PDA

Bekijk Volledige Versie : webhosting :)



Anoniem
22/05/03, 13:19
Hee,

Ik ben ongelofelijk nieuw in de webwereld en uiteraard kan ik door de bomen het bos niet meer zien en heb ik geen idee welke host ik moet kiezen uit die duizende aanbieders. Mijn 'profiel' is als volgt:

Ik ben een beginnende websitebouwer, wil een nieuwe site opzetten waar ik (nog) niet veel mensen verwacht (dus dataverkeer is niet zo heel belangrijk).
Ik wil een database gestuurde pagina maken, aangestuurd met ASP. Ik heb aan 1 pop adres denk ik wel genoeg en subdomeinen heb ik ook vooralsnog helemaal niet nodig. Weten jullie een goede host waar ik gelijk mijn .nl domein kan registreren?

Ik zat net bij blue cherry, die vragen maar 30 euro per jaar en daar zat geloof ik alles bij (behalve een url en ze zijn belgisch ;)) maar wie weet wat ik moet kiezen?
Ontwerp en dergelijken maak ik allemaal zelf.

GreeTz

host3000
22/05/03, 13:50
Is dit niet iets voor vraag en aanbod of zo? nee dus, ik keek met een half oog

Overigens zijn er genoeg die goedkoper zijn (excl domeinnaam). Het is ook een beetje afhankelijk van de downtime die je wilt accepteren, hoeveel je zelf wilt wijzigen (welk controlepaneel). Meestal is het wel mogelijk om tussentijds te upgraden, dus hoeveel traffic je verwacht zou niet doorslaggevend hoeven te zijn.

Clearhosting
22/05/03, 18:06
Het is denk ik makkelijk om even een oferte te vragen in het webhosting aanvragen forum
http://www.webhostingtalk.nl/forumdisplay.php?s=&forumid=14

Dan kan elke webhoster een aanbod doen, zoals wij :)

WebBizz
22/05/03, 18:16
Niet elke webhoster, aangezien ASP als eis wordt gesteld. Volgens mij vallen er dan een boel providers hier af.

Deimos
22/05/03, 18:33
Heb hem verhuisd, aanbiedingen mogen dus vanaf heden. Hou wel de regels in acht. Ik ga deze thread streng moderaten, dus wees gewaarschuwd!

host3000
23/05/03, 00:35
Ik ga deze thread streng moderaten, dus wees gewaarschuwd

zo streng, dat niemand meer durft.

Deimos
23/05/03, 00:52