PDA

Bekijk Volledige Versie : Karten met WHT regulars, nu concreet!



RobbertC
22/05/03, 17:41
Na eerdere pogingen van Webbizz om met de vaste Webhostingtalk.nl bezoekers te karten, probeer ik het nog eens.
Ik werd gedwongen: "Webbizz: Waar blijft dat kart-topic nou"! :p

Maar tijdens het vorige topic is gebleken dat er op zich best animo voor is, alleen werd het niet echt concreet. Daarom dit nieuw topic.

Het voorstel is om te gaan karten in het kartcentrum in 's-Hertogenbosch. Hier wonen enige mensen in de buurt, en Den Bosch is erg goed bereikbaar, via de A2 of met het OV.

Het lijkt me het beste om het op een zaterdag te plannen, of anders een vrijdag. Ergens in Juni is het handigst.

Roept u maar als je wilt komen, en wanneer je het beste uitkomt. Ik zal deze startpost bijhouden met up-to-date gegevens :)

Update:

De kosten zijn ook belangrijk uiteraard. Er zijn 2 arrangementen, welke vinden jullie het beste?

Pitstop

Ons combi arrangement om te eten en te karten

p.p. €32,75 incl. BTW

Keuze uit :

1 heat karten met Chinees / Indisch buffet of,
1 heat karten met Barbeque of,
1 heat karten met Steengrill (al vanaf 5 personen)
Vegetarische gerechten zijn op aanvraag mogelijk.

Indy 500

Wie zal de finale èn het erepodium halen?

p.p. € 42,50 incl. BTW

1 trainingsheat.
1 kwalificatieheat.
1 finaleheat voor de 10 snelste rijders.
uitgebreide prijsuitreiking met prijzen voor de top 3 van de finaleheat inclusief champagne voor de winnaar.

Deelnemerslijst:


Robbert Cuijpers - Digibytes (\me)
Jeroen - WebBizz Internet
Xander - InstantXS
Koen - InstantXS

InstantXs
22/05/03, 17:42
jammer dat het zon eind rijden is, anders wask wel gekomen denk ik...

WebBizz
22/05/03, 17:43
Ik kom zeker Robbert, we zijn dus al met z'n tweetjes!
Ik stel zaterdag 21 juni voor.

RobbertC
22/05/03, 17:44
Origineel geplaatst door InstantXs
jammer dat het zon eind rijden is, anders wask wel gekomen denk ik... Doetichem --> Arnhem --> Nijmegen --> Den Bosch, valt dus best mee. Probleem opgelost :)

InstantXs
22/05/03, 17:45
hehehe, ja ik weet wel hoe ik moet rijden :p
maar daar wordt het neit korter op.... :S

RobbertC
22/05/03, 17:47
In Nederland kun je niet echt ver rijden, eigenlijk ;) Maar je kunt helemaal via de snelweg rijden, en niet over vage b-weggetjes enzo. Je komt dus gewoon, punt :D

WebBizz
22/05/03, 17:48
Ach, kun je in je auto alvast oefenen, beschouw het dus maar als een voordeel. Kunnen we op je rekenen of niet?

InstantXs
22/05/03, 17:49
het lijkt me wel lache... *denk denk*

valt in principe ook wel mee... hoe lang is het van oss naar den bosch? want bij oss gaak vaak stappen, en das een uur rijden...

RobbertC
22/05/03, 17:50
Maximaal een half uurtje gok ik.

InstantXs
22/05/03, 17:51
okeej..

mag ik er over denken??

RobbertC
22/05/03, 17:54
Ja, tuurlijk :)

Zie ook de Update met prijzen :)

InstantXs
22/05/03, 17:56
dan zou ik wel voor de Indy 500 gaan...:D

InstantXs
22/05/03, 17:58
okee, ik heb gedacht... en doe het ...

ik en mn collega komen dus (wel afhankelijk van de dag).. :D

WebBizz
22/05/03, 17:59
Jij denkt snel :)

InstantXs
22/05/03, 17:59
Origineel geplaatst door WebBizz
Jij denkt snel :) Jammer dat je er niet bent. Maar wie gaat er WEL mee?

uhhh.. we komen WEL voor de duidelijkheid

WebBizz
22/05/03, 18:00
Jah, zag het net, m'n post is al aangepast

RobbertC
22/05/03, 18:04
Xander, als ik dan even de naam van je collega mag hebben, voor de lijst :)

InstantXs
22/05/03, 18:04
dat mag... das Koen

InterXS
22/05/03, 18:35
Is wel een pokk eind weg vanuit IJmuiden :)

InstantXs
22/05/03, 18:38
zeur niet, voor mij is het ook een pokke eind :p

Clearhosting
22/05/03, 19:24
Ben ik al een regular das de vraag.....

WebBizz
22/05/03, 21:31
Jawel hoor, jij mag ook komen :)

Clearhosting
23/05/03, 23:51
Yeah baby :P

Savvas
24/05/03, 11:18
voor wanneer is het geplant, of is het op de datum die webbizz voorstelde al geweest??

Wil ook wel komen denk ik ^_^ (nog even denken...)

InstantXs
24/05/03, 11:26
volgens mij is er nog niet echt een concrete datum afgesproken

NLISP
24/05/03, 15:02
Misschien een idee om het karten in huizen te houden net zoals de isp karting challenge van afgelopen maart ?

MacLeod
24/05/03, 16:47
Yo, kartfreaks !


Origineel geplaatst door WebBizz

Ik stel zaterdag 21 juni voor.

lijkt me leuk, maar dan ben ik dus jarig? jammer, andere keer wellicht kan ik wel.

ps. of jullie komen bij mij op,mijn verjaardag :W:, minimale cadeotip = 1 server geplaatst in cabinet met 100 gb traffic :D geintje

Savvas
24/05/03, 20:36
ik heb nog niks staan voor 21 juni maar we moeten wel allemaal kunnen he;) iemand nog andere ideeen? 21 juni klinkt mij prima, dan moet leo zijn taartje maar meenemen :p

Deimos
24/05/03, 21:38
Pas als er een concrete datum is kan ik zeggen of ik wel of niet kan. Nu blijft het beetje gissen. Verder zou het van mij wle iets noordelijker mogen want is anders zeg 2 uur rijden :S. VInd ik nog wat zeker in me eentje (en nee heb geen oefening nodig, heb al leuke verzameling bonnen :()

Savvas
25/05/03, 09:58
ja ik moet met de trein vanuit Den Haag komen dan....

electric
25/05/03, 11:06
als het op een datum word gedaan dat ik kan kom ik zeker :) ( ook al is het een eindje vanuit etten-leur )
tis best kicken :)

WebBizz
25/05/03, 12:19
Ik stel voor om gewoon zaterdag 21 juni aan te houden. Even in deze thread aangeven of je op die datum komt, dan voegt Robbert je toe aan de deelnemerslijst.

MacLeod
25/05/03, 13:24
Yo,


Origineel geplaatst door WebBizz
Ik stel voor om gewoon zaterdag 21 juni aan te houden. Even in deze thread aangeven of je op die datum komt, dan voegt Robbert je toe aan de deelnemerslijst.

Helaas, maar op deze datum dan kan ik niet:(

Zodra er weer een andere mogelijkheid is, kom ik zeker. iniedergeval is het karten een leuk & goed idee, wat zeker moet plaats vinden, om iedereen beter te leren kennen.

HostNation
27/05/03, 05:13
ik zal het ook eens in de groep gooien :)

Savvas
27/05/03, 10:43
he shit! Ik hoor net dat de accountant de 21e komt eten en die moet mijn ondernemingsplannetje doornemen want dan kan ik me kvk gaan aanvragen ;) dus dat karten moet ik helaas laten zitten dit keer :(

EDIT: tenzij we 's ochtends gaan!!!!

WebBizz
27/05/03, 11:48
Origineel geplaatst door Intrahost
EDIT: tenzij we 's ochtends gaan!!!!

Ik neem aan dat het 's middags is met een uitloop naar de avond. Jammer dat je niet kunt komen.

WebBizz
27/05/03, 11:50
Origineel geplaatst door HostNation
ik zal het ook eens in de groep gooien :)

Het gaat hier om karten met WHT Regulars, je dient -naar mijn mening- dus wel een vaste bezoeker te zijn en regelmatig bij te dragen aan discussies. Ik denk daarbij toch in de richting van 75-100 posts. Ik overleg vanmiddag even met Robbert aangezien we dit samen op poten gaan zetten.

Deimos
27/05/03, 12:19
Webbizz kijk dan ook eventjes of het misschien net iets noordelijker kan :). Den Bosch is namelijk aardig ver rijden voor de genen uit het Noorden.

WebBizz
27/05/03, 13:37
Ook daar zal ik het vanmiddag even over hebben. Lijkt mij persoonlijk geen probleem. Ik laat het z.s.m. weten.

HBCS
27/05/03, 14:41
mmmm leuk mag ik ook mee ??

VG herman

Savvas
27/05/03, 18:55
Kartcentrum in Zoetermeer, misschien een idee voor jullie? Schijnt er heel leuk te zijn en ligt ook vrij centraal denk ik voor iedereen....

MacLeod
27/05/03, 19:19
Yo Kartfreaks,

Dus ik moet er nog een paar topics tegenaan gooien?


Origineel geplaatst door WebBizz


Het gaat hier om karten met WHT Regulars, je dient -naar mijn mening- dus wel een vaste bezoeker te zijn en regelmatig bij te dragen aan discussies. Ik denk daarbij toch in de richting van 75-100 posts. Ik overleg vanmiddag even met Robbert aangezien we dit samen op poten gaan zetten.

75-100 posts? wordt weer een lange nacht dan ! :D

Savvas
27/05/03, 20:42
ik vind dat ze iemand niet op zijn posts moeten beoordelen gezien MacLeod hier sinds kort zit en gezellig meepraat in het forum, nou zijn er ook mensen die maanden lid zijn en af en toe ergens iets aan toevoegen....

WebBizz
27/05/03, 20:48
Het gaat m.i. om leden die regelmatig bijdragen aan WHT en er al eventjes op zitten. Overleg met Robert volgt nog.

MacLeod
27/05/03, 20:59
Yo Kartfreaks,


Origineel geplaatst door Intrahost
ik vind dat ze iemand niet op zijn posts moeten beoordelen gezien MacLeod hier sinds kort zit en gezellig meepraat in het forum, nou zijn er ook mensen die maanden lid zijn en af en toe ergens iets aan toevoegen....

Lijkt me duidelijk, ik ben jaren lid van de"weetikveel"club en kom nooit op de vergaderingen want ik heb geen tijd, geen zin oid, tja zo lus ik er nog wel een paar.

Thankx IntraHost speciaal voor jouw 3maal buigingen :W: :W: :W:

Alleen kan ik dus niet op de 21e juni maar wens ik jullie een fijne "kartwedstrijd"

Savvas
28/05/03, 13:38
staat die datum nu al 100% vast?

WebBizz
28/05/03, 13:41
100% niet, maar wel waarschijnlijk die datum.

Savvas
28/05/03, 16:57
hmm nou ik kijk hier af en toe nog wel om te zien wat het nou word, want ik zou ook graag willen komen als het niet op die datum is, hoewel ik er niet zeker van ben of ik nou wel/niet mag komen gezien je vorige post?

HBCS
29/05/03, 13:19
moet ik er nog ongeveer 25 plaatsen om mee te mogen ??
leek mij wel leuk

wie staan er nu al op die lijst ??
ook leuk om te weten

RobbertC
29/05/03, 16:37
Wegens tijdgebrek heb ik lang niets van me laten horen, mijn excuses hiervoor :)`

Over de datum, 21 juni is prima voor mij, maar ik kan het beste een poll aanmaken over de datum.

Een andere locatie dan Den Bosch is ook prima, ik heb immers net m'n rijbewijs en ben dus mobiel :) Utrecht is supercentraal gelegen, zit daar een kartbaan, of heeft iemand suggesties?

Als laatste, over het regular zijn. Wat ik in m'n startpost bedoel is dat je gewoon goed aanwezig dient te zijn op Wht,nl. Logisch ook, want waarom zou je anders meewillen? Wat mij betreft mag iedereen mee die zin heeft, en die bij de community hoort, of je nu 10 of 100 posts hebt.

edit: hmm, ik kan alleen geen poll toevoegen aan dit topic...