PDA

Bekijk Volledige Versie : Host gezocht



Anoniem
21/05/03, 11:52
Ik ben al een tijdje op zoek naar een host voor mijn nieuwe website. De host moet aan de volgende eisen voldoen:
* Hij moet absoluut niet duur zijn [hoe goedkoper hoe beter]
* .nl domein moet inbegrepen zitten bij de prijs
* Hij moet HEEEEEL veel [liefst ECHT onbeperkt] datalimiet toestaan
* Minimaal 25mb aan ruimte is een vereiste
* Moet PHP en MySQL understeunen

Ik zoek een hosting bedrijf het liefst in Nederland.

Zou iemand mij hieraan verder kunnen helpen (op grond van persoonlijk evaring of ervaring die je gehoort hebt van andere).?

Vooral de datalimiet is erg belangrijk. Bij veel sites staat wel onbeperkt datalimiet, maar als je dan verder leest wel volgens de algemene voorwaarden, en leggen je weer geen beperkt limiet op, die overigens niet gegeven is :S Dit is allemaal erg vaag.

Alvast erg bedankt voor iedereen die me helpt!

WebBizz
21/05/03, 12:23
Origineel geplaatst door DeeJayJef
Vooral de datalimiet is erg belangrijk. Bij veel sites staat wel onbeperkt datalimiet, maar als je dan verder leest wel volgens de algemene voorwaarden, en leggen je weer geen beperkt limiet op, die overigens niet gegeven is :S Dit is allemaal erg vaag.

Er is ALTIJD een limiet aan dataverkeer, onbeperkt dataverkeer bestaat namelijk niet, er is altijd een beperking.

Grumpy
21/05/03, 12:37
En bovendien hoort dit in Web Hosting / Colocated / Dedicated Aanvragen (http://www.webhostingtalk.nl/forumdisplay.php?s=&forumid=14)

tom
21/05/03, 12:54
ik bied onbeperkt verkeer aan!
en je krijgt er zelfs een vette mercedes bij als je wilt ;)

Clearhosting
21/05/03, 12:58
ZOdra deze topic verplaatst is doe ik je een mooi aanbod kijk ook op onze website (www onderaan)

WebBizz
21/05/03, 13:01
Met beperkt dataverkeer, gezien je website.

alpenszene
21/05/03, 13:09
Origineel geplaatst door tom
ik bied onbeperkt verkeer aan!
en je krijgt er zelfs een vette mercedes bij als je wilt ;)

Wheheheh die belgen ook, nou tommeke doe mij dan maar 2 paketjes :D