PDA

Bekijk Volledige Versie : Dedicated Server actie.



DennisP
27/05/03, 15:51
Dedicated aanbieding:
----------------------------------------------------------------------------

2U server met Intel Celeron 1.8ghz.
Gigabyte mainboard.
512 MB geheugen.
60 gigabyte Maxtor Plus 9 Liquid 7200RPM.
Redhat 9.0 installatie en/of Redhat 9.0 met Plesk Server Admin 6. (100 domain license)
8 ip adressen.
100 mbit netwerkconnectie naar de backbone van NetHolding.

!! 500 Gigabyte datatraffic per maand. !!

Plesk 6 (domain license 100) of plain RedHat 9.0:

99 euro per maand.
100 euro setup.

Plesk 6 unlimited domain license:

99 euro per maand
setup 350 euro.

of

125 euro per maand.
setup 100 euro.

Opties:

APC aansluiting: 10 euro / maand
----------------------------------------------------------------------------

Colocated aanbieding:

8 ip adressen.
2 u hoogte.
!! 500 gigabyte datatraffic !!.
GlobalSwitch datacenter.
Netwerk NetHolding.
FastEthernet Connectie.

89 Euro per maand.
Alleen deze maand nog geen setupkosten, na de maand mei 50 euro.
----------------------------------------------------------------------------

Alle prijzen zijn exclusief BTW.


MOD EDIT: Eerste 5 punten zijn binnen voor het plaatsen van een link naar je eigen site. Lees de regels!

Leandros
27/05/03, 15:58
Wil je de nieuwe Nederlandse Rackshack worden??

Nette actie hoor maar waardoor kan je het zo goedkoop aanbieden:huh: ??

maartenba
27/05/03, 15:58
Is hier hetvolgende bij ?
- Remote power switch (moest het toch eens nodig zijn)
- APC
- Wat als er hardware het begeeft, kan die gefixt worden binnen een redelijke tijd ?

Deimos
27/05/03, 16:01
Remote power siwtch = APC

Verder nog eisen stellen aan zo'n deal ook :D. Foei!

maartenba
27/05/03, 16:04
Origineel geplaatst door Deimos
Remote power siwtch = APC

Verder nog eisen stellen aan zo'n deal ook :D. Foei!
Bedoelde met APC eerder een UPS :) Maar als de noodgenerators er zijn ben ik ook al blij ;-)

Mag van mij 100 GB dataverkeer weg voor deze dingen :)

DennisP
27/05/03, 16:05
Maartenba:

Er zit geen APC op die optie is wel mogelijk voor 10 euro per maand extra kan je in de kast gezet worden met een remote power switch.

Als de hardware het begeeft word dit vervangen binnen 24 uur.

Leandros:

Correct :) En op de vraag waarom zo goedkoop, het is eerder volume gericht.

McRox
27/05/03, 16:05
Origineel geplaatst door DennisP
500 Gigabyte datatraffic per maand.

Een typo? :D Als dat niet zo is, dan mag jij die celerons houden, dan koop zelf wel servers en coloceer ze daar :D

[Elwin]
27/05/03, 16:06
Origineel geplaatst door PlexTeam


Een typo? :D Als dat niet zo is, dan mag jij die celerons houden, dan koop zelf wel servers en coloceer ze daar :D

nee geen typo :)

McRox
27/05/03, 16:07
Telefoonnummer aub! :D

maartenba
27/05/03, 16:07
Hehe ga is ff met m'n ma bespreken (mede-aandeelhouder...), laat nog wel iets weten :)

[Elwin]
27/05/03, 16:09
Origineel geplaatst door PlexTeam
Telefoonnummer aub! :D

DennisP
27/05/03, 16:14
Het plaatsen van een eigen server is niet mogelijk in dit prijs tarief, met zoveel traffic dit omdat wij daarin een hele andere SLA hanteren en je ook access tot je eigen server nodig hebt met alles erop en eraan duidelijk duurder.

McRox
27/05/03, 16:19
Origineel geplaatst door DennisP
Het plaatsen van een eigen server is niet mogelijk in dit prijs tarief, met zoveel traffic dit omdat wij daarin een hele andere SLA hanteren en je ook access tot je eigen server nodig hebt met alles erop en eraan duidelijk duurder.

En indien ik de servers van jullie koop? Dus een hoge setupfee, maar dan hoef ik ook alleen de colocatieksoten te betalen :)

Elwin: Ik wil een telefoon nummer! Of een mobiel, anders zie ik jullie op icq :)

InterXS
27/05/03, 16:22
Origineel geplaatst door DennisP
Nu op het moment 48 servers beschikbaar.

PM of email naar ********** :) En reageer aub op het forum want ik hoop dat dit nog wat teweeg brengt.

Dit mag niet !

DennisP
27/05/03, 16:23
Hehe dit is de aanbieding graag of niet :) Er zullen spoedig meer servers binnen komen met een grotere cpu capaciteit en verschillen in datatraffic en prijzen.

DennisP
27/05/03, 16:28
Origineel geplaatst door InterXS


Dit mag niet !

En het is weg. Wees er blij mee.

InterXS
27/05/03, 16:45
Ik behoed je alleen voor strafpuntjes

DennisP
27/05/03, 16:48
Origineel geplaatst door InterXS
Ik behoed je alleen voor strafpuntjes

I know daarom ben ik ook blij en jij ook :)

;)

DennisP
27/05/03, 17:34
Voor test acties die er toch gaan komen heb ik even op mijn prive server een 100mb.bin gezet.

http://www.dpnet.nl/100mb.bin

Zodat jullie kunnen downloaden en kijken wat de snelheid is.

DennisP
27/05/03, 18:10
Maw beginpost aangepast met extra informatie over ip adressen en colocated informatie.

GetHosted
27/05/03, 18:17
Mooie aanbieding hoor Dennis :)

We Dare
27/05/03, 18:19
[root@redhat root]# wget http://www.dpnet.nl/100mb.bin
--17:18:36-- http://www.dpnet.nl/100mb.bin
=> `100mb.bin.1'
Resolving www.dpnet.nl... gereed.
Connecting to www.dpnet.nl[81.23.226.2]:80... connected.
HTTP verzoek verzonden, wacht op antwoord... 200 OK
Lengte: 104,857,600 [application/octet-stream]

32% [==============================> ] 33,679,872 10.71M/s ETA 00:06

Toch eens wat aan die raid controller doen hoor Dennis :) als ik hem 100% binnenhaal krijg ik "maar" 7.81M/s

DennisP
27/05/03, 18:22
Ja hij is maar 64 mb en hij stopt dan op de raid controller :) Zal vanavond eens een andere machine zoeken :) En een ram drive maken haha :)

superior-is
27/05/03, 18:28
Whoppa! Het kon ook niet lang meer duren dat die acties naar Nederland zouden overwaaien.

[Elwin]
27/05/03, 18:30
Origineel geplaatst door superior-is
Whoppa! Het kon ook niet lang meer duren dat die acties naar Nederland zouden overwaaien.

inderdaad :)

DennisP
27/05/03, 21:32
Ik heb in de eerste post even een link aangebracht voor mensen die gewoon online willen aanmelden.


MOD EDIT: En ik heb hem weer weggehaald want dat mag dus niet. Lees de regels! :) Let op de smiley, ik kan er nu nog om lachen...

tom
27/05/03, 23:14
Origineel geplaatst door InterXS
Ik behoed je alleen voor strafpuntjes

Ik zou eerst eens voor je eigen deur vegen ;)

Dillard
27/05/03, 23:25
Nette aanbieding!

Is de slag begonnen ? :)

[Elwin]
27/05/03, 23:28
Origineel geplaatst door Dillard
Nette aanbieding!

Is de slag begonnen ? :)

1 iemand moet de eerste zijn en een aantal volgen :d

Dillard
27/05/03, 23:41
Tja, je hebt mijn post over flexservers vorige week zeer ter harte genomen :) :)

BTW: Elwin <-> Netholding ? Je was toch van fast-is ?

[Elwin]
27/05/03, 23:44
Origineel geplaatst door Dillard
Tja, je hebt mijn post over flexservers vorige week zeer ter harte genomen :) :)

BTW: Elwin <-> Netholding ? Je was toch van fast-is ?

Was? Nee nog steeds...:) ik help alleen mee met het opzetten van dit alles etc etc..gewoon als extra hobby erbij aangezien ik ook graag knutsel met pctjes enzo.

WebBizz
27/05/03, 23:53
Leuk vrijwilligerswerk :p

[Elwin]
28/05/03, 00:14
Origineel geplaatst door WebBizz
Leuk vrijwilligerswerk :p

Ik heb niks gezegd over vrijwilligerswerk :p Maar dat maakt ook niet uit..gaat er gewoon om dat deze aanbieding een hele strakke aanbieding is :)

Domenico
28/05/03, 00:16
Zijn DennisP en We Dare van hetzelfde bedrijf ???

[Elwin]
28/05/03, 00:17
Origineel geplaatst door Domenico
Zijn DennisP en We Dare van hetzelfde bedrijf ???

Nee. DennisP is van Netholding / GarnierProjects en wedare = wedare :)

We Dare
28/05/03, 00:22
Origineel geplaatst door Domenico
Zijn DennisP en We Dare van hetzelfde bedrijf ???

Nee hoor, zoals Elwin al zei Dennis is Garnier/Netholding en ik ben WeDare/ We Dare :)
Hoezo eigenlijk zijn er overeenkomsten ?

[Elwin]
28/05/03, 00:57
Even als update bij de aanbieding:

Het is tevens mogelijk om in plaats van RedHat / Plesk een Windows 2003 webserver licentie te krijgen. De totale server prijs is dan 135 euro / maand

Domenico
28/05/03, 01:57
Origineel geplaatst door We Dare


Nee hoor, zoals Elwin al zei Dennis is Garnier/Netholding en ik ben WeDare/ We Dare :)
Hoezo eigenlijk zijn er overeenkomsten ?

Ik dacht wat overeenkomsten te zien dus vandaar even de vraag want bedrijven die onder verschillende namen aanbiedingen plaatsen zijn hier niet gewenst. ;)

DennisP
28/05/03, 08:11
Origineel geplaatst door Domenico


Ik dacht wat overeenkomsten te zien dus vandaar even de vraag want bedrijven die onder verschillende namen aanbiedingen plaatsen zijn hier niet gewenst. ;)

Ik moet wel toegeven dat ik samen met We-Dare (jordy) op mijn msn me kostelijk heb vermaakt over de prijzenslag dat er eindelijk ook vergelijkbare prijzen komen zoals rackshack.

Maar een traceroute geeft ook uitslag dat het totaal 2 verschillende netwerken zijn, en een kijkje naar het kantoor adres ook.

Het komt misschien wel omdat ik in Rotterdam ben geboren en daar 19 van me leven daar heb doorgebracht :P

vdx
28/05/03, 13:17
Toevallig ook al een prijs bekend voor een P4 2,4 met voor de rest gelijke specs?

Beyonder
28/05/03, 15:23
Probleem is dat RS nog altijd een forse voorsprong heeft. Ik zie Amerikanen ook niet snel in Nederland servers huren tenzij voor EU mirrors terwijl het andersom wel veel word gedaan.

Inmiddels zijn er ook een aantal partijen in de US die goedkoper zijn dan RS en meer data bieden zoals unmetered 100 mbit verbindingen enzo.

Ongelooflijk, hoe kunnen ze daar toch ooit nog geld mee verdienen ;)

McRox
28/05/03, 15:36
Origineel geplaatst door Beyonder
Inmiddels zijn er ook een aantal partijen in de US die goedkoper zijn dan RS en meer data bieden zoals unmetered 100 mbit verbindingen enzo.

Zulke soort bedrijven kijken alleen naar aantallen/hoeveelheid verkocht. En helaas (voor hun) kijkt niet iedereen naar de prijs, maar ook naar de kwaliteit, waarbij bedrijven zoals rackspace en servint bovenaan staan :)

[Elwin]
28/05/03, 17:36
Origineel geplaatst door vdx
Toevallig ook al een prijs bekend voor een P4 2,4 met voor de rest gelijke specs?

Het blijft voorlopig bij 1 configuratie.

Octaa
29/05/03, 15:23
The page cannot be displayed
The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings.

Clearhosting
29/05/03, 15:42
Je mag wel eens aan een neiuwe site gaan werken jeetje wat een onduidelijke site (netholding.nl) engels en nederlands door elkaar, Kom op dit kan beter !

Octaa
29/05/03, 15:56
Origineel geplaatst door Clearhosting
Je mag wel eens aan een neiuwe site gaan werken jeetje wat een onduidelijke site (netholding.nl) engels en nederlands door elkaar, Kom op dit kan beter !

juh mee eens, ik heb de site ff doorgespits, moet eerlijk zeggen ben er niet wijzer van geworden. Maar ik ben nog steeds benieuwd naar die dedicated server aanbieding..

Octaa
29/05/03, 16:43
tiz nu wel weer bereikbaar,.. hebt het ook bekeken.
maarre die info die op die page staat, dat had ik al begrepen van post 1 van dit topic... het is overigens een order form.. niet een info page toch?

ik zal later wel mailen...

Ahead-IT
29/05/03, 16:50
Origineel geplaatst door Octaa
The page cannot be displayed
The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings.



werkt perfect hier hoor !

Octaa
29/05/03, 16:51
Origineel geplaatst door Octaa
tiz nu wel weer bereikbaar,.. hebt het ook bekeken.


ik zei toch dat het weer bereikbaar was ...

Octaa
29/05/03, 16:52
maarre Dennis, is het een jaar contract? of kan het ook op maandbasis voor de Dedicated server aanbieding..

DennisP
29/05/03, 19:00
nee is op jaarcontract basis :)

Octaa
29/05/03, 19:08
oh jammer,
ik ga niet meer voor een jaar iets nemen. Heb momenteel al 2 co-loc contracten lopen, en het is kut zeg.. die jaar contracten pff.

En eergister was ik net bezig met afsluiten van een contract met een hosting bedrijf ook, bijna precies de zelfde system specs, and ook 500gb. Daar kon het wel op maandbasis, maar ze zitten niet in NL. Vandaar dat ik intresse had op uw aanbieding.

Maarja mocht het ooit op maand basis kunnen of misschien per kwartaal, dan moet je mij maar pm-en, dan heb ik wel weer intresse.

Deimos
29/05/03, 19:51
Ik vind het zelf maar ongelooflijk dat er zoveel mensen zijn die eisen stellen bij zo'n top aanbieding. Maarja dat ben ik :).

Octaa
29/05/03, 20:04
Origineel geplaatst door Deimos
Ik vind het zelf maar ongelooflijk dat er zoveel mensen zijn die eisen stellen bij zo'n top aanbieding. Maarja dat ben ik :).

Wat is er zo raar aan. Dat iets goedkoper is, wil toch niet zeggen dat ik dan geen eisen mag stellen. Ik betaal liever meer geld voor iets, om mijn eisen te voldoen.

[Elwin]
29/05/03, 20:07
Origineel geplaatst door Deimos
Ik vind het zelf maar ongelooflijk dat er zoveel mensen zijn die eisen stellen bij zo'n top aanbieding. Maarja dat ben ik :).

Mensen zijn tegenwoordig volgens mij niet snel meer tevreden :)

DennisP
29/05/03, 21:13
Origineel geplaatst door Octaa
oh jammer,
ik ga niet meer voor een jaar iets nemen. Heb momenteel al 2 co-loc contracten lopen, en het is kut zeg.. die jaar contracten pff.

En eergister was ik net bezig met afsluiten van een contract met een hosting bedrijf ook, bijna precies de zelfde system specs, and ook 500gb. Daar kon het wel op maandbasis, maar ze zitten niet in NL. Vandaar dat ik intresse had op uw aanbieding.

Maarja mocht het ooit op maand basis kunnen of misschien per kwartaal, dan moet je mij maar pm-en, dan heb ik wel weer intresse.

Aan de ene kant is het logisch dat het een jaar is, dit omdat de kosten die zijn gemaakt voor het aanschaf van de server en daarvoor gereserveerde kastruimte en bandbreedte, dat dit afgeschreven word in een jaar.

Maar als je echt problemen hebt met je host dan snap ik niet dat ze je laten gaan, want daar krijgt een host alleen maar een slechte naam van, je kan dan beter een ontevreden klant laten gaan en deze met een goed en snel geregeld gevoel van host laten wisselen.

DennisP
29/05/03, 21:14
Origineel geplaatst door Deimos
Ik vind het zelf maar ongelooflijk dat er zoveel mensen zijn die eisen stellen bij zo'n top aanbieding. Maarja dat ben ik :).

Kan ik wel begrijpen vaak is goedkoop rotzooi. En door die vele vragen en door het beantwoorden van die mensen kunnen ze zien dat we geen rotzooi verkopen ivm onze naam die we hoog moeten houden.

Dennis
30/05/03, 14:01
Origineel geplaatst door DennisP
Maar als je echt problemen hebt met je host dan snap ik niet dat ze je laten gaan, want daar krijgt een host alleen maar een slechte naam van, je kan dan beter een ontevreden klant laten gaan en deze met een goed en snel geregeld gevoel van host laten wisselen. Spreek je jezelf niet tegen?

Je bedoelt zeker:
Maar als je echt problemen hebt met je host dan snap ik niet dat ze je niet laten gaan.

Over de aanbieding:
Zeer mooie aanbieding... enige reden tot twijfeling is:
- is de kwaliteit wel goed?
- zo jah... hoe lang blijft dit bedrijf nog ... (woord dat tegenovergestelde is van failliet)

DennisP
30/05/03, 14:13
Origineel geplaatst door dennis00
Spreek je jezelf niet tegen?

Je bedoelt zeker:
Maar als je echt problemen hebt met je host dan snap ik niet dat ze je niet laten gaan.

Over de aanbieding:
Zeer mooie aanbieding... enige reden tot twijfeling is:
- is de kwaliteit wel goed?
- zo jah... hoe lang blijft dit bedrijf nog ... (woord dat tegenovergestelde is van failliet)

Nou in principe niet, ik vind als iemand echt niet met zijn huidige overweg kan en dit kan allerlei redenen hebben, maar vooral op service gebied een probleem heeft met zijn host, dan zeg ik dat je als host je klant moet laten gaan, want je hebt naarlangs niets aan een ontevreden klant.

Nu zeg ik dat onze kwaliteit hoog is en het netwerk en de service kwalitatief hoog ligt en ik bij de huidige klanten geen problemen heb mogen constateren op het gebied van bereikbaarheid, kwaliteit van het netwerk e.d.

Of we failliet gaan binnen nu en een jaar. Natuurlijk kan ik zeggen van niet, en ik ben daar ook van overtuigd, maar als klant is dat vaak niet te zeggen natuurlijk als bedrijf bestaan we nu al 6 jaar, en op internet gebied al 2 en half jaar met nu al anderhalf jaar een eigen noc en eigen verbindingen. We zijn dus op eigen kracht gegroeid zonder financieel afhankelijk te zijn van leningen van een bank en/of investeerders.

Onze bedrijfsnaam is GarnierProjects B.V. en heeft als handelsnaam NetHolding aangenomen vanuit de GarnierHolding. En de GarnierHolding beslaat verschillende bedrijven zoals GarnierProjects, GarnierStreamingMedia (voorbeeld http://staging.radio538.nl/media/radio538.asp ), GarnierTrading. We zijn dus qua marktconform een stabiel bedrijf. En hosten en leveren in de markt aan best wel grote namen bandbreedte in verschillende categorien.

Dus maak daar je conclusie op uit of we nog bestaan over een jaar of niet. :) Wij zijn dus geen voorgefinancieerd bedrijf, en zitten ook niet op de beurs. We zijn zelfsupporting.

Dennis
30/05/03, 14:16
Ik ben wel aardig onder de indruk... maar ik kijk ook even naar de aanbieding van Coloheaven, hoewel ik nog zo'n klote Idomein.nl indruk heb bij Coloheaven. Idomein was gewoon echt een van de onbetrouwbaarste webhosts die er maar was/is.

InterXS
30/05/03, 18:46
3x raden van wie dat was

McRox
30/05/03, 19:24
Origineel geplaatst door InterXS
3x raden van wie dat was

Wat bedoel je met dat?

InterXS
30/05/03, 19:54
idomein

Dennis
30/05/03, 19:55
Idomein was van Coloheaven heb ik al eerder gehoord, maar ik dacht dat er wat veranderd was?

ProServe
30/05/03, 20:12
Hehe, als jij denkt dat Coloheaven anders gaat zijn dan Idomein, moet je je oogkleppen eens af doen :)

Dennis
30/05/03, 20:13
Nou, ik kijk niet echt naar Coloheaven, ik heb er al lang geen ervaring meer mee op die paar advertentie mails na.

DennisP
30/05/03, 21:03
Mwah iedereen maakt foute, en of die nou groot zijn of niet, ik vind ook weleens dat je iemand de kans weer is moet geven om te bewijzen dat het niet klote hoeft te gaan.

Want opzich hoorde ik ook veel over de eigenaar van Idomein en de vergelijking ColoHeaven, maar het is een beetje een uitgemolken discussie aan het worden.

Iedereen in deze markt probeerd gewoon zijn centen te verdienen, gaat dat dan gewoon gigantisch mis in het begin, of misschien wel 2 keer, tja sh#t happens.

En om nou telkens discussie te voeren erover als iemand ColoHeaven en/of Idomein er bij haalt. Dat weten we nu wel, is een gedane zaak en laat het rusten. Ieder probeerd gewoon door deze maatschappij heen te komen, valt iemand een paar keer goed op zijn bek dan kunnen we op dat moment oordelen maar je moet ook iemand de kans gunnen om het tegendeel te bewijzen.

Of het nou profesioneel is, of iemand op een zolderkamer met een gsm toestel om zo zijn klanten te bedienen. En zo een leugen is nooit geoorloofd, maar je kan je er weleens over heen zetten.

Tja... dat verwachten mensen niet zulk soort uitspraken van mij, ik zeg dan altijd val iemand niet aan, maar wees dan op je hoede en laat het je niet pakken. Want van iemand aanvallen daar word je zelf niet beter van.

Dennis
30/05/03, 21:07
Mjah, maar ik wacht nog even op de echte positieve reacties van mensen zelf. Ik heb iig al heel lang geen negatieve meer gehoord.

Savvas
30/05/03, 21:23
Origineel geplaatst door DennisP
Mwah iedereen maakt foute, en of die nou groot zijn of niet, ik vind ook weleens dat je iemand de kans weer is moet geven om te bewijzen dat het niet klote hoeft te gaan.

Want opzich hoorde ik ook veel over de eigenaar van Idomein en de vergelijking ColoHeaven, maar het is een beetje een uitgemolken discussie aan het worden.

Iedereen in deze markt probeerd gewoon zijn centen te verdienen, gaat dat dan gewoon gigantisch mis in het begin, of misschien wel 2 keer, tja sh#t happens.

En om nou telkens discussie te voeren erover als iemand ColoHeaven en/of Idomein er bij haalt. Dat weten we nu wel, is een gedane zaak en laat het rusten. Ieder probeerd gewoon door deze maatschappij heen te komen, valt iemand een paar keer goed op zijn bek dan kunnen we op dat moment oordelen maar je moet ook iemand de kans gunnen om het tegendeel te bewijzen.

Of het nou profesioneel is, of iemand op een zolderkamer met een gsm toestel om zo zijn klanten te bedienen. En zo een leugen is nooit geoorloofd, maar je kan je er weleens over heen zetten.

Tja... dat verwachten mensen niet zulk soort uitspraken van mij, ik zeg dan altijd val iemand niet aan, maar wees dan op je hoede en laat het je niet pakken. Want van iemand aanvallen daar word je zelf niet beter van.

ben ik het volledig met je eens.

Ik zat ook te twijfelen of ik met coloheaven in zee zou gaan, heb het nu besloten wel te doen en heb tot nu toe geen klachten, slechts complimenten ;)

Deimos
30/05/03, 21:39
DennisP, kan je misschien de netwerk connecties even posten waar de dedi in komt te hangen? Tevens ben ik benieuwd hoeveel er nog over zijn van de eerder genoemde 48.

amnesiac
30/05/03, 22:56
ik ben ook zeer geitereseerd in de aanbieding. is dennis@netholding.nl je msn adres want dan neem ik op die manier even contact met je op

DennisP
30/05/03, 23:10
Nee mijn msn is dpwacky@hotmail.com (check my sig) .

thomas
31/05/03, 08:28
Origineel geplaatst door Deimos
DennisP, kan je misschien de netwerk connecties even posten waar de dedi in komt te hangen? Tevens ben ik benieuwd hoeveel er nog over zijn van de eerder genoemde 48.

Netholding heeft zowat deze:
2 x 1Gbit/s level3
1Gbit/s Lambdanet
1Gbit/s ams-ix
100mbit/s infonet (eqip)
100mbit/s sprint
100mbit/s tch-ix :D

Niet dat dat echt uitmaakt zins dit echt wel een rackshack-like aanbieding is.

DennisP
31/05/03, 10:11
plus 1 gigabit interoute :)

En er is al aardig wat bestel, als we die 48 kwijt zijn bestellen we gewoon weer een partij servers.

Plus dat we bezig zijn aan te sluiten op decix en de bnix.

Openprovider
01/06/03, 15:24
Mod note: Zo werkt het hier niet, wil je je eigen diensten promoten doe je dat in je eigen topic niet in andermans topic. Dat is dus ook de reden dat je strafpunten hebt.


Moderated door: Deimos

DennisP
01/06/03, 20:21
Netnation :)

Doe Ed de groeten van mij :) Hij heeft nog steeds geen goede uplinks vertel hem dat ook maar. :) Dat die 7200 series dat nog steeds trekt daar verbaasd mij altijd, en dat is geen flame hij kent mij wel. :P

mikajo
05/06/03, 13:32
mooie aanbieding... alleen jammer dat Plesk 6 voorlopig nog niet officieel op de markt is :) kun je dan beter ook nog niet aanbieden!

DennisP
05/06/03, 13:38
Tja we leveren het er wel bij :)

host3000
05/06/03, 17:41
DennisP

Deze aanbieding:
Dedicated aanbieding:
----------------------------------------------------------------------------

2U server met Intel Celeron 1.8ghz.
Gigabyte mainboard.
512 MB geheugen.
60 gigabyte Maxtor Plus 9 Liquid 7200RPM.
Redhat 9.0 installatie en/of Redhat 9.0 met Plesk Server Admin 6. (100 domain license)
8 ip adressen.
100 mbit netwerkconnectie naar de backbone van NetHolding.

!! 500 Gigabyte datatraffic per maand. !!

Plesk 6 unlimited domain license:

99 euro per maand
setup 350 euro.

je had het over 1 config.
nu zou ik graag twee hd's willen. niet persé 2 x 60 (2 x 40 mag ook).
is dat te doen, zo ja wat is de prijs (geen raid btw)?\


Trouwens, waarom is dat invoerveld zo xxx donker dat ik niet zie waar de cursor staat???

[Elwin]
05/06/03, 19:26
Origineel geplaatst door ih.nl

99 euro per maand
setup 350 euro.

je had het over 1 config.
nu zou ik graag twee hd's willen. niet persé 2 x 60 (2 x 40 mag ook).
is dat te doen, zo ja wat is de prijs (geen raid btw)?\


Trouwens, waarom is dat invoerveld zo xxx donker dat ik niet zie waar de cursor staat???

2x 60GB is mogelijk. Prijs moet ik even kijken :)

invoerveld donker? welk veld bedoel je dan en op welke pagina? :)

host3000
05/06/03, 19:57
Origineel geplaatst door [Elwin]


invoerveld donker? welk veld bedoel je dan en op welke pagina? :)

niet op jouw site :) , maar op dit forum, als je het berichtje intypt

host3000
06/06/03, 13:38
Origineel geplaatst door [Elwin]


2x 60GB is mogelijk. Prijs moet ik even kijken :)


uh dennis, wacht jij op mij? heb je al een prijs voor twee hdds?