PDA

Bekijk Volledige Versie : SIDN tarieven



Speedesign
25/05/03, 13:24
Ik denk eraan lid te worden van de SIDN maar wil zeker zijn dat ik de prijzen juist gezien heb:
Het kost 96 euro per jaar om lid te zijn en dan nog eens 6,6 euro per jaar voor ieder domein dat je registreert? (+2 euro setup)

Om SIDN lid II te kunnen zijn, moet je daarom Nederlandse nationaliteit hebben of gewoonweg een adres in Nederland kunnen opgeven?

lacanau
25/05/03, 13:29
1a. deelnemersbijdrage categorie I Euro 150,00 per kwartaal

Je kunt als Deelnemer II geen domeinnamen registreren alleen meepraten.

bluebird
25/05/03, 13:29
Wil je zelf domeinnamen registreren dan moet je deelnemer categorie I worden, wat neerkomt op 150 euro per kwartaal.

tom
25/05/03, 17:24
En je moet een print van je hr meesturen, dus die vlieger gaat niet op Speedesign :)

WebBizz
25/05/03, 23:25
Je zou evt in NL een bedrijf kunnen beginnen om zo zelf deelnemer te kunnen worden in de SIDN. Al lijkt het me handiger om je NL domeinen gewoon via een bedrijf in NL te registreren die wel al deelnemer is. Hier op het forum is daar genoeg info over te vinden.

Speedesign
25/05/03, 23:26
ook als de registrar een Amerikaans bedrijf is?

WebBizz
25/05/03, 23:37
De registrar? Een deelnemer van SIDN is een registrar. Thans, zo wordt deze in een whois aangegeven.

tom
26/05/03, 00:13
Speedesign, je kan als belgisch bedrijf perfect deelnemer I worden bij sidn.

Speedesign
26/05/03, 21:00
maar een Amerikaans bedrijf niet?

eXite
26/05/03, 21:32
Deelnemers categorie I
Voor het deelnemerschap categorie I komen in aanmerking bedrijven of instellingen die zijn gevestigd op het grondgebied van de Europese Unie. Voorwaarden zijn onder meer dat het Reglement voor Deelnemers wordt onderschreven, een inschrijfformulier en vrijwaringverklaring worden overgelegd en contributie wordt betaald. Daarnaast is het handig als men in staat is om onder andere een nameserver te draaien voor de domeinnamen waarvoor de registratie wordt verzorgd. Bij de registratie van domeinnamen worden technische eisen gesteld!.


Nee dus :)