PDA

Bekijk Volledige Versie : Redbus?? Surceance ??



[Elwin]
27/05/03, 02:28
Uit betrouwbare bron heb ik te horen gekregen dat RedBus Interhouse surceance van betaling heeft aangevraagt in Londen.

Iemand meer informatie hierover?

Deimos
27/05/03, 10:00
Wie is betrouwbaar? ;). En verder worden zulke zaken ook niet openbaard? Of is dit enkel zo in NL.

True_Floris
27/05/03, 11:28
Daar het bedrijf waar ik werk ook een ruimte heeft op RedBus en een van mijn klanten met deze vraag kwam heb ik maar even met RedBus gebeld.

En nee men heeft geen surceance aangevraagd, het gaat juist erg goed met het bedrijf, dus ze zien ook geen reden om dit te doen.

WebBizz
27/05/03, 11:52
Dan heb je het over NL neem ik aan. Hoe zit het dan in Londen, want daar ging het hier om.

Redbus_Francis
27/05/03, 11:57
Het zou mij erg verbazen aangezien ik alleen maar goede berichten heb gekregen van onze organisatie.
Ik denk dat er een ander datacenter wordt bedoeld of dit is gewoon een roddel.

plugintools
27/05/03, 23:07
Grappig dat we nu zowel iemand van TrueServer als iemand van Redbus Interhouse als lid hebben. Altijd handig :)

WebBizz
27/05/03, 23:54
Nu nog iemand van de AMS-IX en het nieuwe kabinet en we zijn compleet :p

Matti
28/05/03, 00:09
Origineel geplaatst door WebBizz
Nu nog iemand van de AMS-IX en het nieuwe kabinet en we zijn compleet :p

ROFL :D

Domenico
28/05/03, 00:17
Origineel geplaatst door plugintools
Grappig dat we nu zowel iemand van TrueServer als iemand van Redbus Interhouse als lid hebben. Altijd handig :)

Zoals ik al eerder heb gezegd, ze kijken ALLEMAAL mee en ik kan het weten... ;)

plugintools
28/05/03, 08:41
Origineel geplaatst door Domenico


Zoals ik al eerder heb gezegd, ze kijken ALLEMAAL mee en ik kan het weten... ;)

The Big Brothers are watching us ;)

True_Floris
28/05/03, 11:28
Origineel geplaatst door Domenico


Zoals ik al eerder heb gezegd, ze kijken ALLEMAAL mee en ik kan het weten... ;) Ik weet niet wie er allemaal meekijken, maar ik kijk en babbel eigenlijk met name een beetje mee op colocated, niet dat dat nu echt veel voorstelt ;)

Savvas
28/05/03, 13:29
gezellig toch, WHT krijgt steeds meer leden, nu ook de big shots ;)

NLISP
01/06/03, 22:46
Ik hoor van insiders dat redbus nederland anders ook nog 500 extra klanten moet aantrekken voor het eind van t jaar wil t pas goed gaan lopen met redbus... let wel ik zeg niks over de juistheid van het in surceance stelling van het bedrijf maar laat er geen twijfel over bestaan dat redbus niet in een uiterst florisante positie zit. Maar dat zijn volgens mij de meeste it business niet.

megaroot
02/06/03, 00:13
Wat een gelul, 500 extra klanten. Dan kunnen ze meteen 23 extra datacenters uit de grond gaan stampen. Op dit moment zitten er maar een paar klanten bij Redbus direct (Trueserver, Coloheaven, Proserve, Denit, IS plus de carriers die in de carrier room hangen).

Wat jij bedoelt is waarschijnlijk dat er dit jaar in totaal 500 rackposities gevuld moeten worden binnen de twee gebouwen, en dat gaat ze waarschijnlijk niet lukken, de enige die daar op dit moment echt groot zit is Trueserver met een eigen floor in een eigen building (overige verdieping wordt alleen voor een paar carriers gebruikt).

If you say something, say something that matters, otherwise... ;-)

ProServe
02/06/03, 00:20
Kan wel zien dat je nooit onze vloer hebt bekeken, die staat toch een tikkie voller dan die van Trueserver :)

megaroot
02/06/03, 02:51
Ik heb die van jullie nog niet gezien, ik zal binnenkort eens een afspraak maken ;-). De floor van Trueserver staat misschien nog niet erg vol daaro, maargoed ze hebben danook nog 2 rooms op TC2. Het gaat me er meer om dat zij de hele floor hebben gehuurd en dat Redbus daar dus vaste inkomsten (niet zoals bij sommige klanten, per cabinet) aan heeft en daardoor gewoon een leuke omzet draait op hun.

Ik heb geen idee hoe die gast aan de berekening komt dat Red dit jaar nog 500 klanten erbij moet krijgen, misschien moet ie terug naar highschool ofzo.. :-)

ProServe
02/06/03, 10:25
Die afspraak is geen probleem :)
Agja, je moet maar niets anders te doen hebben dan leugens verzinnen/in de wereld brengen :)

InstantXs
02/06/03, 10:59
Origineel geplaatst door megaroot
Het gaat me er meer om dat zij de hele floor hebben gehuurd en dat Redbus daar dus vaste inkomsten (niet zoals bij sommige klanten, per cabinet) aan heeft en daardoor gewoon een leuke omzet draait op hun.


Helaas voor redbus betaald ook true (naar ik begrepen heb) ook alleen per footprint...

megaroot
02/06/03, 12:09
Dat lijkt me sterk, Redbus zit in een eigen building met een bijna-private carrier room en een eigen colo floor en doet daar wat ze willen (heb je wel eens hun ramen bekeken, daar zit dus geen folie op en Redbus heeft dat overal erop)..

Redbus is een leuke company, surseance is op dit moment geen issue, het gaat eerder om winst/omzet prognoses die nagestreefd moeten worden denk ik.

InstantXs
02/06/03, 12:24
Origineel geplaatst door megaroot
Dat lijkt me sterk, Redbus(denk dat je true bedoelt) zit in een eigen building met een bijna-private carrier room en een eigen colo floor en doet daar wat ze willen (heb je wel eens hun ramen bekeken, daar zit dus geen folie op en Redbus heeft dat overal erop)..


Dat ze een eigen suite daar hebben wilt niet zeggen dat ze voor alle footprints moeten betalen. Aangezien redbus vrij leeg is kan iedereen wel een eigen suite krijgen ;)
ze hebben het folie van 3 ramen er idd afgehaald. is wel lekker als je de hele dag daar zit ;)

megaroot
02/06/03, 13:56
Tja... dat klopt. Maarja, misschien koopt True dan het datacenter op :-)

NLISP
04/06/03, 22:23
Origineel geplaatst door megaroot

Ik heb geen idee hoe die gast aan de berekening komt dat Red dit jaar nog 500 klanten erbij moet krijgen, misschien moet ie terug naar highschool ofzo.. :-)

Insider information.. ex medewerkers. Ik doelde ook op 500 rackposities.

Beyonder
18/06/03, 16:36
Proserve heeft zonder meer het meeste in Redbus. Samen met Megaprovider hebben ze de hele 2de verdieping van gebouw 1.

Er staat een cage op de 1e verdieping en een 30tal cabinets in totaal van verschillende partijen. Ik weet van 1 partij dat ze binnenkort in ieder geval een cage huren daar.

Zowieso is er volgens mij niet eens ruimte voor 500 extra cabinets, zelfs niet als je de ruimte van gebouw 2 erbij neemt, waar overigens de begane grond aan een aantal corporates is verhuurd en op de bovenste verdieping zit inderdaad True.

Ze doen het zeker niet slecht daar, als ze in moeilijkheden zouden komen dan hebben ze dat zeker niet verdiend. De service is er superieur aan andere datacentra evenals de gebruikte technieken.