PDA

Bekijk Volledige Versie : Site check www.kene.nl



knorde
28/05/03, 17:52
ik ben echt niet goed in websites bouwen maar dit is het geworden
Kan het er mee door of valt het tegen?
www.kene.nl

Deimos
28/05/03, 18:22
Vind het persoonlijk niet echt iets. Ik raad je aan, wanneer je jezelf als professioneel bedrijf in de hostingmarkt wilt profileren een designer in de hand te nemen. Dit is echter enkel mijn mening. En is niet bedoeld als flame.

Vind de kleuren combinatie nou eenmaal niet zo mooi.

Savvas
28/05/03, 19:37
hmm het lijken net 3 verschillende layouts door elkaar gehutseld, naar mijn idee dan, ook niet verkeerd bedoelt maar het is een beetje rommelig, wat het onoverzichtelijk maakt en niet echt professioneel.

Wat Deimos ook zegt, zoek een designer, er zitten er genoeg op het forum.
Ik zelf kan ook het ontwerp verzorgen van je website, als je meer informatie wilt hoor ik het wel :p

Shr3d
28/05/03, 19:43
Hmm..ziet er niet echt professioneel uit.
Zoals hierboven wordt gezegd: zoek een designer.

Ik meld me al aan :)

knorde
28/05/03, 20:00
En wat zijn de kosten van zoiets dan?

Deimos
28/05/03, 20:50
Verschilt heel erg, ken mensen die maken een net design voor 100 euro maar ook die het voor 2500 doen. Is dus moeilijk te zeggen. Ik denk dat je eerst moet bepalen wat je wilt, ben jezelf tevreden met je site, zou ik het zo houden. Twijfel jezelf neem een designer in de hand. Benader gewoon diverse mensen en vraag ze om een (vrijblijvende) offerte.

Verder kan je misschien contact zoeken met een multimedia opleiding. Deze willen nog wel eens sites maken tegen relatief weinig om de studenten te leren met het proces.

knorde
28/05/03, 20:53
Tja ik ben er zelf best tevreden over... als ik nou helemaal geen aanmeldingen krijg dan is het wat anders... maar het loopt wel redelijk tot nu toe maar mooier is altijd mooier
Maar ik vind het een hoop geld
Aangezien ik dit meer als hobby erbij doe en ik er ook haast niks aan verdien denk ik dat ik het gewoon zo laat

Savvas
28/05/03, 22:11
ja dat is inderdaad een keuze die je moet maken, wil je er intensief mee aan de slag zal ik er toch serieus over denken maar als hobby is dat inderdaad niet nodig.

Indien je nog van plan bent iets te vernieuwen, ik ben wel te spreken met bedragen van €100 voor een design.

timvm
30/05/03, 10:03
als hobby?

hoe kan je nu een bedrijf runnen als hobby?

ik zit me ook constant af te vragen hoie jullie zo goedkoop kunnen gaan voor € 3 heb ik al een account met 5 gb bandbreedte. dit wil zeggen dat je bandbredete goedkoper kan inkopen dan € 0.6 per gigabyte want de colocatie en de server hoeft ook nog betaald te worden.

Ik zou wel een server willen plaatsen waar je zo goedkoop bandbreedte hebt.

mvg,

Tim

eXite
30/05/03, 10:07
Tja, dat kan gewoon als je bandbreedte in grote hoeveelheden inkoopt. Daarnaast doen veel providers ook aan "overselling" hetgeen betekent dat ze je maar 1 GB bandbreedte geven en zeggen dat ze 3GB voor je hebben ingekocht als het ware. Puur omdat ze niet verwachten dat de 3GB daadwerkelijk gebruikt gaat worden.

timvm
30/05/03, 10:50
ah zo,

ook zeer gevaarlijk om te doen. Ik heb nog site's geweten die door vier adult foto's meer dan 30 gig traffic haalden.

knorde
30/05/03, 10:51
Origineel geplaatst door timvm
als hobby?

hoe kan je nu een bedrijf runnen als hobby?

ik zit me ook constant af te vragen hoie jullie zo goedkoop kunnen gaan voor € 3 heb ik al een account met 5 gb bandbreedte. dit wil zeggen dat je bandbredete goedkoper kan inkopen dan € 0.6 per gigabyte want de colocatie en de server hoeft ook nog betaald te worden.

Ik zou wel een server willen plaatsen waar je zo goedkoop bandbreedte hebt.

mvg,

Tim
Ik verhuur naast de webhosting ook game servers (momenteel geen plek meer) maar dat doe ik naast de webhosting
En ja ik kan bandbreedtte goedkoper in kopen dan 60 cent
En idd ik maak er niet veel winst op
Sterker nog als iemand echt meer dan 5 gig gebruikt dan speel ik zelfs kiet
Maar dat zal lang niet iedereen doen eroverheen komen
Ik hoef niet veel winst tis gewoon leuk om ernaast te doen dit
Dus vandaar onze lage prijzen

knorde
30/05/03, 10:51
Origineel geplaatst door timvm
ah zo,

ook zeer gevaarlijk om te doen. Ik heb nog site's geweten die door vier adult foto's meer dan 30 gig traffic haalden.
Daarom ook onze algemene voorwaarden ;)

timvm
30/05/03, 11:25
Dus wil dit zeggen dat je niet officieel in orde bent, 19% btw per klant niet weg of 21 voor in België enzo. Als er 1 iets gebeurt met je servers en je kan de kosten niet meer dekken kan je gewoon verdwijenen van het internet en daar staan je klanten dan met hun betaalde account die ze niet hebben.

dokus
30/05/03, 11:42
hoezeer ik ook iets mag hebben tegen mensen die niet officieel in orde zijn, ik denk niet dat knorde deze thread gestart heeft om hiervan verweten te worden, maar om zijn site te beoordelen ...

Knorde, persoonlijk vind ik je site niet echt geslaagd. Ze boezemt niet meteen vertrouwen in ... Ik denk dat je beter gaat voor één algemene layout dan de mengeling van verschillende

knorde
30/05/03, 11:43
Ik reken geen btw omdat ik niet btw ingeschreven sta
En wat de server betreft jij denkt dat wij geen backup hebben ofzow?
Alles is prima geregeld hoor neem dat van mij aan ;)

knorde
30/05/03, 11:44
Origineel geplaatst door dokus
hoezeer ik ook iets mag hebben tegen mensen die niet officieel in orde zijn, ik denk niet dat knorde deze thread gestart heeft om hiervan verweten te worden, maar om zijn site te beoordelen ...

Knorde, persoonlijk vind ik je site niet echt geslaagd. Ze boezemt niet meteen vertrouwen in ... Ik denk dat je beter gaat voor één algemene layout dan de mengeling van verschillende
Yup idd ik wou de beoordeling van me site niet wat jullie van ons vinden!

dokus
30/05/03, 11:46
-Off topic-
Knorde nog één tip along the way misschien ...

Je kan jezelf (en je ouders) in grote problemen brengen door niet officieel te werken ... Bezint eer ge begint ;-)

knorde
30/05/03, 12:13
Kleinschalig mag dit
Dit is allemaal uitgezocht en nagevraagt
Tot een bepaald bedrag mag dit op deze manier
Je moet eens eerst op de hoogte zijn van alles voordat je antwoorden geeft ;)

timvm
30/05/03, 12:38
je mag 3 maand zonder btw nummer op verlies draaien maar dan moet je een btw nummer aanvragen. Die 3 maand is echter niet aan te raden dit kan heel veel geld kosten naderhand. Zelf zijn wij ook bezig met het legaliseren van een bedrijf en dit kost ons hele veel moeite.

knorde
30/05/03, 12:47
Origineel geplaatst door timvm
je mag 3 maand zonder btw nummer op verlies draaien maar dan moet je een btw nummer aanvragen. Die 3 maand is echter niet aan te raden dit kan heel veel geld kosten naderhand. Zelf zijn wij ook bezig met het legaliseren van een bedrijf en dit kost ons hele veel moeite.
Wie heeft het hier over verlies draaien?
En ik weet 100% zeker dat ik mijn spul goed voor elkaar heb
Maar zullen we nu weer ff ontopic gaan?

dokus
30/05/03, 13:03
Origineel geplaatst door knorde
Kleinschalig mag dit
Dit is allemaal uitgezocht en nagevraagt
Tot een bepaald bedrag mag dit op deze manier
Je moet eens eerst op de hoogte zijn van alles voordat je antwoorden geeft ;)

Ik spreek over de belgische wetgeving en hoe je het ook draait of keerd, zelfs al mag het 3 maand, toch is het niet slim

knorde
30/05/03, 13:05
Origineel geplaatst door dokus


Ik spreek over de belgische wetgeving en hoe je het ook draait of keerd, zelfs al mag het 3 maand, toch is het niet slim
Ik heb het hier niet over belgie...
En er is ook helemaal niks met 3 maanden
Het gaat om een bepaald bedrag
Als je daarboven komt moet je ingeschreven staan
Daaronder valt het onder "hobby" en kan niemand je wat maken!
Vraag het maar na dan zal je het horen ;)
Maar maakt verder nix uit hoor :P

xserve
30/05/03, 16:33
Maar je moet het wel melden bij de Belastingdienst. Die bepalen dan of je BTW moet betalen of niet.

Wezz6400
30/05/03, 17:55
Ik heb uit nieuwsgierigheid even opgezocht en het klopt. Als je per jaar minder dan € 1345,- BTW hoeft te betalen na aftrek van de voorbelasting is de vermindering van de BTW gelijk aan de BTW en hoef je dus geen BTW te betalen. Je moet dan wel aan de volgende voorwaarden voldoen:
U heeft een eenmanszaak of de onderneming is een samenwerkingsverband van natuurlijke personen, zoals een maatschap of een vennootschap onder firma of een man/vrouw-firma.
U voldoet aan uw administratieve verplichtingen voor de BTW.
Een inschrijving bij de KvK is volgens mij wel verplicht maar de kosten daarvan vallen op jaarbasis wel mee bij een eenmanszaak of V.O.F.

Bron: Brochure Vermindering van BTW voor kleine ondernemers (http://www.belastingdienst.nl/9229250/bestel_down/download/fr_download.htm) van de belastingdienst.

Web123.nl
30/05/03, 18:06
Beste knorde,

Tip voor je site, afgezien van het design wat al aan de orde is geweest:
Doe wat aan je lettertypen op je page. En het tabel bij webhosting is m.i. veel te groot.

Overigens is het netjes om op je contactpagina te vermelden wie je bent.
Bedrijfsnaam, adres, contactpersoon, e-mail, btw, kvk, enz.

knorde
30/05/03, 23:50
Ok ik zal er het een en ander aan veranderen en de naam erbij zetten :)
Bedankt voor de tips