PDA

Bekijk Volledige Versie : Sponsoring gezocht



Anoniem
22/05/03, 18:04
Hey,

Ik zoek sponsoring voor een nieuwe Webmaster Community. Ik weet nog niet precies wat de naam gaat worden etc. Ik heb 1 domeinnaam en ongeveer 50 mb nodig. Ik run nu zelf ook al een site:
http://www.web-freakz.nl en wil graag een nieuwe opstarten. Een vriend van me is een topdesigner dus het design kan zo geregeld worden. Is er een bedrijf die belangstelling heeft?

Met vriendelijke groet,
Nick Velten

Samenvatting:
- Nieuwe Webmaster community

Nodig:
1 Domeinnaam
50 MB Webruimte
2 of 3 GB Dataverkeer

Terug:
Een banner op elke pagina
Een pagina op de site waar de sponsor hostingaanbiedingen etc kan plaatsen

wdv
22/05/03, 20:46
Ik zie dat http://www.web-freakz.nl nog geen eens een week online is, en je wilt alweer een nieuwe site maken?

plugintools
22/05/03, 21:06
Hoi,

Ik heb nog een hoop vrij dataverkeer op een account in de VS. Stuur maar een PM als je intresse hebt!

Jacco

loesberg
22/05/03, 21:36
Ik zie dat je al een goede aanbieding hebt.
Mocht je nog een sponsor zoeken dan heb ik ook wel belangstelling.

Shr3d
22/05/03, 21:48
Pfff...ik word er eerlijk gezegd moe van.

No offence topicstarter!

Maar wat ik wil zeggen, tegenwoordig wil elke regular webmaster een webmastercommunity beginnen.
Hartstikke leuk enzo, maar ga niet meteen beginnen met een sponsor! De sponsors denken, kijk eens aan publiciteit etc. maar dan blijkt dat de persoon die webmaster is het de eerste maand goed onderhoud maar daarna het laat doet bloeden.
Laat staan DAT de website een echt succes wordt, er zijn namelijk al veeeeel webmastercommunity's.

Daarom moet je echt een heeel goed plan hebben wil je een succesvolle webmastercommunity maken en je daar ook 100% voor inzetten.

Post dus even je plan, schematisch wat jij wil en daarbij ook nog een motivatie lijkt me wel zo fijn voor de mensen die interesse hebben in het sponsoren van projecten.

Clearhosting
22/05/03, 21:56
Mee eens, en stuur ook geen PM's naar ons (neem aan dat ik niet de enige ben) zonder dat daarnaar gevraagd is.

Deimos
22/05/03, 22:08
Graag doorgeven wanneer meerdere mensen zomaar PM's hebben gehad met de vraag of jullie deze persoon willen sponsoren. (deze liefst doorgeven per PM aan mij, dan zullen we sancties nemen).

plugintools
23/05/03, 00:28
:( Ik heb geen PM ontvangen ;)

Mij lijkt het leuk om zulke sites wat webruimte en dataverkeer te geven, ik heb een te groot account waar ik toch weinig mee doen, dus als ik zo'n voorstel zie maakt het me niks uit dat het de zoveelste webmaster site is. Als het niks wordt kost het mij toch niks, bij succes kan ik misschien een graantje meepikken :D

plugintools
23/05/03, 00:29
Mooie site trouwens, die van Web-Freakz. Programmeren jullie alles zelf?

Grumpy
23/05/03, 00:31
Origineel geplaatst door Clearhosting
Mee eens, en stuur ook geen PM's naar ons (neem aan dat ik niet de enige ben) zonder dat daarnaar gevraagd is.
Het grappige nu is.. dat er een regel is dat je mensen niet mag instrueren om een PM te sturen of de PM box te checken.

Shr3d
23/05/03, 16:22
Ik vind zijn website eigenlijk maar tegenvallen.

Leuke layout maar daar kan ik niets mee.
De inhoud en scripts/systemen en artikelen zijn vrij standaard en veel leden zijn er ook niet.

Of komt dat nog?

InterXS
23/05/03, 17:19
Werd hierboven gezegd dat de site pas is 1 week online is ofzo:)

Clearhosting
23/05/03, 22:06
Origineel geplaatst door Grumpy

Het grappige nu is.. dat er een regel is dat je mensen niet mag instrueren om een PM te sturen of de PM box te checken.

Leg me is uit waar dit gebeurt?

Grumpy
24/05/03, 00:49
Sjeesh waar zitten je ogen? :D

Op op elke forum is de eerste topic de topic met de REGELS.
Lees artikel 6 eens.

Hier een linkje als je het niet kan vinden ...
http://www.webhostingtalk.nl/announcement.php?s=&forumid=14

Wacht ik zal artikel 6 eens erbij zetten...

6. Gebruikers mogen andere gebruikers niet instrueren om een email of een persoonlijk bericht te sturen of informeren dat ze een mailtje of persoonlijk bericht hebben gehad.

Is al iets van de 4e of 5e keer dat keer dat ik dit post :P

Kan trouwens nog vaker doen... het gebeurt echt nog heel vaak dat mensen elkaar instrueren te mailen.

superior-is
24/05/03, 04:37
Origineel geplaatst door Grumpy

Kan trouwens nog vaker doen... het gebeurt echt nog heel vaak dat mensen elkaar instrueren te mailen.

Inderdaad en jij niet alleen. Het is makkelijke regel om te verbreken, maar we willen gewoon dat wht geen spamhaus wordt. We (als moderaters) stellen het zeer op prijs dat andere gebruikers elkaar ook die tip/waarschuwing geven.

plugintools
24/05/03, 07:23
Het wordt geen spamhaus, niet zolang men zelf aangeeft gemaild te worden (verkapte vorm van opt-in). Als jij zegt tegen iemand dat hij moet mailen als hij intresse heeft, en hij dan ook echt mailt, dan geeft het aan dat hij serieus bezig is. Als dit niet toegestaan is kan je PM's net zo goed uitzetten!

Deimos
24/05/03, 09:29
Origineel geplaatst door plugintools
Het wordt geen spamhaus, niet zolang men zelf aangeeft gemaild te worden (verkapte vorm van opt-in). Als jij zegt tegen iemand dat hij moet mailen als hij intresse heeft, en hij dan ook echt mailt, dan geeft het aan dat hij serieus bezig is. Als dit niet toegestaan is kan je PM's net zo goed uitzetten!
En waarom zou je dit moeten zeggen? Als iemand immers geinteresseerd is kan deze zelf ook wel de weg vinden naar het bedrijf.

plugintools
24/05/03, 10:47
Origineel geplaatst door Deimos

En waarom zou je dit moeten zeggen? Als iemand immers geinteresseerd is kan deze zelf ook wel de weg vinden naar het bedrijf.

Daar heb jij weer een punt ;)

Wezz6400
24/05/03, 14:04
Punt blijft m.i. gewoon dat de regels nou eenmaal zo zijn en dat je je daar dan maar aan hebt te houden. Als het daar niet mee eens bent kun je altijd een topic openen op het Opmerkingen/Suggesties board. Ik wordt eerlijk gezegd nogal moe van al dat gezeik rond die regels en overal gesloten topics en gewiste berichten. Begrijp me niet verkeerd, de mods doen hun werk m.i. goed, ik vind juist dat men zich wel wat beter aan de regels zou mogen houden. :(

Clearhosting
24/05/03, 17:20
Origineel geplaatst door Grumpy
Sjeesh waar zitten je ogen? :D

Op op elke forum is de eerste topic de topic met de REGELS.
Lees artikel 6 eens.

Hier een linkje als je het niet kan vinden ...
http://www.webhostingtalk.nl/announcement.php?s=&forumid=14

Wacht ik zal artikel 6 eens erbij zetten...

6. Gebruikers mogen andere gebruikers niet instrueren om een email of een persoonlijk bericht te sturen of informeren dat ze een mailtje of persoonlijk bericht hebben gehad.

Is al iets van de 4e of 5e keer dat keer dat ik dit post :P

Kan trouwens nog vaker doen... het gebeurt echt nog heel vaak dat mensen elkaar instrueren te mailen.

Dan nog steeds het puntje ook want je plaatst een niet relevante stuk tekst.

waar instrueer ik mensen om iets te doen ?

®on
24/05/03, 22:07
Origineel geplaatst door Clearhosting
waar instrueer ik mensen om iets te doen ?
Jij instrueert niet, ik denk dat verwarring hier begonnen is:

Mee eens, en stuur ook geen PM's naar ons (neem aan dat ik niet de enige ben) zonder dat daarnaar gevraagd is.
Het lijkt alsof je een PM hebt ontvangen van topicstarter. En daar wordt op gereageerd, niet op jou.

host3000
25/05/03, 19:12
Nu we weer on topic zijn:
heeft deze jongen nu al een sponsor ?

xserve
25/05/03, 19:35
Ik ga hem sponsoren, weet niet of dat het hetzelfde project is want eerst vertelde hij mij dat hij al een sponsor had.

Anoniem
27/05/03, 18:40
Ow, XServe mij sponsoren? Nee hoor, ben al gesponsord :P Hoe kom jer erbij ? :S

Maaruhm,
Web-FreakZ is al een hele oude site. Ik wil gewoon eens wat nieuws en een leuke naam. Ik wil ook graag zelf meer programmeren!


Topic mag worden gesloten, sponsor gevonden!