PDA

Bekijk Volledige Versie : Gezocht: Bedrijven die resellen



Anoniem
24/05/03, 16:18
Hallo allemaal,

Het zit zo. Binnenkort start m'n eigen bedrijfje met o.a. webhosting. Omdat het lid worden bij SIDN (staat wel enorm natuurlijk) wat te duur is nog voor het aantal registraties die ik wil gaan doen, ben ik op zoek naar een partner die:

- voor mij tegen een redelijke prijs domeinregistraties verzorgen via het liefst een CP (Dat ik direct kan registreren zonder tussenkomst)

Omdat ik eigenlijk nog totaal geen idee heb hoeveel registraties ik moet gaan doen, vind ik het niet echt nuttig om maandelijks een bedrag hiervoor te moeten gaan betalen.. Vind dat beetje vreemd, omdat je de aanbieder al winst geeft, dat je ook nog eens moet betalen per maand ;)

Bedankt!

Edit: Reageer hier maar op forum ;) Sorry! Was puntje 6 even vergeten;)

InstantXs
24/05/03, 16:22
REGELS LEZEN!!!

6. Gebruikers mogen andere gebruikers niet instrueren om een email of een persoonlijk bericht te sturen of informeren dat ze een mailtje of persoonlijk bericht hebben gehad.

EDIT: goed zo :)

Beyonder
24/05/03, 17:07
Wij kunnen bijna alle domeinextensies voor je aanvragen via een control panel. Je moet vooraf een bedrag storten en voor dit bedrag kun je domeinen aanvragen.

Ook NL domeinnamen, hoewel we hiervoor de vereiste formulieren wensen te ontvangen.

EDIT: alle domeinen registreren we voor 10 euro per jaar. Voor NL domeinen vragen we een eenmalige registratiefee van Euro 5,-

WebBizz
24/05/03, 19:52
Je kunt bij ons NL domeinnamen registreren voor 15 euro exclusief btw per domein per jaar. Via een systeempje waarop je kunt inloggen kun je zelf direct registraties en verhuizingen bij de SIDN indienen. Wel dien je eerst het domein in je DNS aan te maken en de betreffende formulieren naar ons toe te sturen.

Je eigen bedrijf als technical contact is standaard. Je kunt ook gebruik maken van onze nameservers indien gewenst. Andere extensies kun je ook registreren voor 15 euro per maand (zonder control panel voor indienen van de registraties). Domeinen worden altijd op dezelfde dag voor je geregistreerd.

Edit: je hoeft geen bedrag vooraf te storten, je krijgt een factuur voor de door jou afgenomen domeinen.

maartenba
26/05/03, 08:56
Bij ons registreer je de domeinen, op het eind van de maand krijg je per domeinnaam 4 EUR terug (als je meer dan 6 domeinen per jaar registreert worden dit 6 EUR), en een percentage op verkochte hostings.