PDA

Bekijk Volledige Versie : Gezocht: doorverkoop partner



Anoniem
24/05/03, 15:18
Als startende onderneming zijn wij op zoek naar een betrouwbare partner waar wij domeinnaamregistratie en webhosting kunnen inkopen.

Omdat wij nog niet weten hoeveel klanten wij zullen aanbrengen zoeken wij iets op basis van doorverkoop (waar we als reseller een korting krijgen en dan weer direct doorverkopen aan een klant).

Dus NIET dat wij 1 reseller pakket inkopen en die in stukken doorverkopen want dan betalen we (meestel) minimaal 5 accounts terwijl we die nog niet gebruiken)

Dit is de belangrijkste eis, echter hebben we nog een aantal punten waar wel rekening we houden;

-Een professioneel bedrijf die overdag op hun bedrijf bereikbaar zijn en goede ondersteuning.
-Servers fysiek in Nederland
-Lid SIDN en Lid DNS.be
-GEEN minimale afname
-Control panel
-Een mooie korting voor ons ;)

Wie weet iets of bied zich aan ???

WebBizz
24/05/03, 20:45
Erg veel Nederlandse DNS.BE leden zijn er niet, is die eis niet wat streng? Begrijp ik het verder goed: je wilt losse webhostingpakketten met een korting inkopen en onder eigen naam doorverkopen aan je klanten?

Als je de eis voor DNS.BE lid weg laat kunnen wij prima aan je eisen voldoen. Je kunt als reseller onze eigen webhostingpakketten met korting inkopen en onder eigen naam doorverkopen aan je klanten. Onze servers staan in Nederland (RedBus Amsterdam, ProServe netwerk) en we gebruiken Plesk als control panel. Er is geen minimale afname qua hostingpakketten, echter krijg je op het eerste pakket geen korting.

Meer informatie en tarieven kun je op onze website vinden. Het gaat een beetje ver om alle hostingpakketten hier te posten met de normale prijzen en de resellerprijzen. De resellerprijzen vind je overigens ook op onze website.

Dillard
25/05/03, 00:29
Origineel geplaatst door sjaak

-Een professioneel bedrijf die overdag op hun bedrijf bereikbaar zijn en goede ondersteuning.
-Servers fysiek in Nederland
-Lid SIDN en Lid DNS.be
-GEEN minimale afname
-Control panel
-Een mooie korting voor ons ;)

Wie weet iets of bied zich aan ???

Wij zijn lid van SIDN maar niet van DNS.be.
We hebben wel een control panel op al onze server (Cpanel) en onze servers staan in Amsterdam en New York (dus naar keuze).

We hebben naast reseller-pakketten (waar je voorkeur niet naar uitgaat) ook een regeling voor webdesigners waarbij zij een korting krijgen op alle ingekochte producten (een staffelkorting, vanaf het eerste product). Deze regeling staat nog niet op onze website, maar als je contact met mij opneemt kan ik je van alle details voorzien.

superior-is
25/05/03, 11:39
Normaal bied ik mezelf niet aan omdat ik moderater ben. Echter omdat ik weet dat er niet veel bedrijven zijn die aan jou eisen voldoen, bij deze.


Origineel geplaatst door sjaak

-Een professioneel bedrijf die overdag op hun bedrijf bereikbaar zijn en goede ondersteuning.
-Servers fysiek in Nederland
-Lid SIDN en Lid DNS.be
-GEEN minimale afname
-Control panel
-Een mooie korting voor ons ;)


Op alles ja met een jaarlijks terugkerende korting van 25% op onze hostingpakketten. Echter wij doen voor onze resellers ook extra acties welke alleen gelden voor de reseller welke wij als superior weer niet hanteren. Je kan hierbij denken aan twee domeinnamen voor dezelfde prijs of een pakket voor de helft van de prijs.

Er kunnen hostingpakketten verkocht worden welke draaien op een raq4, raq550, plesk of op ons eigen platform met themeable webinterface (komende in juni). Op het moment is wel linux only.

Onze servers staan in onze eigen dc in Helmond en je krijgt een 24/7 nummer als je dat wilt.

Anoniem
25/05/03, 15:28
Origineel geplaatst door Dillard

We hebben naast reseller-pakketten (waar je voorkeur niet naar uitgaat) ook een regeling voor webdesigners waarbij zij een korting krijgen op alle ingekochte producten (een staffelkorting, vanaf het eerste product). Deze regeling staat nog niet op onze website, maar als je contact met mij opneemt kan ik je van alle details voorzien.

Ik zie geen telefoon en fax nummer op je site staan, ben je wel full-time met de hostingsbedrijf bezig ?

EDIT; sorry staat er toch op, was bij contact aan het kijken maar het staat bij Profiel.

Anoniem
25/05/03, 15:40
Origineel geplaatst door WebBizz
Erg veel Nederlandse DNS.BE leden zijn er niet, is die eis niet wat streng? Begrijp ik het verder goed: je wilt losse webhostingpakketten met een korting inkopen en onder eigen naam doorverkopen aan je klanten?

De eis om lid te zijn van dns.be is een plus punt voor het bedrijf die het wel heeft.
zijn jullie wel lid van SIDN ?

Je snapt precies wat wij willen en ik zal me er eens in jullie prijzen gaan verdiepen...

WebBizz
25/05/03, 23:20
Sjaak, we zijn wel SIDN lid. We voldoen dus aan al je voorwaarden, met uitzondering van het DNS.BE lidmaatschap. Overigens kunnen we wel .be domeinnamen leveren.

superior-is
26/05/03, 11:07
Ik voel me een beetje genegeerd. Wij voldoen wel aan de eisen, maar....?

vdx
26/05/03, 19:03
Ik kan je alles bieden (behalve het DNS.be lidmaatschap)

We geven onze resellers een korting van 25% op de setupfee, 15% op de jaarlijkse domeinkosten en 12% op het hostingpakket.

In overleg, of bij grotere afname zijn hogere percentages bespreekbaar.

We hebben een API ontwikkeld waarmee resellers direct orders kunnen invoeren in onze back office. Hiermee is het dus mogelijk om je eigen back office rechtstreeks te koppelen aan ons systeem.

Beyonder
26/05/03, 20:28
Sjaak wil wel op een heel makkelijke manier geld verdienen. Niet al teveel doen en toch geld verdienen.

Niets investeren maar veel eisen.

maartenba
26/05/03, 20:35
MOD EDIT: Tja, weet je nu nog niet hoe het zeker NIET moet?

W2KMaster
11/06/03, 03:21
Wij kunnen wellicht iets voor je betekenen. Wij bieden onze reseller en referral partners een interessante, jaarlijks terugkerende marge.

Wij bieden ons met name op de zakelijke markt en bieden kwaliteitshosting....geen budgethosting.

Sinds 1999 lid van SIDN en hebben een goede regeling voor de registratie van .be domeinen met een partner.

mod edit: geen urls naar je site toe -- zie de regels

Succes!

WebBizz
11/06/03, 06:15
Heeft Sjaak inmiddels al een keuze kunnen maken uit de diverse aanbieders?

Savvas
11/06/03, 07:37
tot nu toe is Superior de enige die hier heeft gepost en ook daadwerkelijk zei dat die aan alles voldeed, die wacht denk ik ook op een reactie...

superior-is
11/06/03, 09:05
We wachten allen in spanning af. :)