PDA

Bekijk Volledige Versie : Reseller accounts



vdx
21/05/03, 17:30
We hebben vandaag een aantal reseller pakketten geintroduceerd.
Alle pakketten zijn voorzien van Ensim reseller panel en worden gehost op Pentium IV 2,4 en 1 GB DDR. Deze servers staan in Telecity2, Amsterdam.

Reseller A
--------------
500 MB Webspace
5 GB Dataverkeer
Maximaal 10 accounts
EUR 20 per maand

Reseller B
---------------
1 GB Webspace
10 GB Dataverkeer
Maximaal 20 accounts
EUR 35 per maand

Reseller C
---------------
2,5 GB Webspace
25 GB Dataverkeer
Maximaal 40 accounts
EUR 59 per maand

Reseller D
---------------
5 GB Webspace
50 GB Dataverkeer
Maximaal 60 accounts
EUR 89 per maand

Reseller E
---------------
10 GB Webspace
100 GB Dataverkeer
Maximaal 80 accounts
EUR 119 per maand

Reseller F
---------------
20 GB Webspace
200 GB Dataverkeer
Maximaal 120 accounts
EUR 195 per maand


Wat vinden jullie hiervan?

WebBizz
21/05/03, 17:35
Goedkoop

Hollinks
22/05/03, 23:05
Mod note: Bij deze heb je 6 waarschuwingspunten verdiend voor het uitlokken van flame. Je hebt een andermans thread te respecteren en dat jij dit ook eventueel kan aanbieden met X en Y etc. hoort hier niet.

Hollinks
23/05/03, 00:01
Origineel geplaatst door Hollinks
Mod note: Bij deze heb je 6 waarschuwingspunten verdiend voor het uitlokken van flame. Je hebt een andermans thread te respecteren en dat jij dit ook eventueel kan aanbieden met X en Y etc. hoort hier niet.

Sorry, maar hier wil ik even tegen protesteren. Ik heb toch niets fout gedaan? Ik vergelijk alleen iets, ik noem toch ook de reden?

Sorry, maar ik vind het erg onnodig om hier zo mee om te gaan... Ik heb toch echt niets verkeerds gedaan. Ik respecteer vdx's thread, en geef alleen een vergelijking van de prijs. Toevallig weet ik de prijs van mijn eigen bedrijf. Hij vraagt toch wat ik van de prijzen vind of niet?

-edit-

Wat is flame eigenlijk?

Grtz,
Rick

Deimos
23/05/03, 00:14
Deze thread staat in het adverteer forum. Wat deze persoon dus probeerd te doen is zijn diensten te verkopen. Wannee rjij vervolgens je eigen diensten erbij gaat betrekken. Met prijs vergelijking e.d. krijg je een aanvallende sfeer richting de topicstarter (dit noemt men flame). bezwaar mag je verder aantekenen bij Domenico en mij. Maar verwacht niet dat het wordt teruggedraaid. In vervolg gelieve commentaar op mod edits via PM.

Beyonder
23/05/03, 15:39
Nette prijs, goede specs, misschien moet je overwegen om hetzelfde te doen met Cpanel ;)

Ik zou persoonlijk ook geen limiet stellen aan het aantal accounts.

Hollinks
26/05/03, 20:57
Het Control Panel is denk ik een persoonlijke mening... Ik zelf vind Cpanel bijvoorbeeld helemaal niet makkelijk werken, en Plesk ook niet... Geef mij maar Ensim...

DennisP
26/05/03, 21:24
Wat is het verschil tussen die control panels. Ik vind het trouwens erg goede prijzen.

vdx
26/05/03, 22:01
Persoonlijk vind ik Ensim voor klanten makkelijker om mee te werken dan Cpanel.

(Cpanel heeft wel meer mogelijkheden natuurlijk...)

Dennis
29/05/03, 12:36
Tjah, ik vind de prijzen hoog, komt ook omdat ik US prijzen gewend ben. Maar binnenkort servertje in NL :)

vdx
30/05/03, 00:11
dennis00: dat is natuurlijk een beetje appels met peren vergelijken, vind je zelf ook niet?

Savvas
30/05/03, 09:24
Origineel geplaatst door vdx
dennis00: dat is natuurlijk een beetje appels met peren vergelijken, vind je zelf ook niet?

nou tegenwoordig niet meer hoor, als je de bodemprijzen voor bandwidth hier nu ziet verschijnen voor nl valt dat dus allemaal te realiseren....

Dennis
30/05/03, 14:06
Origineel geplaatst door vdx
dennis00: dat is natuurlijk een beetje appels met peren vergelijken, vind je zelf ook niet? Kwaliteitsverschil valt reuze mee hoor, maar wij nemen ook een server in NL omdat we dat kleine snelheidsverschil toch wel belangrijk vinden. Dan leveren we gewoon zowel US als NL hosting (wel verschillende prijzen).