PDA

Bekijk Volledige Versie : 47U Rack + 1Mbit + 32 IP`s



GetHosted
26/05/03, 23:48
<Actie komt te vervallen.>

InstantXs
26/05/03, 23:54
wat voor switch?
welk datacenter?
welk netwerk?
24/7 toegang?

DennisP
26/05/03, 23:57
traceroute www.gethosted.nl

ploink... netholding aha. Die ken ik wel.

wat voor switch?
Foundry BigIron 8000 daar word je op aan gesloten.

Weet niet welke switch hij erbij geeft :)

welk datacenter?
GlobalSwitch

welk netwerk?
NetHolding dus.

24/7 toegang?
Jep.

GetHosted
26/05/03, 23:57
More specificated:

1. Cisco 2924-XL-EN (of 3524) (managed (meerkosten)) of SVEC FD1620-24 (half-management/VLANs/Trunking/SNMP)

2. Global Switch te Amsterdam.

3. Garnier Projects aka NetHolding.

4. Ja, maar als je een bed wilt meebrengen moet je toch echt wel die tegelspace betalen... Nachtkastje mag gratis mee...

GetHosted
27/05/03, 00:01
Origineel geplaatst door DennisP
traceroute www.gethosted.nl

ploink... netholding aha. Die ken ik wel.

wat voor switch?
Foundry BigIron 8000 daar word je op aan gesloten.

Weet niet welke switch hij erbij geeft :)

welk datacenter?
GlobalSwitch

welk netwerk?
NetHolding dus.

24/7 toegang?
Jep.

Je wordt aangesloten op de core van GetHosted, deze staat nu nog met 100Mbit in contact met die Foundry BigIron 8000, maar binnenkort met een 1000Mbit SC fiber.

[Elwin]
27/05/03, 00:25
Origineel geplaatst door GetHosted


Je wordt aangesloten op de core van GetHosted, deze staat nu nog met 100Mbit in contact met die Foundry BigIron 8000, maar binnenkort met een 1000Mbit SC fiber.

en die core gaat bestaan uit?

GetHosted
27/05/03, 00:47
3Com 4900-SX :)

Wordt de 'fieber'-core.

En dan komt erachter met een 1Gbit fiber uplink een 3Com 3300 24 ports voor de 100M klanten.

Dat zijn de plannen...

Op het moment doen we het met een Cisco 2912 en 2924.

[Elwin]
27/05/03, 01:41
de modjes slapen btw :)

Gebruikers mogen andere gebruikers niet instrueren om een email of een persoonlijk bericht te sturen of informeren dat ze een mailtje of persoonlijk bericht hebben gehad.

7. Gebruikers mogen geen link plaatsen naar pagina's met bedrijfsinfo en andere zaken. Ook niet in de advertentie forums!

:D

GetHosted
27/05/03, 01:43
Oeeehhh... Voel je je op je noten getrapt omdat m`n prijsjes zo mooi zijn?...

Ga dan maar direct naar de modjes toe rennen, en dat ik niet de regels van Webhostingtalk.nl boven m`n bed heb hangen...

Jeez...

Help me dan maar even hoe ik het wel moet doen, zoals InterXS heeft ook `n linkje naar z`n site in z`n sig... En als mensen gebruik willen maken van m`n aanbieding moeten ze toch contact met me kunnen openemen, dus daarom dat mailadres...

[Elwin]
27/05/03, 01:45
Origineel geplaatst door GetHosted
Oeeehhh... Voel je je op je noten getrapt omdat m`n prijsjes zo mooi zijn?...

Ga dan maar direct naar de modjes toe rennen, en dat ik niet de regels van Webhostingtalk.nl boven m`n bed heb hangen...

Jeez...

prijsjes mooi? Sorry hoor maar mooi is anders.
Als iedereen zich aan de regels moet houden moet jij dat ook GetHosted. En dat heeft helemaal niets met jouw prijzen of wat dan ook te maken

EDIT: letters vervangen door *** :)
EDIT2: Je hebt tegenwoordig ook al niks meer te zeggen over je post want die *** mag dus niet ik ben verplicht daar GetHosted neer te zetten dus bij deze dan maar. Beetje vreemd ik dacht dat je in Nederland het recht op vrije meningsuiting had
EDIT3: zo goed meneer GetHosted?

Dank u :p

[Elwin]
27/05/03, 01:46
Origineel geplaatst door GetHosted
Oeeehhh... Voel je je op je noten getrapt omdat m`n prijsjes zo mooi zijn?...

Ga dan maar direct naar de modjes toe rennen, en dat ik niet de regels van Webhostingtalk.nl boven m`n bed heb hangen...

Jeez...

Help me dan maar even hoe ik het wel moet doen, zoals InterXS heeft ook `n linkje naar z`n site in z`n sig... En als mensen gebruik willen maken van m`n aanbieding moeten ze toch contact met me kunnen openemen, dus daarom dat mailadres...

Ik doelde op regel 6 en niet op regel 7 :) was beetje te veel copy / paste

GetHosted
27/05/03, 01:56
Waarschuwings Level: 6

Hmmm... Ga eerst eens op jezelf letten...

En ik denk dat de modjes bedoelen als iemand vraagt:

<Sample>:

Is 499 Euro voor `n 1U server met 10Gbyte goedkoop die co-located staat op `n 2Mbit SDSL zonder redundante power en geen UPS?


<Persoon die reageert>:


Check je mail <Sample>...


of


Check je PM <Sample>...

DennisP
27/05/03, 09:39
Jongens Jongens :) Jullie komen elkaar vast nog wel tegen...

:P

Savvas
27/05/03, 10:11
ik heb zelf van de mods gehoord dat je slechts 1 url en 1 e-mail adres in je signature zou mogen plaatsen, misschien handig om de mooiste uit te kiezen Get hosted ;)

GetHosted
27/05/03, 10:43
Origineel geplaatst door Intrahost
ik heb zelf van de mods gehoord dat je slechts 1 url en 1 e-mail adres in je signature zou mogen plaatsen, misschien handig om de mooiste uit te kiezen Get hosted ;)

Maar dan zijn er wel meerdere die die regel niet in de hand nemen, dus... :X