PDA

Bekijk Volledige Versie : domein.be



Anoniem
25/05/03, 14:39
Ik ben op zoek naar een host/registrar die een .be domein voor mij kan registreren. Ik wil daarbij zelf de dns kunnen wijzigen (of tegen een niet al te hoog bedrag laten doen).

Iemand een suggestie? Kosten?

(Reacties graag in dit draadje)

WebBizz
25/05/03, 14:48
In dit forum mogen geen aanbiedingen gedaan worden...
MOD: ff verplaatsen naar het aanbiedingen forum.

Anoniem
25/05/03, 14:55
Ik vroeg om suggesties, niet om aanbiedingen want veel kan je vast niet met mijn vraag qua aanbieding. Maar ik snap het: je zou het kunnen interpreteren als een vraag naar een aanbieding.

WebBizz
25/05/03, 14:57
Tsja, een suggestie. Vrijwel elk bedrijf dat BE domeinen aanbied kan dit wel leveren. Kijk gewoon eerst eens even rond zou ik zeggen.

Anoniem
25/05/03, 15:00
Dat snap ik, en ik ben ook even op zoek geweest. Meeste van die bedrijven ken ik niet, en zijn dus voor mij onduidelijk welke support ze leveren in geval er iets verandert etc.

Vandaar mijn vraag hier.

[Elwin]
25/05/03, 15:23
www.computools.be doet dit voor 9 euro. De domeinen worden automatisch geregistreerd en verschijnen binnen 5 minuten in de dns..wij hebben ze een tijd geleden gebruikt toen we nog webhosting deden.

eXite
25/05/03, 15:36
Wij gebruiken daar ook computools voor ja, werkt opzich prima.

Anoniem
25/05/03, 17:40
Computools heb ik even gekeken: is erg goedkoop, in vgl met andere bedrijven.

Ik zie dat je daar de nameservers moet opgeven van je host. Ik heb een .nl domein geregd bij widexs, de site zelf staat bij een andere host. Kan ik dan toch de nameservers van widexs opgeven bij computools, of kan/mag dit niet? Of dien ik daarvoor widexs te contacteren?

Web123.nl
25/05/03, 18:35
Je kunt de nameservers van WideXs wel opgeven, maar dan gaat je domeinnaam niet werken. WideXs moet wel je domeinnaam opnemen in hun DNS.

Anoniem
25/05/03, 18:36
ah, okee, da's dan duidelijk.

Web123.nl
25/05/03, 18:38
Wij hebben overigens een klant die zelf gratis nameserver bij http://www.zoneedit.com heeft. Ik heb geen ideeo of het wat is, maar ik heb er ook nog geen klachten over ontvangen. Domeinregistratie (nl-domein) verliep vlekkenloos...

WebBizz
25/05/03, 23:28
Computools is meer voor providers die meerdere domeinen willen registreren en eigen nameservers hebben. Geloof niet dat een juiste keuze is voor een consument die een BE domeinnaam wil hebben.

tom
26/05/03, 00:14
als consument kan je ook bij computools terecht :)

WebBizz
26/05/03, 09:00
Computools vereist dat je zelf nameservers hebt, er zijn maar weinig consumenten die daar over beschikken. Maar als je als consumentnameservers hebt kun je er idd terecht.

Anoniem
26/05/03, 12:34
Mini Site

Add 5 EUR to the domain name registration fees, and receive dns zone hosting + website "super" redirect. (Per year, excl. 21% VAT)

Computools biedt dus ook zelf de nameservers van hen aan voor €5 extra per jaar, kortom is ook voor consumenten.

Ben ik voor €16,34 klaar!

WebBizz
26/05/03, 14:46
Mooie deal lijkt me!

Anoniem
26/05/03, 18:24
En goede service! Reageren erg snel op mail en vragen.