrijven waren vrijdag, zaterdag, zondag dicht dus geef ik ze vandaag nog kans om hun voorstel aan mijn voor te leggen.

salunet
02/06/03, 13:39
Ik heb wel interesse. Mail mij maar naar info@saluhosting.nl

Revoal
02/06/03, 16:21
Laat maar, dit was geen nuttige posting; ik had de tweede pagina over het hoofd gezien, en voegde inmiddels irrelevante info toe ;)

justonefee
27/06/03, 19:29
Contacteer ons ook even - wij zijn in feite op zoek naar een goede en betrouwbare partner voor design, en zijn misschien wel geïnteresseerd in een samenwerking.

Onze website: www.speedpacket.com
Contact: sales@speedpacket.com

almar
28/06/03, 13:15
Idem - info@makeweb.nl -

Openprovider
17/07/03, 23:07
Hoi,

Wij zijn ook wel geinteresseerd. Afhankelijk van je volume kunnen we een afspraak maken over shared hosting pakketten of over het inrichten van een server voor je klanten.

Arno Vis

S2S-Guust
19/07/03, 00:05
Wij zijn ook erg geinteresseerd in een webdesign afdeling in ons bedrijf. Naast klanten uitwisselen zouden we aan een percentage kunnen doen. Bijvoorbeeld 20% van de inkomsten die wij van klanten via jullie krijgen wordt aan jullie uitgekeerd. En 20% van de inkomsten die jullie van ons krijgen wordt aan ons uitgekeerd.

20% is een voorbeeld, over echte persentages valt te onderhandelen.