PDA

Bekijk Volledige Versie : Leuk pakket :)



Savvas
28/05/03, 13:11
Mijn eerste aanbieding hier op WHT :D

Shared hosting
50 mb ruimte
3 gig dataverkeer
Plesk Control Panel
5 Pop3 e-mail accounts
2 MySQL databases
PhpMyadmin
locatie Global Switch, Amsterdam
Netholding netwerk

€7.5 per maand
€15 setup

EDIT(nog eentje;)):

Colocatie
2u rackspace
25 gb dataverkeer
locatie Redbus Interhouse

€45 per maand
€25 setup


Indien meer informatie gewenst zullen wij die hier plaatsen.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden :)

WebBizz
28/05/03, 13:23
Je website werkt niet...

Grumpy
28/05/03, 13:25
Nette prijs

Deimos
28/05/03, 13:31
Origineel geplaatst door Intrahost
Mijn eerste aanbieding hier op WHT :D

50 mb ruimte
3 gig dataverkeer
Plesk Control Panel
5 Pop3 e-mail accounts
2 MySQL databases
PhpMyadmin
locatie Global Switch, Amsterdam
Netholding netwerk

€7.5 per maand
€15 setup

Indien meer informatie gewenst zullen wij die hier plaatsen.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden :)
Gister een servertje besteld ;) ?? Maare nette prijzen hoor, alleen dat je site nu down is komt iets minder over.

lacanau
28/05/03, 13:37
Kan ik hier ook iets plaatsen waar ik graag een aanbieding voor wil hebben ?

Wezz6400
28/05/03, 13:53
Nee, daarvoor moet je op het aanvragen board (http://www.webhostingtalk.nl/forumdisplay.php?s=&forumid=14) zijn. :)

Savvas
28/05/03, 14:16
ja alles lag down en toen schoot netholding te hulp en daar kan ik vanmiddag op dus dan kan ik mensen gaan plaatsen, de rest moet ik inderdaad nog allemaal overzetten.

Bedankt voor jullie reacties! Misschien nog een geïnteresseerde??? ;)

McRox
28/05/03, 14:39
op de website staan andere prijzen dan aangegeven :)

msn@dragonballzgt.nl , mooie email adres :D

Savvas
28/05/03, 15:04
klopt dat zijn nog de oude usa pakketten, die moet ik ook nog aanpassen, maar het domein is ook nog niet overgezet, moet nog een hoop doen :)

Dankje, ik heb ook dbgt.nl en dbzgt.nl ;)

WebBizz
28/05/03, 16:09
Volgens mij bedoelde Plexteam dat zo'n emailadres nou niet echt professioneel overkomt.

Savvas
28/05/03, 17:36
mja van mij part, ik stoor me er niet aan hoor....op dit adres zit ik al jaren betekend niet dat mijn intresses nog naar die doelgroep uitgaan en al zou het, dat heeft niks te maken met de diensten die ik lever...

Savvas
28/05/03, 17:38
ben overigens erg benieuwd waar jullie het adres vandaan hebben, in mijn profiel staat het niet 0_o

Savvas
28/05/03, 19:46
heb een colocatie aanbieding toegevoegd ;)

Matti
28/05/03, 19:54
Origineel geplaatst door Intrahost

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden :)

mooie aanbieding :)

InterXS
28/05/03, 19:57
netwerk?

WebBizz
28/05/03, 21:02
En je kunt door de weeks overdag ff naar Globalswitch om een servertje te plaatsen voor je klanten?

Savvas
28/05/03, 22:06
je leest niet helemaal goed, de colo klanten komen in Redbus te staan en ja ik kan daar doordeweeks heen en ook overdags ja....

InterXS
28/05/03, 22:33
welk netwerk dan?

WebBizz
28/05/03, 23:03
Origineel geplaatst door Intrahost
je leest niet helemaal goed, de colo klanten komen in Redbus te staan en ja ik kan daar doordeweeks heen en ook overdags ja....

Inderdaad, RedBus. Je gaat niet meer naar school?

InterXS
28/05/03, 23:19
Redbus =! netwerk :)

Savvas
29/05/03, 08:56
Het feit dat ik nog naar school ga heeft toch niks hiermee te maken, je probeert me van alle kanten aan te vallen, nogal lullig 0_o

Ik kan mijn klanten doordeweeks na half 4 met plaatsing van dienst zijn, voor degene waarvoor dat niet uitkomt kunnen er ook afspraken voor het weekend kunnen worden gemaakt.

InterXS
29/05/03, 09:22
Ja maar welk netwerk zit je nou?

Savvas
29/05/03, 09:26
vanmiddag meer informatie over het netwerk....

vdx
29/05/03, 23:10
Het is al "vanmiddag" geweest :)

Savvas
30/05/03, 08:30
ja ik zat de hele middag in redbus, dus ben vergeten het te plaatsen :O, hierbij:


1 Gbit AMS-IX
1 Gbit NL-IX
155 Mbit NL-IX transit

Alle servers worden aangesloten op een Cisco Catalyst 1900, waarop een 10mbit flat op is aangesloten. Het is dus geen 100mbit verbinding maar het aantal servers dat hier op aan wordt gesloten is zeer gering(3 servers om precies te zijn, 2 plaatsen zijn er overigens al gereserveerd dus ik heb nog 1 plaats over) .

Ik zal binnenkort eens wat trace dingetjes plaatsen...

eXite
30/05/03, 10:13
Hmm... 10mbit is niet zo veel hè :)

InterXS
30/05/03, 11:02
En zoals ik je al vertelde, die 1 Gbit AMS-ix klopt niet.

Savvas
30/05/03, 11:04
nou ja 10mbit is natuurlijk niet zo veel vergeleken bij de grotere bedrijven, maar ik begin net...

En voor wat ik heb gehoord klopt die 1gbit ams ix wel....ik zal het nog wel eens navragen voor je

WebBizz
30/05/03, 11:07
RedBus heeft geen directe AMS-IX aansluiting...
http://www.ams-ix.net/topology.html

Je hebt wel lef trouwens, colocatie aanbieden en in een andere post gewoon zeggen dat je 15 jaar bent, net begint en een scholiertje bent.

InterXS
30/05/03, 11:20
Ja, hij heeft wel lef
Weet alleen niet of dat zo positief werkt

Dennis
30/05/03, 13:04
Veel klanten hosten inderdaad liever bij een volwassen persoon, bij een volwassen bedrijf met wat personeel en niet bij een jongen van 14-18 die nog op school zit, geen eigen telefoonlijn, geen eigen pand en die niet kan leven van zijn bedrijf. Maar de gemiddelde kwaliteit van de studenten die op eigen server webhosting aanbieden komt wel aardig overeen met die van Ladot enzo.

WebBizz
30/05/03, 13:28
Webhosting oke (is ook niet fair, maar toch) maar colocatie afnemen bij een jongen zonder telefoon en kvk lijkt me toch vrij riskant, dan vraag je om problemen.

Savvas
30/05/03, 15:53
eerlijk zijn is iets anders dan lef hebben...

kvk heb ik helaas nog niet, die komt er wel in juni maar kan begrijpen dat sommige het voor die tijd niet zouden willen om die reden.

Ik ben genoeg bedrijven die geen eigen pand hebben en toch hun hostingdiensten verkopen en daarnaast werken, of het verschil nou te zien is tussen iemand die werkt of iemand die naar school gaat....(denk dat Dennis het hier wel over eens is want die zit ook op nog school, betekend niet dat hij minder goed voor internetdiensten zou zijn als bijvoorbeeld webbizz).

Webbizz jij wijst mij nu op alle punten die mij niet kloppen of niet zouden kloppen volgens jou, als je nu eens op jezelf let in plaats van mij telkens af te kraken. Als mensen informatie willen dan kunnen ze die krijgen daarvoor hoeven ze geen praatpaal als jou te hebben ofzo.

Maar ja ik heb hier geen zin meer in, gooi dit topic maar dicht..

xserve
30/05/03, 16:17
Ik weet niet of je zo goed webhosting diensten kan aanbieden als die van jezelf niet eens in orde is.

WebBizz
30/05/03, 16:23
Origineel geplaatst door Intrahost
Webbizz jij wijst mij nu op alle punten die mij niet kloppen of niet zouden kloppen volgens jou, als je nu eens op jezelf let in plaats van mij telkens af te kraken. Als mensen informatie willen dan kunnen ze die krijgen daarvoor hoeven ze geen praatpaal als jou te hebben ofzo.

Ach, het grappige is wel dat jij om de haverklap mijn via msn om adviezen en tips vraagt, voortdurend vragen aan me stelt stelt en hier net doet alsof je alles hebt en weet terwijl je feitelijk een complete newbie bent op server gebied, laat staan op colocatie en serverbeheer gebied. Ik zou zeggen: begin eens rustig aan zoals iederheen hier heeft gedaan, zorg dat je kennis van zaken hebt en dat je je ´bedrijf´ netjes op orde hebt voordat je aan servers en zaken als colocatie begint. Bezint eer ge begint!

eXite
30/05/03, 16:24
Wat ik alleen niet begrijp is dat als je een bak hebt in de redbus dat je toch je website (intrahost.nl) op een low budget US verbinding plaatst..?

Savvas
30/05/03, 17:43
Origineel geplaatst door eXite
Wat ik alleen niet begrijp is dat als je een bak hebt in de redbus dat je toch je website (intrahost.nl) op een low budget US verbinding plaatst..?

mijn eigen bak staat nog niet in redbus dat is het punt, hij word momenteel gebouwd, een:

PIV 2.4 Ghz
512 werkgeheugen
40 gig hd
2u rackmount

Die is er nog niet dus heb mijn website nu tijdelijk op een van mijn usa accounts geplaatst. De colo ruimte is wel al besproken en vandaar dat ik al iets kan aanbieden, maar kan beter even wachten op me kvk, dus ik houd er even mee op met deze aanbiedingen en het topic kan dicht.

PS momentele aanvragen zullen nog wel verwerkt worden :)

vdx
01/06/03, 09:55
http://www.intrahost.nl/suspended.page/

Savvas
01/06/03, 10:12
die staat op iedere account...moet dat gelijk betekenen dat die suspended is? rare beredenering..

WebBizz
01/06/03, 10:36
Je website (naja, pagina) is wel weg...

Savvas
01/06/03, 10:48
ja klopt ik heb even naar een van mijn usa accounts verhuisd alleen ik kan hem niet toevoegen in WHM gek genoeg, en kan dus geen user+pass ervoor aanmaken om die pagina te plaatsen, daar heb ik al over contact opgenomen gisteren, wacht nog op antwoord :)

NFOrce
16/06/03, 16:02
Origineel geplaatst door WebBizz


Ach, het grappige is wel dat jij om de haverklap mijn via msn om adviezen en tips vraagt, voortdurend vragen aan me stelt stelt en hier net doet alsof je alles hebt en weet terwijl je feitelijk een complete newbie bent op server gebied, laat staan op colocatie en serverbeheer gebied. Ik zou zeggen: begin eens rustig aan zoals iederheen hier heeft gedaan, zorg dat je kennis van zaken hebt en dat je je ´bedrijf´ netjes op orde hebt voordat je aan servers en zaken als colocatie begint. Bezint eer ge begint!

Hmm dacht dat hij dat alleen bij mij deed...

subhosting
16/06/03, 16:33
en ik dacht dat ie dat alleen bij mij deed ;)

tom
16/06/03, 16:35
hij valt mij niet lastig :( :( :( :D

Savvas
16/06/03, 18:59
Origineel geplaatst door WebBizz


Ach, het grappige is wel dat jij om de haverklap mijn via msn om adviezen en tips vraagt, voortdurend vragen aan me stelt stelt en hier net doet alsof je alles hebt en weet terwijl je feitelijk een complete newbie bent op server gebied, laat staan op colocatie en serverbeheer gebied. Ik zou zeggen: begin eens rustig aan zoals iederheen hier heeft gedaan, zorg dat je kennis van zaken hebt en dat je je ´bedrijf´ netjes op orde hebt voordat je aan servers en zaken als colocatie begint. Bezint eer ge begint!

het feit dat ik je om adviezen en tips vraag zou je moeten opvatten als een compliment want ik zie je als iemand die weet van zaken heeft, jammer dat je dat alleen maar tegen me probeert te gebruiken :(

dat ik een newbie ben is geen verassing maar dat je het mij daarom zo moeilijk maakt zie ik het nut ook niet van in, ik doe gewoon mijn best net zoals iedereen anders alleen kennelijk is het mij niet gegunt....

maar ja laat ook maar ga er verder niet op door:(


Oh en als jullie me lastig vinden dan blokken jullie me maar, wil niemand tot last zijn :(...