PDA

Bekijk Volledige Versie : Partner gezocht voor .nl-domeinen



Anoniem
20/05/03, 22:03
Hallo allemaal,

Ik heb sinds een paar maanden een hosting bedrijf, maar nog te klein om mezelf in te schijven bij de SIDN. Nu ben ik op zoek naar een bedrijf waar ik voortaan al mijn .nl-domeinen inkoop, uiteraard voor een interessant bedrag.

Is er iemand die dit kan leveren?

Met vriendelijke groet,
Rick Luke

InterXS
20/05/03, 22:10
Zie andere threads, genoeg postings over geweest :)
Wij doen dit onder andere.

Anoniem
20/05/03, 22:12
Ik heb oudere berichten gelezen, maar ik weet nog of die aanbiedingen nog geldig zijn, dus ik dacht "ik maar er maar eens een nieuwe topic over".

Hoeveel vraag je voor .nl-domeinen?

clesoft
20/05/03, 22:14
Email aan u verzonden

InstantXs
20/05/03, 22:24
6. Gebruikers mogen andere gebruikers niet instrueren om een email of een persoonlijk bericht te sturen of informeren dat ze een mailtje of persoonlijk bericht hebben gehad.

Web123.nl
20/05/03, 22:40
>Is er iemand die dit kan leveren?
Ja, wij kunnen dat!

> Hoeveel vraag je voor .nl-domeinen?
Ons standaard tarief is 13,75 euro per jaar inclusief BTW. Daarbij komen 7,50 euro eenmalige kosten. Bij een groot aantal domeinnamen kunnen wij de prijs laten zakken, vooral de eenmalige kosten kunnen gereduceerd worden bij goede afspraken (aanlevering documenten, tijdige betaling, enz.).

Hollinks het lijkt mij het beste om staffels af te spreken, dus bij x-domeinen krijg je y% reductie. Op deze manier zijn beide partijen in het voordeel van verschillende mogelijke situaties.

Anoniem
20/05/03, 22:45
De afname zal nog niet zo groot zijn, dus voorlopig is het denk ik niet interessant voor mij. Een domeinnaam voor 21,25 voor het eerste jaar kan ik namelijk wel goedkoper krijgen...

Toch bedankt voor het aanbod.

InterXS
20/05/03, 22:46
Origineel geplaatst door Hollinks
Ik heb oudere berichten gelezen, maar ik weet nog of die aanbiedingen nog geldig zijn, dus ik dacht "ik maar er maar eens een nieuwe topic over".

Hoeveel vraag je voor .nl-domeinen?

Zie www-button hieronder :) En op de site bij diensten->domeinregistratie

Deimos
20/05/03, 23:38
Origineel geplaatst door InterXS


Zie www-button hieronder :) En op de site bij diensten->domeinregistratie Aanbiedingen op het forum aub. Reden is al meerdere malen uitgelegd. We blijven niet herhalen!!!

tom
21/05/03, 00:18
€12.40 / jaar

geen setup :)

WebBizz
21/05/03, 08:19
Bij ons 15 euro per jaar exclusief btw. Registraties en verhuizingen kun je zelf via een webbased systeem indienen, aanvragen worden direct doorgestuurd naar de SIDN. Er komt dus geen mens meer aan te pas, het gaat erg snel.

Er zijn geen eenmalige kosten. Voor meer informatie en details kun je even contact opnemen.

cridea
21/05/03, 09:34
Ook 15 euro ex BTW per jaar, geen setup.

Vanaf 10 domeinen is extra korting mogelijk.

Beyonder
21/05/03, 10:33
Webbizz hoe los je dat op als SIDN een contract opvraagd of als er een rechtzaak komt over de betreffende domeinnaam ?

Zonder vrijwaring kun je jezelf daarmee flink in de vingers snijden :(

WebBizz
21/05/03, 10:44
Een citaatje uit het systeem zegt denk ik voldoende:

"Let op! Voordat u een aanvraag indient moet u eerst de benodigde documenten naar ons toesturen. Voor een nieuwe domeinnaam moeten wij een ingevuld registratiecontract hebben. Voor verhuizingen dienen wij over een ingevuld registratiecontract en een verhuisformulier te beschikken. Deze documenten kunt u naar ons faxen of emailen. Eventueel kan het ook per post, u dient dan vandaag de documenten op te sturen en de aanvraag morgen in te dienen."

Kortom: altijd eerst de benodigde documenten toesturen en dan de aanvraag via het systeem indienen. De klant heeft snel z'n domeinnaam en wij hebben de documenten. Niks mis mee lijkt me.

Wanneer dit niet blijkt te werken (documenten worden niet of te laat toegestuurd) is het snel over met de pret en kunnen aanvragen alleen op de normale manier worden ingediend.