PDA

Bekijk Volledige Versie : GoGowebserver check deze lay out



GoGowebserver
20/05/03, 22:38
Hallo ik wou mijn lay out even laten zien voor mijn toekomstige hosting bedrijf ik hoop dat jullie nog een paar sugesties hebben wat ik er nog aan kan verandere let niet op de tekst want die moet nog allemaal worden verandert.


http://www.db-s.net/gamesin/hosting

InstantXs
20/05/03, 22:40
misschien handig om de link ook te plaatsen :)

Shr3d
20/05/03, 23:03
Ja dat is altijd fijn :D

Ben btw benieuwd

vdx
21/05/03, 20:18
Template ??

GoGowebserver
21/05/03, 20:39
Yep ben niet goed in designen maar template's zijn wel okew makkelijk aan te passen via de psd file

InstantXs
21/05/03, 20:43
vage zin:
Wij geven u 24/7 support en hebben maar een down time per jaar wat we steeds meer onderdrukke wij zorgen er voor dat onze servers optiemaal online zijn en als er een uit valt dat meteen een andere server het overneem.t

lijkt net of dr staat dat je een downtime hebt per jaar.. Paar punten en hoofdletters is ook handig (zelfde voor de spelling)

wdv
21/05/03, 21:34
Origineel geplaatst door InstantXs
vage zin:
Wij geven u 24/7 support en hebben maar een down time per jaar wat we steeds meer onderdrukke wij zorgen er voor dat onze servers optiemaal online zijn en als er een uit valt dat meteen een andere server het overneem.t

lijkt net og dr staat dat je een downtime hebt per jaar.. Paar punten en hoofdletters is ook handig (zelfde voor de spelling)

En dan typ je zelf of met een 'g' :P

InstantXs
21/05/03, 21:38
precies, en dat is wat ik nou bedoell... dan weet je tenminste nog wat er bedoelt wordt, kan je van die andere zin niet zeggen :p (Daarbij komt dat dit niet mijn site is)

wdv
21/05/03, 22:20
Origineel geplaatst door InstantXs
precies, en dat is wat ik nou bedoell... dan weet je tenminste nog wat er bedoelt wordt, kan je van die andere zin niet zeggen :p (Daarbij komt dat dit niet mijn site is)

En dan typ je ook nog is bedoel met dubbel 'l' :)

Clearhosting
24/05/03, 16:17
typ = type
maar serieus wat een gezeik over spelling hier. :)

wdv
25/05/03, 21:44
Origineel geplaatst door Clearhosting
typ = type
maar serieus wat een gezeik over spelling hier. :)

Jij ziet duidelijk de humor er niet van

GoGowebserver
30/05/03, 13:07
boeie moest er wat tekts neer zette het gaat er mij alleen om hoe het template er uit ziet en de rest moet nog allemaal aan gepast worden

xserve
30/05/03, 13:43
Bandwidth Limit Exceeded

Doe je goed

Alessi
02/06/03, 12:15
http://www.db-s.net/gamesin/hosting/7/
Die zou ik usen echt nice template
of dit : http://www.db-s.net/gamesin/hosting/3/

dokus
02/06/03, 13:02
die template 7 heb ik al bij iemand gezien, misschien niet onmiddelijk aan te raden van die te gebruiken dan.

Persoonlijk vindt ik die template 9 niet slecht (als er dan toch gekozen moet worden uit die templates ...)

Alessi
02/06/03, 13:07
Persoonlijk vindt ik die template 9 niet slecht (als er dan toch gekozen moet worden uit die templates ...) <= hmm die is ookal veel in het gebruik hoor

salunet
02/06/03, 14:34
Ik zou persoonlijk voor 7 gaan. Maar ik bouw toch liever mijn eigen site. Waarom laat je er niet 1 door iemand hier bouwen. Er zijn zat lui hier waarschijnlijk die naast hun hosting ook webdesign aanbieden.

Ik in ieder geval wel. (red. www.salunet.nl)

Domenico
03/06/03, 03:32
Origineel geplaatst door GoGowebserver
Hallo ik wou mijn lay out even laten zien voor mijn toekomstige hosting bedrijf ik hoop dat jullie nog een paar sugesties hebben wat ik er nog aan kan verandere let niet op de tekst want die moet nog allemaal worden verandert.


http://www.db-s.net/gamesin/hosting

Hmm, dit zijn commerciele templates met een copyright en ik vraag me af of je ze alle negen gekocht hebt. Zijn ze alle negen van jouw?

:huh:

Savvas
03/06/03, 08:04
Origineel geplaatst door Domenico


Hmm, dit zijn commerciele templates met een copyright en ik vraag me af of je ze alle negen gekocht hebt. Zijn ze alle negen van jouw?

:huh:

ja dat vroeg ik hem dus ook al, hij zei dat het free templates waren maar dat lijkt me uitermate sterk gezien het werk van sommige toch wel in de uren op loopt zullen ze het niet snel gratis weg geven, of zie ik dat verkeerd???????

amnesiac
03/06/03, 09:44
ik weet 100% zeker dat deze niet gratis zijn, kijk maar eens op http://www.templatemonster.com daar kun je zien dat deze templates ook nog aardig duur zijn, dus ik denk niet dat je er 9 hebt gekocht

michel
03/06/03, 12:53
alle layouts zijn erg mooi

michel
03/06/03, 18:25
Ja template nummer 7 heb ik van een andere webhostingtalk.nl deelnemer al gezien. Het was een adult hoster.

Clearhosting
03/06/03, 18:52
Dit zijn toch commerciele templates neem ik aan? Heb je vooralle 9 betaald ?

Pantsy
03/06/03, 22:55
Een kleine investering in je eigen bedrijf kan toch geen kwaad? er zijn genoeg amerikaantjes die mooie layoutjes maken (exclusief) en ze verkopen voor 50 dollar... lach me dood je kan er veel meer voor vragen, maar goed.... ff googlen en je vind ze ;)

Savvas
04/06/03, 07:28
Origineel geplaatst door TrancePitt
Een kleine investering in je eigen bedrijf kan toch geen kwaad? er zijn genoeg amerikaantjes die mooie layoutjes maken (exclusief) en ze verkopen voor 50 dollar... lach me dood je kan er veel meer voor vragen, maar goed.... ff googlen en je vind ze ;)

mja maar die amerikaantjes hoeven er niet meer voor te vragen, ze verdienen er al goud geld aan, als elke layout 10x word besteld voor die €50 is hij al binnen, en heeft die er meer werk aan gehad? Nee hoor, hij moest alleen zorgen dat zijn design goed is, verkoopt als een trein daaro bij templatemonster..