PDA

Bekijk Volledige Versie : Maak je eigen aanbieding / make your own offer



InterXS
23/05/03, 22:35
MOD EDIT: Dus niet! Ik adviseer je nu toch echt om de regels eens goed te lezen want anders ga ik mezelf eens kwaad maken. Je mag deze aanbieding wel doen maar dan niet uitnodigen tot mailen maar gewoon open op het forum. In ieder geval is dit de laatste keer dat ik je hiervoor waarschuw dus lees de regels en onthoud ze dit keer ook.

Klik hier voor de nieuwe post (http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=25541)

Clearhosting
23/05/03, 23:53
Vreemde actie wel orgineel

WebBizz
24/05/03, 12:40
Zo origineel is de actie niet, want Elwin kwam er al eerder mee zoals InterXS in zijn verwijderde posting al schreef. Blijft weel vreemd, maar wat ik van Elwin heb begrepen was het geen slechte actie qua resultaten.

InterXS
24/05/03, 12:45
Ik heb elwin gevraagd of ik het ook mocht "gebruiken"
Bij elwin is er geen commentaar, bij mij gelijk post weg
Heb het idee dat die Domeninco iets tegen mij/interxs heeft ?

®on
24/05/03, 16:57
Bespreek dat dan even via PB, en niet op het forum.

WebBizz
24/05/03, 20:48
Wie zegt dat Domenico je bericht gemodereerd heeft?

Deimos
24/05/03, 21:40
Zou niet weten wie het heeft gedaan, daarvoor moet nog een Mod komen. Maar als ik iets moderate is dat meestal wel duidelijk te merken aan de stijl ;)

InterXS
25/05/03, 01:20
Ik kreeg een email dat domeninco iets had gedaan

Lorenzo
25/05/03, 04:28
Origineel geplaatst door InterXS
MOD EDIT: Dus niet! Ik adviseer je nu toch echt om de regels eens goed te lezen want anders ga ik mezelf eens kwaad maken. Je mag deze aanbieding wel doen maar dan niet uitnodigen tot mailen maar gewoon open op het forum. In ieder geval is dit de laatste keer dat ik je hiervoor waarschuw dus lees de regels en onthoud ze dit keer ook.

Beetje agressief?

Domenico
25/05/03, 04:43
Agressief? Nee hoor maar het is de zoveelste keer dat de regels worden overtreden door InterXS en op wht.com zou hij allang gebanned zijn na deze zoveelste keer.

Ik heb persoonlijk niets tegen InterXS maar de regels schijnen niet echt door te dringen want in deze post stond eigenlijk inderdaad hetzelfde wat ELWIN al eerder had gedaan en dat is dus niet het probleem. Het probleem was dat voor de zoveelste keer gevraagd werd om te emailen en als je de regels leest staat daar toch heel duidelijk dat dit niet mag.

Het zou nu toch wel duidelijk moeten zijn dat er openlijk onderhandeld moet worden en het contact via PM of email uit eigen initiatief van eventuele klanten moet komen.

InterXS
25/05/03, 14:03
Nou waarom was er toen geen opmerking gemaakt bij elwin dan?

superior-is
25/05/03, 14:07
Origineel geplaatst door InterXS
Nou waarom was er toen geen opmerking gemaakt bij elwin dan?

Ik denk dat Domenico de aanbieding bedoeld en dat daar geen problemen mee zijn dat jij een soort zelfde aanbieding maakt. Het punt is dat je mensen niet moet uitnodigen om te e-mailen en alles open moet houden. Klanten mailen heus wel als ze contact willen opnemen. WHT is voor en door hosters en als we alles openhouden, dan kunnen we enkel leren van elkaar. Natuurlijk kan/wil je niet alles open en bloot op een forum zetten, maar dat spreekt voor zich.

Wezz6400
25/05/03, 14:09
Elwin vroeg niet om te emailen, in zijn post stond helemaal niets over de manier hoe te reageren. Mensen hebben uit zichzelf hem gemaild dacht ik, en dat mag dus wel. :)

[Elwin]
25/05/03, 15:27
Origineel geplaatst door Wezz6400
Elwin vroeg niet om te emailen, in zijn post stond helemaal niets over de manier hoe te reageren. Mensen hebben uit zichzelf hem gemaild dacht ik, en dat mag dus wel. :)

dat klopt :)

InterXS
25/05/03, 22:14
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=25541